30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@goof, dikke knuffel meid !
    En doe het maar lekker rustig aan !
    Wordt een prachtige dag !

Tot later ! Liefs suus;)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    OK, dat doe je niet als oma er is, begrijp ik? Ik loop altijd ruim van tevoren met een mvb in, dus kan ik niet verrast worden... ;):D
    Heel veel plezier iig!

Hier gaat het redelijk goed, buiten het verdriet natuurlijk en zo nu en dan die gedachten van "gaat het ooit lukken...?". Probeer me er zoveel mogelijk bij neer te leggen, maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.
    Wel weer een leuk weekend voor de boeg, dus kijk daar maar naar uit! :)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    *zwaait terug*

Eet smakelijk...zit nu ook te eten, lekker banaantje en appeltje... :)

4. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Gelukkig wordt het alweer wat meer. De ene borst luistert wel beter naar me dan de ander :D

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goof ik was al wakker omdat Lars graag wilde eten. En ik heb hem eten gegeven vanuit liggende positie. Nu ga ik zelf eten en daarna weer slapen. Ik denk echt wel aan je goederaad hoor echt!!!!

6. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femme: Rustig aan meissie.... Komt vanzelf goed... Lekker uitrusten en vooral genieten!!!! ;) :)
    *knufffffffffff*

7. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Die twee nog niet geprobeerd, ananas en wandelen nog niet geholpen.Misschien moet Sprokkelman nog eens aan de bak :p

Reageer later weer nu op mobiel. X

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    mijn idee:D

hier ook de eerste dagen op de slaapkamer doorgebracht hoor!

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Morgen allemaal :)! Benieuwd hoe Kristel het maakt!

Gauw douchen want zo bezoek! Tot later

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ik had jullie er niet mee lastig willen vallen, maar moet t toch even ergens kwijt.......

de eerste week ging het hier erg goed, maar in de loop van de tweede week ging Nayla steeds meer spugen. Ook krijgt ze steeds vaker voeding terug omhoog dat ze dan weer dooslikt. Dat doet haar dan erg veel pijn, ze gaat heel erg huilen en trekt "pijn gezichten". Ze is dan alleen aan de borst te troosten. Steeds vaker gaat ze kleine beetjes drinken ipv een goede hoeveelheid (met als gevolg overvolle borsten). Ze wil absoluut niet plat liggen, is alleen rustig als ze vrij recht tegen ons aan ligt. Slapen is een ramp. Ook met haar bedje schuin wil het niet echt lukken. Ze heeft zich ook al een aantal keer zo erg veslikt in de terug gekomen voeding dat ze blauw aanliep (en dan kan ik verpleegkundige zijn en 3 kids hebben.....dan wordt het mij ook n beetje teveel hoor!)
    Gisteren is de huisarts langs geweest. Ze denkt meteen aan het zelfde als wij: relfux. Omdat we de meeste dingen daar tegen al deden, was haar voorstel om maar te gaan kolven en dan flesjes te geven zodat we de voeding kunnen indikken. Het huilen stond mij nader dan het lachen. Bij mijn zoontje heb ik 8 maanden gekolft en deels de fles en deels de borst gegeven. Ik was zo blij dat het nu op een normale manier lukte. Ik heb dat meteen aangegeven en ook dat ik denk dat ik dan niet lang borstvoeding zal geven (heb het aller beste met Nayla voor, maar heb er nog twee rondlopen enzo).
    Medicijnen gaan geven zitten we ook niet op te wachten, maar waarschijnlijk gaat het daar wel op uitdraaien.
    We gaan het nog een paar dagen proberen met bedje enzo nog schuiner. Als het niet beter wordt, toch aan de medicijnen.
    Of toch maar gaan kolven......(voel mij een slechte moeder dat ik er liever medicijnen in stop dan dat ik de hele dag ga kolven en flesjes ga geven......maar alleen maar kolven en niet maar aan de borst....daar wordt ik zo verdrietig van...)

Sorry voor mijn ego verhaal!

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @meijke; hoe gaat het bij jullie?
    @ kristel; hoe is het met jullie?

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Lieve Saffron: wat ontzettend vervelend voor je meisje. En ik kan me ook voorstellen dat je verdrietig bent dat de BV niet op de "normale" manier kan. Maar ik zou me zeker niet schuldig voelen dat je de BV dan liever zou willen afbouwen en flesvoeding geven. Hoop dat je meisje zich snel beter voelt.

13. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@suus: nou, oma moet eerst nog naar mij, en dan mag ze bij iedereen hier wegblijven vanaf dan! ;)

@mykelti: ik kan me voorstellen dat je dat tempen voorlopig even laat.
    Ovu-testjes zijn toch net zo handig?
    Ik kan me namelijk wel voorstellen dat dat elke dag tempen een hoop stress met zich mee brengt. Zeker zo aan het eind van je cyclus.

@femme; meissie, wat balen dat je hoofdpijn toch nog niet wil zakken!
    Doe gewoon lekker rustig aan, en zorg een beetje goed voor jezelf ook hè!
    Dikke knuf!

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Saffron Ik kan het me zo goed voorstellen dat je er verdrietig om voelt. Dat had ik ook toen mijn productie minder werd omdat ik geen borst meer kon geven door de pijn van de spruw. Maar ik zou het erger vinden om medicijnen te geven dan een combi van koven en fles te doen. Gelukkig zijn de medicijnen bij Mees aangeslagen, maar als je zag hoe vies hij het vond, had ik zo'n medelijden met hem....
    Hele dikke knuf!

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0

Als het voor een korte periode was, zou ik meteen gaan kolven hoor. Maar voor reflux staat dat ze er meestal na een jaar pas vanaf zijn.
    Dus dat zou betekenen dat ik haar gewoon helemaal niet meer aan de borst zou moeten doen en voor de komende maanden aan kolven en de fles vast zit.
    Mijn zoontje heeft ook reflux gehad en nam de medicatie (omaprazol/ losec) al die maanden zonder problemen. Hij knapte er snel enorm van op.

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey saf wat een domper meis!
    Maar houd haar goed in de gaten he..
    En hoewel borstvoeding altijd beter is worden er genoeg groot op de fles;) Dus geen schuldgevoelens als je het niet trekt..
    (misschien eerste tijd nog even, zodat alle anti-stoffen binnen zijn)

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Saff.......overstrekt ze zich ook.......?........ga eens langs bij een ostheopaat, doet echt wonderen. Hier natuurlijk twee keer bij manueel geweest en zulke andere kinderen terug gekregen....

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sprokkel, ik kan niet meer F5 -en.........schiet eens een beetje op sprokkelkind!!!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette tja als het gevoelsmatig met BV en KV zo zou werken zou stoppen met BV heel makkelijk zijn, helaas werkt het toch anders.......gevoelsmatig.......dat is het vervelende er ook aan.
    Maar groot gelijk hoor!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Snif snotter zit babyboom te kijken en de tranen lopen over mijn wangen........mede door de gedachten aan jullie kippies die nog niet zwanger zijn.........denk aan jullie dikke knuff.

Deel Deze Pagina