30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leonieke: *grijns*

@mykelti; met m'n rug gaat het vandaag best redelijk, moet ik eerlijk zeggen
    *even afkloppen*

En wat vervelend zeg, dat je woorden had met je zwangere collega!
    Bij ons zitten 5 collega's die zwanger zijn, en die zitten soms natuurlijk daar ook over te praten. Maar dan ga ik gewoon even weg, als ik daar niet tegen kan.
    Dan zeg ik niks, maar ga ik gewoon weg...
    Misschien moet jij dat ook doen.

Bij mij ligt het vooral aan mijn stemming. Als ik net ongi ben ofzo, dan kan ik er ook echt niet tegen, tegen zwangere vrouwen.
    Maar ik moet zeggen dat ik er over het algemeen echt goed tegen kan.
    Ik baal uiteraard wel dat ik zelf niet zwanger ben, maar ik gun het de anderen wel.
    En dan kan ik wel jaloers zijn, maar niet dat ik er bitter van wordt.
    Daar moet je wel voor waken hoor meissie, dat je niet te verbitterd wordt.
    En jouw tijd komt ook!!

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    bij vk geweest, kleine meid wordt waarschijnlijk
    een flinke meid.... wordt geschat op 8-8,5 pond!!!!!!

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Suus: ik hoop dat oma niet op het communie feestje komt zodat je broek aan kunt en dubbel en dwars kunt genieten. Geeft altijd stress he zo'n groot feest. Alvast veel plezier.

Kristel: ik hoop dat je snel weer leuke dingen mee zult maken en beter in je vel komt te zitten. En vooral dat je man heel snel hulp zal krijgen en aanvaarden.

Sanne: hopelijk gaat het beter met je voeding en lukt het je om er de tijd voor te nemen.

Leo: fijn dat de mammo goed was, is zeker een opluchting!

Ik moet even tussendoor stoppen, want we gaan eten. Ik ga "zo" verder...

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Binnenkort reageer ik weer op iedereen. Weet dat ik meeleef met jullie allemaal, dat ik meedenk met jullie allemaal, maar nu even heel ego.
    Het gaat alweer een stuk beter. Vandaag een halve dag geen hoofdpijn gehad, kon rechtop zitten en ook alweer douchen. Nu even terugval, maar heb weer vertrouwen in mijn lijf. Dat is het allerbelangrijkst op Lars na dan. Want Lars doet het echt super. Een tevreden lief en mooi mannetje.

Oh meiden ik gun het jullie ook zo. Kon ik maar iets voor jullie doen om ook zo'n wondertje te hebben. Ik ga bidden duimen noem maar op.

Heel veel liefs

5. eternity79

Poeh!!! :$
    Dan wens ik je al succes met de bevalling meissie!

6. eternity79

Wat ben je toch een schatje!!!

Wat fijn dat het weer beter gaat, en dat Lars het zo goed doet.
    Geniet ervan meis, je verdiend het!!!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Mykelti: nou ja zeg. :x Die collega heeft zeker achteraan in de rij gestaan toen attentheid en inlevingsvermogen uitgedeeld werden.

Meijke: hoera! :) Dat is een klein feestje waard. Goed teken hoor dat ze weer terug op haar geboortegewicht zit. Ze is idd wel klein; lijkt mij persoonlijk heerlijk, eerlijk gezegd.

Kristel: fijn dat het goed was bij de vk. Heb je het nog over strippen gehad?
    Ook van een 8 ponder kun je bevallen; no worries. Als ik 2 keer vaan een 10 ponder :$ kan bevallen, kun jij van een 8 ponder bevallen. ;)

Femme: goed zo. Dat hoort ook zo , dat je nu even ego bent. Heel fijn voor je dat je een halve dag geen hoofdpijn hebt gehad en weer vertrouwen in je lijf krijgt.

Vandaag bij de gyn niet echt veel wijzer geworden. Tjonge wat werkt dat langzaam zeg in dit zkh :cool: Ik kreeg een verwijsbrief om een afspraak te maken bij een dietiste (dat was dus nog niet gedaan :(). Volgende week kan ik terecht (dat is 3 weken nadat ik het heb laten controleren!), dan moet ik nadat ik 1 week het dieet heb gevolgd een dagcurve maken (en nee ik krijg geen tester mee naar huis). De week erna moet ik op controle komen en krijg ik daar de uitslag van. Pardon! Dat is weer over 3 weken :x Nu snap ik dat ze zeggen dat een dieet geen zin meer heeft als je voorbij de 30 wk bent. Voordat alles geregeld en bekend is, ben je dan al lang en breed bevallen!
    Bij de 2e woonden we vlakbij BOZ en kreeg ik meteen alles mee naar huis zodat ik het iedere dag kon testen als ik wilde.
    Ik hou niet van die onzekerheid; het is al bijna een keer mis gegaan door die suiker en die ellende wil ik niet nog eens meemaken! Snappen ze dat nou echt niet, dat ik door dat niks weten veel onzekerder en gestressd wordt... :(

Wat wel positief was is dat de gyn bevestigd heeft dat Wuppie giets tekort komt als ik het benauwd heb, want eerlijk gezegd vond ik dat ook geen prettig idee. (Moest wel een beetje om mezelf lachen dat ik dat nog niet wist, terwijl het de 4e zw-schap is :D)

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat een gedoe zeg Twijfel!!! Vind het niet normaal dat dat allemaal zo lang duurt. Fijn dat Wuppie geen last heeft van jouw benauwdheid in elk geval! Maar vervelend dat jij zi'n last hebt!

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Mykelti Sommige mensen hebben geen plaat voor hun hoofd, maar een blok beton.....

@Meijke Wat goed van die kleine dat ze weer op haar geboortegewicht is. Is een geruststellend gevoel he....Dat had ik ook.

@Kris 8 pond, dat wordt een lekkere meid!!

@Femme Rustig aan blijven doen he. Niet denken het gaat alweer en dan te snel weer dingen doen.

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Zo dat is inderdaadeen flinke meid! Maar alles was dus nog goed?

Mijn kleine Nayla woog ook maar liefst 4024 gram bij de geboorte en ze was ruim 53 cm!
    Als je weet dat ik 1,66m ben en normaal 51 tot 52 kilo weeg en in die 40 weken 9 kilo ben aangekomen, dan snap je misschien dat mensen lichtelijk verbaast waren dat ik zo'n grote dame op de wereld heb gezet...hihi....

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    oja en ze was in 3 uur geboren!!!

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @leo wat fijn dat de uitslag goed is!!!!!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou maar snel mijn verhaal (ben even te moe om terug te lezen)

We kwamen net te laat in het spaarne aan. op de weg zat nml echt alles tegen
    Onderweg nog wel gebeld om het te vertellen.
    Dr E moest weg naar Engeland, dus die kwammij een hand geven en vragen of een andere gyn het mocht doen.
    Tja.. ik rijd niet zo lang om weer naar huis te gaan;) en ik was blij dat zij een oplossing hadden voor een probleem van ons!

Maar goed..
    Weer in de genante houding en de ijzerstaaf in aanslag..
    Was weer pijnlijk en moeilijk binnen te komen.. Hand van mijn man is behoorlijk fijngeknepen.....
    Maar door de goede zorgen (was ook een erg fijne gyn en verpleegster) heb ik het gehaald zonder verdoving! Best trots op mij;)

Nu het meest wonderlijke deel.. Hoewel ze in leeuwarden eenn verkleving dachten te zien en ik ingepland was op de ok om vervolgens een week in het ziekenhuis te liggen ....
    je voelt het al aankomen
    Ziet mijn baarmoeder er perfect uit.. Geen verkleving, gfeen afwijkingen..
    Alles perfect..

En dat is een dubbel gevoel..
    Want hoewelhet geweldig is dat alles ok is is er dus weer geen verklaring voor alle miskramen gevonden.
    De gyn erkende dat het dubbel was..
    en heeft vervolgens alle tijd genomen om met ons verklaringen voor herhaalde miskramen door te nemen.
    We hebben een heel boekwerk meegkregen van hem wat de gyns intern gebruiken.
    Ook raadde hij ons aan eventueel contact op te nemen met een arts van het amc. Die schijnen een trail te doen met progesteron.

Mijn man en ik gaan daarover nadenken.
    A'dam is ook weer een behoorlijke tijd rijden (hoewel we dat voor een kind geen probleem vinden)
    Maar ik denk dat we even pas op de plaats gaan maken en het iig over de zomer heen gaan tillen.
    Ik ben zo moe van al die onderzoeken enz..
    Tel daar de hernia van mij en depressie van mijn man nog eens bij op..

Dus wij gaan denk ik even niks doen en pakken het daarna wel weer op....

We waren trouwens pas om half 8 thuis.. Dus ik ben moe;)

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nette, dat zal vast een dubbel gevoel geven. Mooi dat alles er zo goed uitziet...maar idd wat is het dan?? De gyn nam dus de tijd voor jullie, dat is fijn! Welterusten in elk geval voor nu :)

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette he bah......dus je weet het nog niet.....toch misschien dat progesteron verhaal????

@Leo lees dat de uitslag goed is.....!

Alll hier klap mijn lappie dicht......ff een berichtje aan de toekomstige kuikens.......

KOM ERUIT!!!!

@Femme, ik sluit me volledig aan bij Sanne, (maar dat weet je)......denk niet dat je er al bent meid!!! Niet direct er weer vol in gaan, ga pas de een na laatste dag van de Vk lekker beneden zitten.......pak nog een paar daagies op bed hoe moeilijk dat misschien ook is. Echt....nu kan je nog rust nemen straks als ze weg is niet meer.

@All dikk knuff morgen kom ik weer reageren.

16. eternity79

@nanette: ik kan me voorstellen dat het dubbel voelt nu ja.
    Maar goed, toch fijn dat alles er perfect uit ziet!!!
    En ik hoop dat ze dan met die trial in A'dam misschien kunnen helpen.
    Maar doe eerst maar eens even rustig aan meissie.
    Je hebt idd al genoeg aan jezelf en de depressie van je man.
    En natuurlijk je kleine meisje.

En misschien heb je straks die trial dan helemaal niet meer nodig...

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Balen van je test.... Huiduitslag wordt steeds minder, dankzij de Kidsclin :)
    Kan 's nachts ook weer doorslapen :D

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette: hmm, da's idd raar. Aan de ene kant natuurlijk opluchting dat er niets te vinden is, maar aan de andere kant hadden ze miss, iets kunnen doen als er wel wat gevonden was.
    Wel heel fijn dat de gyn alle tijd voor jullie nam en alles heeft doorgenomen. Kan me voorstellen dat je er even rustig de tijd voor wilt nemen en ik sluit me erbij aan dat het hopelijk na de zomer niet meer nodig/mogelijk is om aan de trial mee te doen en dat je dan een mooi bol buikje hebt.

19. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Nou dames bij mij is t begonnen..... volle maan he.... nu 4 cm. Vk is wrak en kraamzorg onderweg....

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Oh Kris Spannend...!! Zet hem op meis.. ik duim voor je vandaag..!
    Ik wens je een spoedige bevalling!
    Liefs

Deel Deze Pagina