@leo & lobi, lieve meiden, ook ik ga jullie missen, maar ik begrijp het ook ! Hele dikke knuffel, en kom gewoon als je je daar zin in hebt ! Ik denk aan jullie ! liefs suus
@ lobi en leo; heel veel sterkte, jammer dat jullie even "weg gaan"maar alle begrip! Ik hoop niet dat mijn ego verhaal voor jullie de druppel was, ik had er erg veel moeite mee het hier neer te zetten omdat ik niet wil "klagen" en zeker andere niet wil kwetsen.......... @all heb ook babyboom gekeken en ook een traantje gelaten
@lobi en Leonieke: natuurlijk wordt je gemist meis! Maar het is hier in 't hok soms gewoon confronterend... En daar kan niemand wat aan doen. Dus ik begrijp dat je even afstand neemt. En dan met zo'n confronterende uitzending, die je dan weer terug neemt naar je verdriet... Dikke knuffel! Ik ben zo stom geweest om net op uitzending gemist ook die aflevering te kijken... Ik hoop zo dat de ICSI meteen gaat lukken.... Je herkent die teleurstellingen ook meteen hè....
Lieve allemaal.. hjet is niet dat ik confrontaties uit de weg ga of sommige dingen van jullie niet kan of wil lezen (nouja.. meestal dan.. ) Maar ik merk dat ik even aandacht aan mezelf moet gaan besteden.. uitslapen, op de bank met een boek en even geen input van anderen.. moet er zelf met mijn gedachtes uitkomen... knuf
Ja heftig he meis......ik zat ook te huilen wat moeten jullie wel dan niet........maar zoals ik al zei, huilde ook om jullie.......
Gefeliciteerd!!! fijn dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad. Hopelijk zijn jullie nu super aan het genieten. (tjonge, je kunt hier echt geen dag wegblijven of je mist al iets ) waar zo'n kippenlijst al niet goed voor is... Maar nu is ze dan weer te vroeg. Nou ja, net zoals je zegt dan hoef je met je kleding geen rekening te houden zondag, maar ik had toch liever gehoord dat ze weg was gebleven. Sprokkel: ik ben idd op zoek naar iemand met een tester zodat ik het zelf gewoon in de gaten kan houden en ik ga bij de ha om neusspray vragen. Heb je trouwens vandaag al aan je meldplicht voldaan??? Volgens mij nog niet. Lobi: ik hoop dat je een stuk wijzer wordt vanavond; succes. Femme: o jee, da's super, super rot om nu al van je kleine mannetje gescheiden te moeten worden. Heftig allemaal hoor. Gelukkig ben je nu weer thuis en heeft het geholpen. Het is wel een wonder behandeling! Maar...blijf aan jezelf denken en neem zoveel mogelijk rust die je kan krijgen. Laat de kraamvisite maar even wachten als je nu te ver gaat, heb je er straks misschien spijt van. (Lijk wel een oma als ik zoiets zeg, maar kon het even niet laten.) Natas: veel mensen met medische kennis hier, das fijn. Dank je wel dat je uitlegde wat er met Femme was. Saskia: kan me ergens wel voorstellen hoor dat je toch hoopt dat ze iets vinden (en dan natuurlijk iets waar makkelijk wat aan te doen is) Dit lijkt me idd erg frustrerend. Is dat ook de reden dat ze zo vaak IUI willen proberen? Jeetje en dan willen ze er ook nog een maand tussen laten zitten...Waarom is dat dan? Elba: op een of andere manier kunnen mannen vaker de moed erin houden, maar niet opgeven hoor. Blijf geloven dat het ook voor jullie goed zal komen. Alex: ik ben blij voor je dat de ad werkt en dat je goed geholpen wordt. Heel slim van je hoor om hier selectief te lezen. Kijk dit is nou geweldig om te horen. Sanne: gelukkig gaat het al wat beter met de voeding. En er is meestal 1 borst die wat harder werkt dan de andere. Ik had op een gegeven moment zlefs bijna een cupmaat verschil. saffron: o, ik snap je helemaal! Eerlijk gezegd zou ik gevoelsmatig ook liever gaan voor medicijnen dan kolven. Bv is zo bijzonder, zo mooi en zo uniek. Die tijd komt niet meer terug. Ik heb ook iedere keer zo ontzettend moeten vechten voor bv, maar vond het absoluut de moeite waard. Ik hoop zo dat het dit keer weer mag lukken, maar dat het dan een keer vanzelf zal gaan. Heb je al contact opgenomen met een lactattiekundige? Zo zielig als ze reflux hebben, daar kunnen ze echt veel pijn van hebben. ik hoop zo voor je dat het "gewoon" over gaat. *knuffel* Goofy: hoe gaat het nu met jou? Je klinkt positief. Geen aanval meer gehad? Leo en Lobi: heel veel sterkte! Het zal anders zijn zonder jullie hier, maar ik kan het me wel voorstellen. *dikke knuffel voor jullie* Morgenochtend moet ik naar het politie buro. Er heeft iemand tegen de auto aangereden (tijdens achteruit rijden) en ze zag me niet. Ik claxoneerde nog, maar een fractie van een seconde zat ze er al tegen. En...reed snel weg Gelukkig heb ik kenteken en telefoonnummer van een getuige, maar toch. Wat een rompslomp weer. En ik was net zo blij dat we eindelijk geen afgereden auto vol deuken en krassen hadden . De schade valt wel mee, maar ik baal er toch flink van. Dit is in totaal de 3e keer in een half jaar tijd (2x bij de vorige) dat een ander tegen onze auto aanrijdt. Wat een gedoe iedere keer weer.
Meiden, ik zal ook even uitleggen waarom ik het gevoel had dat ik even afstand moet nemen. Ik wil niemand aanvallen, maar ik denk dat het wel goed is het even op te schrijven. Gisteren bij babyboom ging het over het stel dat hun kindje verloor met 22 weken. Dat is bij ons ook gebeurd. Ik weet het is een tijd geleden alweer, maar het verdriet en de pijn zitten er zeker nog. Net in het hok werd er eigenlijk alleen gezegd dat er aan Leo gedacht werd. Dat snap ik ook, jullie hebben het bij haar van dichtbij meegemaakt, het is nog zo kort geleden etc. Dus ik snap dat jullie aan haar moesten denken. Maar tegelijk deed het me pijn, omdat er blijkbaar niet aan mijn dochtertje werd gedacht. Ik maak te vaak mee dat mensen haar vergeten, niet aan haar verjaardag denken, niet met haar bezig zijn en dat kwetst me. Mijn reactie is dat ik me afsluit en die mensen buitensluit. Dat was mijn reactie net dus ook en om die reden gaf ik aan dat ik wat afstand ga nemen. Nogmaals ik wil niemand verder hier aanvallen of berschuldigen of een rot gevoel geven, ik wil alleen uitleggen waarom ik aan heb gegeven even wat minder te komen hier.
Goh ik wist niet dat Babyboom alweer begonnen was. Toen ik de vorige reeks bekeek was ik nog hoopvol aan 't proberen zwanger te worden. Het zal nu wel moeilijk zijn om 't weer te zien maar ik wil het toch bekijken en zien hoe andere "hopelozen" ermee omgaan. @Leo en Lobi Heel begrijpelijk dat jullie je even terug willen trekken. Heb ik natuurlijk ook gedaan en ik moet zeggen dat het wel lekker was om wat minder met ZP bezig te zijn. Meer de aandacht naar je eigen ik en iets minder in de wereld van babies, bevallingen en borstvoeding. (Ondanks alle lieve meiden hier.) Ik hoop dat dat jullie ook goed gaat doen. Hele dikke knuffel!
Alexandra, bij mij is bb ook heel dubbel. Ik was toen zwanger van mijn meisje en halverwege heb ik haar toen moeten laten gaan. ik heb het einde ervan toen ook niet gezien..
@Lobi oh meis wat vreselijk bot dat ik niet aan jou heb gedacht, hoewel je ook niet op mijn reactie hebt gereageerd toen ik zei dat ik het heel goed kon begrijpen van jou en Lobi.....sorry meis, zeker niet zo bedoeld en dat blijkt denk ik ook uit die reactie van mij. Dikk knuff
Weet je je kan je gedachtes niet sturen. Ik neem je dus ook niks kwalijk, jij gaat echt niet bewust denken ik denk wel aan Leo en niet aan Lobi. ik wilde het gewoon even uitleggen
Lobi: ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Ik voel me erg stom dat ik nooit aan je gevraagd heb wat er gebeurd is toen. Ik denk dat ik het niet gevraagd heb, omdat ik je niet wilde kwetsen, maar nu blijkt dat ik je juist daarmee gekwetst heb. Echt sorry. Ik voel me beetje stom nu. Het programma heb ik niet gezien en als ik het zo hoor/lees is dat waarschijnlijk maar goed ook. Ik ken mezelf, dan ga ik me enorm zorgen maken.
Twijfel, ik wil niemand een rotgevoel geven of een schuldgevoel. Ik had alleen het gevoel dat ik het wel uit moest spreken, want het is een heel fijn clubje hier en ik ken mezelf, ik zou hierdoor een rotgevoel krijgen en waarschijnlijk niet meer (zo vaak) komen. Maar nu het uitgesproken is, voel ik me al een stuk beter, het lucht iig op! En dat je er nooit naar gevraagd hebt, is niet erg. Ik snap dat het voor veel mensen moeilijk is en confronterend kan zijn. Maar weet je, bij verlies, of het nou je kindje, je geliefde of iemand anders die je dierbaar is, is het juist fijn als mensen interesse tonen en blijven tonen. Dat valt altijd goed! Je kan beter zeggen ik weet niet wat ik moet zeggen dan helemaal niks zeggen. Dit bedoel ik niet specifiek naar jou hoor. Maar het gebeurt ook dat mensen je negeren omdat ze niet weten hoe te reageren, en dat is pijnlijk. Maar je moet je vooral niet rot voelen hoor! Dat was absoluut niet de bedoeling!!
Lobi: dank je wel voor je eerlijkheid. Ik zal proberen eraan te denken om voortaan gewoon dingen te vragen. ... Ik moet eerlijk zeggen dat ik had aangenomen dat je dochtertje bij de bevalling was overleden, maar ik las net dat het bij 22 wk zw-schap was. Was het hetzelfde als bij Leo of was er iets anders aan de hand?