Kon het gisteren ook niet drooghouden....Moest meteen denken aan Leo.....Sinds de komst van Mees ben ik ook wel een vergiet geworden, echt niet te geloven.....
lief! Heb het ook gezien en ben aardig uit balans.. Neem ook ff gas terug online... voor mezelf.. Dikke kus @ all..
ik had geen stuwing en ze zoog zich het lamlazarus voor 20cc.. Dus e bleef maar huilen en mijn wallen lagen bij de voordeur Op dag 4 (ze viel maar af) ben iki gaan bijvoeden met de fles.. Dus eerst 30 minuten borst en dan een volle fles er bij.. Was emotioneel niet makkelijk, maar door me te realiseren dat ze op flesvoeding ook groot ging worden kon ik ober mijn gevoel heenstappen..
Yep moest ook direct aan Leo denken.......meissie hele dikke knuffel..... ....enne Sanne......dat blijf je houden, je kan straks ook dingen niet meer zien waar het om kinderen gaat als er iets ergs gebeurd, of bep. films niet meer.
Meiden, ik ga geloof ik ook een beetje afstand nemen van het hok. No hard feelings, maar het voelt gewoon even zo! Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe!!!!
Lieverd logisch, hoop dat jullie beetje steun bijelkaar kunnen vinden, tis ook niet niks al die verschillende emoties hier.....hele dikke knuffel meid en ik vind je heeeel dapper overkomen. Maar in die dapperheid mag er altijd plaats zijn voor tranen he!
Lieve Eternity, waarschijnlijk kom ik toch al wel snel weer terug hoor, ik ken mezelf Maar fijn om te horen dat ik (we) gemist word, dat doet me goed!
Ja ook hier hoop tranen gisteravond. Sasseman vond het maar onzin, totdat ik uitlegde waarom ik nou zo moest huilen. Wist hij trouwens ook niet goed wat hij daarmee moest.