@Lobi, dus als ik het goed begrijp moet je nu afbouwen met de vitamines om dan je waarden weer opnieuw te laten bepalen? En betekent dit nu dat je nu op natuurlijke wijze zwanger moet zien te raken...of gaan ze je daar wel verder meehelpen. Sorry als ik het een beetje kwijt ben...I blame the little person Mijn dinnetje nog niet gesproken, deze week horen ze meer en ze wil me een beetje sparen nu...de lieverd Dus ze zou me wel op de hoogte houden, maar niet steeds bellen. Ik weet dat ze heel veel steun krijgt van andere vrienden en familie, maar ou haar zou graag willen kunnen steunen nu. Helaas is de situatie nu wel erg krom en lastig...maar komt goed! Heb ze wel wat liefs gestuurd wat ze vandaag binnen krijgt..en zal van de week wel even een berichtje sturen als ik nog niks gehoord heb. @Femme, pluis is echt pluis!!! Heb de foto gezien, wat schattig! En de naam Lars past perfect bij dat blonde mannetje...mooi! Echt even bijkomen meid, niet alleen de bevalling maar de weken daarvoor waren ook lastig en de hormonsters moeten ook even tot rust komen. We zullen proberen niet teveel te schrijven, zodat je het straks weer kan inhalen . Maar voor nu, braaf liggen en genieten van alle aandacht en je mannen!!!! @Mvd, Ongelofflijk dat het zo lang kan duren en waarom toch? Zo frustrerend! DIKKE KNUFFEL!!! @Twijfel, hmmm...ik heb zelf hooikoorts en astma. Ik neem savonds neusspray in die de boel open gooit en astma medicatie. Anders krijg ik het snachts ook benauwd. Deze medicatie mag ik gewoon gebruiken bij zwangerschap volgens longarts en HA. Misschien even laten checken door de HA! Daarbij is stress een mega factor bij benauwdheid...dus hoop dat de controle je wat meer geruststeld en je weer beter slaapt! En zorg voor voldoende zuurstof in de kamer...en niet te warm... Tot zover de Sprokkeltips Haha, nee niet nodig, hoewel altijd gezellig! Snorry, maar had vanmorgen even geen computerhandjes.Hoewel vocht wel steeds minder wordt nu met dit weer...heerlijk! @Leo, SH*T!! Dacht dat dit onze dag zou worden! :x Ik begrijp je dubbele gevoel en het feit dat je straks de Mammo kunt laten doen , dat zal zeker ook bevorderlijk zijn voor je gemoedstoestand. Nou dan gaan we voor een super mooie mammo uitslag! ...en volgende ronde ROZE!!! KNUFFEL!
Sprokkel, wat een dubbel gevoel van je vriendin he... Ik weet zeker dat hetgeen je haar gaat sturen, dat ze dat heel mooi vindt en er heel blij mee is. Ik denk dat dat het enige is dat je nu voor haar kan doen, haar laten merken dat je er voor haar bent...op afstand. Ik kan me voorstellen dat dat voor jullie allebei het beste werkt misschien... Mocht je vragen hebben, of wat dan ook, je kan me altijd bpen he!!! Ik zou inderdaad moeten afbouwen met vitamines. Ik heb daar alleen heel erg angst voor, omdat het met deze vitamines goed is gegaan met mn tweede dochtertje. Ik durf niet zo goed dus eigenlijk... Ik moet er nog eens goed over nadenken... En of ze ons gaan helpen bij het Radboud?? Nee ben je gek, de komende 2 jaar niet!!! We gaan nu naar het Geertgen. Deze ronde cyclusanalyse en dan afhankelijk daarvan gaan we bekijken wat we willen. We krijgen dan in principe IUI. Maar als alles goed is, denken we dat we misschien nog bijv een half jaar zelf gaan proberen.
Maansteen heeft een sterke connectie met de maan en vrouwelijke energie. De steen bevordert de intuïtie en vruchtbaarheid en heeft een kalmerende werking op het gevoelsleven. Maansteen versterkt paranormale vermogens zoals mediamieke gaven en helderziendheid. De steen heeft ook een sterk effect op slaap en dromen en helpt bij slapeloosheid en helpt om dromen beter te herinneren. Het is een goede steen voor vrouwen die zwanger zijn of willen worden en ondersteunt de zwangerschap, de bevalling en borstvoeding. Ook bij PMS, menstruatieklachten en klachten na de bevalling en tijdens de overgang kan maansteen nuttig zijn. Fysiek werkt maansteen ontgiftigend en activeert de pijnappelklier en zorgt hij voor evenwicht in het hormonale stelsel. De steen heeft een positieve invloed op de spijsvertering en de voortplantingsorganen en vermindert vochtophoping.
@leonieke: JEEEEEEEEEEEJ, wat een goed nieuws van je mammo! Maar dat is niet fijn hè! Daarom doen ze dat dus ook altijd pas 10 dagen na de 1e dag van je menstruatie. Nou, en nu volgende ronde meteen zwanger hè!!!
Vind ik ook! gezellig... hoewel ik mijn flubbers aardig begin kwijt te raken (-4 kilo in een kleine maand..!)
Nou vooruit dan maar... Sms jij Jan even? Ik kan het niet alleen namelijk.. Die arme schat deed zo zijn best afgelopen ronde..
@leo, JOEHOE !!!! WAT EEN OPLUCHTING !!! Ik heb by the way destijds ook altijd met een maansteentje gelopen, die ik vast spelde aan de binnenkant van mijn beha ! Ik heb een boekje over stenen en die zeggen , bij onvervulde kinderwens, een ketting van jade, rode jaspis, maansteen, rookkwarts en rozenkwarts. Ik vind het intressant, maar aan de andere kant ben ik ook wel nuchter !Maar ik zie er het kwaad niet van in ! Dikke knuffel !
Al blauw makend dacht ik hetzelfde.. Bij De Tuinen hebben ze mooie stenen.. Aan een hangertje en hoppa.. Suussuus ff charteren..?
Op mijn buik... ik mocht 3 maanden helemaal niet sporten (zwemmen) na Pim*.. en die extra rand zat er toch echt nog..