In het verleden door klachten. maar dat kwam toen wrs door verkeerd eetpatroon, slecht slapen, alcohol etc. Nu heb ik wrs geen tekort, maar ben het preventief gaan slikken nadat we ons eerste dochtertje verloren waren.
Heb je hier de vraag gesteld? Want schijnen volgens mij toch niet meer werkzaam te zijn??? Borstvoeding natuurlijk is ook een goede site, geloof dat je het aanelkaar schrijft ofzo.......en anders heb ik een adres voor je, die zijn gekoppeld daaraan, staat ook in je kraamzorg map als het goed is. Zij krijgen een cursus en zijn ervaringsdeskundige.......heeft mij goed geholpen toen. Dus als je het adres wilt....
En nu moet je ermee stoppen???? Wat slik je dan want dacht dat het alleen met injecties gegeven kon worden??
Het is niet de lactatiedeskundige van het forum, maar van BV Nederland. Ben nu vaker aan het kolven en er komt gelukkig alweer wat meer uit.....
hey femme, balen dat je zo'n hoofdpijn hebt! Je hebt er niets aan, maar ik heb de eeste week na de bevalling ook vreselijk veel last gehad van extreme hoofdpijn (zelfs migraine aanvallen, waarbij ik even niets meer scherp kon zien enzo). Was daarom ook bijna niet hier. Kon niets lezen of naar de tv of beeldscherm van de pc kijken. Inmiddels heb ik nog wel regelmatig hoofdpijn door slaapgebrek, maar niet meer dat heftige van de eerste week. Echt meid, doe het alsjeblieft rustig aan! Ga lekker genieten van je mannetje en laat je goed verwennen!! En verder even helemaal niets! Wij zijn hier over een weekje (of twee of drie...) ook nog wel! Een hele dikke knuffel!
@Saff!!! Amen!!!! Je ziet ook vaak dat het een hormonen kwestie is en omdat je leven zo ingrijpend veranderd is. @Eternity........vraagje, prikken jullie op de SEH ook op B12???? @Krisssss.........................ik pb je ffies strakkies of sms je ffies. Ga zelf eerst ff de kleine op bed leggen en mezelf ernaast, althans als hij wil slapen....
@nanette: HEEEEL VEEL SUCCES vandaag!!!!! Ik denk aan je! @twijfel: met m'n rug gaat het wel weer ietsje beter. Ja, ik vond het ook fijn dat ze zo met me meeleefde gister! Ik heb er een goed gevoel bij! En wat balen als je zo slecht slaapt hè! Ik ben ook NIET te genieten als ik niet genoeg hebt geslapen, dus kan me er wel iets bij voorstellen! Dat benauwd zijn moet je wel even na laten kijken hoor. Daar hebben ze wel medicijnen voor volgens mij. Maar goed om te lezen dat je vandaag weer goed geslapen hebt! @femme: doe 't lekker rustig aan meid. Ik snap er wel van dat je zo baalt omdat je niks voor Lars kan doen. Maar laat Mark maar gewoon even voor Lars zorgen. Als jij je straks weer goed voelt, dan kun je dat weer overnemen. En naar een scherm kijken met hoofdpijn is ook niet goed! Dus doe 't echt rustig aan, en we zien je hier wel weer verschijnen lieverd! @leo: wat balen van je nega test lieverd!!! Maar nu kun je idd wel voor de mammo en/of echo gaan! Hou je ons op de hoogte?!? Ohw ja, stuur oma maar linea recta naar mij als ze bij jou klaar is!!!! Hoe eerder, hoe beter!! @suus: stuur oma maar hierheen, en laat haar jou maar gewoon helemaal overslaan! Dat heb ik 't liefste! @goofy: wij prikken hier op de SEH geen B12, zover ik weet. Als je zelf niet wil prikken, dan kun je altijd bij de HA terecht daarvoor. De assistente wil dat altijd wel doen.
Sprokkel in the house.... geen actie vandaag? Die zit natuurlijk ook veels te gezellig bij jou.. ik snap dat wel..
Helaas meiden, niks aan ut handje! Die is veel te ontspannen daarbinnen...net als vaders. Daarbij zijn wij van die notoire te laat komers en was ik zelf 2 en halve week te laat...dus tja.. Tis wel volle maan vannacht
Hier, Mammo was goed. Mooie foto's die meteen zijn goedgekeurd.. fieuw... Was wel een lichtelijk pijnlijke aangelegenheid.. is ook niet heel slim dag voor nod.. a-u-w... Wel helemaal opgelucht.. en nu zwanger worden maar...! (gut als dat toch eens zo makkleijk zou werken...)
Klopt!! Oehoeoeoe... spannend... Goed dat je het zegt..! Mijn maansteentje moet buiten opladen vannacht!
Jaaaaaaaaaaaaaaa Leo, ook hier een vreugdedansje voor jou!!! Jiehieuuuuu!!! En dan nu op naar de wel heel kleine bolle buikjes in de branding!! Het kan nog!!!
Euhmm in de regen ??!! Ik heb er een ziveren hanger en kroontje aanzitten die kunnen wel tegen een paar druppels... Of je legt hem in de maneschijn op je raamkozijn.. raam wel open zetten dan.. En steen eerst 5-10 min onder koud stromend water reinigen.. daarna niet meer omdoen maar in de maan leggen.. (zeggen ze... ) Heb zaterdag ook een maansteen Pandora bedel gescoord in A'dam.. die leg ik er naast.. Even over mk hok... zeker geen aanval op jou hoor!
Ohw ik ben echt een doos geloof ik. Maar de maan staat bij mij niet de hele nacht op het kozijn. Dus dan zou ie er mss helemaal niet in liggen geloof ik. Ik denk erover m buiten te leggen op t bankje voor de deur onder de overkapping, maar dan ligt ie er ook niet de hele nacht in. Maarja, ik denk dat iedereen dit wel heeft... Ik heb overigens morgenavond een gesprek met een hele goede vriendin van mn moeder. Ze is erg spiritueel en we gaan kijken welke stenen goed bij mij zou passen. (ik was nl op zoek naar een vruchtbaarsheidsbandje, id zin van baadt het niet dan schaadt het niet. Ze was eht daar wel mee eens, maar ze vond het vooral erg commercieel.) Ik ben heel benieuwd wat ze mij gaat aanraden!
Jaaa, zullen we daar dan maar voor gaan??? Ik kan die van mij overigens wel heel ver vooruit steken hoor!!