Ik hoef ook al niet meer te raden waar m'n ei zat! RECHTS!!!! Pfffffff, heb deze keer wel flinke ovulatiepijn! En dat op dag 18. Hij is eerder deze keer! Jeuj!
Hey kippies, heb nu eindelijk even tijd voor mezelf en zp.... Ik zou nog de details van de bevalling vertellen.... .....zoef...... en ze was er..... hihi... 2 uurtjes heeft t echt geduurd. Om 2.30 uur af en toe een paar krampjes maar geen regelmaat. rond 4.00 uur kwamen er echte weeen om de 7 min. Meteen vk gebeld, die is als een speer gekomen. SO gebeld, die hebben Jamie opgehaald. vk meette toen om 5.15 uur 4 cm. De kracht van de weeen leken af te nemen. Vliezen gebroken. en in opdracht rond gaan lopen.... weeen werden weer heftig... vooral rug en buikweeen. Moest toen weer gaan liggen en vk meette 5cm om 7.15 uur... of te wel in 2 uur maar 1 cm..... IK dacht KUT... dat gaat m niet worden, voer mij maar af naar t ziekenhuis en geef me aub die pijnstilling... op t zelfde moment kreeg ik PERSDRANG !!!!????! VK keek me verbaasd aan, dat kan niet je heb pas 5 cm...... maar zag uiteindelijk aan me dat t toch echt serieus was... en moest t proberen tegen te houden..... whahaha persweeen tegen houden.... lukt echt niet... IK lag op mijn zij en op een gegeven moment voelde ik echt t hoofdje komen... de vk schrok... NU !!! DRAAI OP JE RUG>>>ZE KOMT NU!!!!! En daar was ze....... De VK, de kraamhulp, hans en ik waren echt helemaal perplex. van 5 cm naar geboorte in 9 min.... Ik kreeg van de vk vandaag te horen dat ik t gesprek van de dag was..... hihihihi...
@kristel: wow, dat is wel echt heel erg snel!!! Wel fijn hoor, dat ze niet zo lang op zich liet wachten! Hoe gaat het nu met jou? En met Megan? Hoe reageert Jamie op haar?
T gaat met mij wel goed... vooral veel spierpijn... en af en toe nog wat naweeen maar t is te overzien. en moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... uiteindelijk haal je toch een nacht door... en ik kan daar heel slecht tegen.. heb gelukkig een hele lieve kraamzorg die mij de rust toch echt afdwingt.... Met vriendlief gaat t nu ook een heel stuk beter... dit is de ideale afleiding voor hem... hij is lekker in de weer met Jamie en Megan.... Jamie reageerd echt superlief naar Megan...... wilt haar steeds aaien en kusjes geven... en heel lief t tulletje terugstoppen.... echt vol trots als grote broer van zijn "zussie Megan" (dat kan hij ook echt heel goed zeggen)...
@kristel: wat een bevalling! Fijn dat het goed met jullie gaat! Geniet maar lekker van de kraamtijd! @lobi; nog n keer een dikke knuffel! @sprokkel; sterkte meid! Ik heb niet helemaal gevolgd wat er met je vriendin was (heb ik denk ik ergens gemist, sorry), maar lees dat haar zwangerschap afgebroken moet worden....vreselijk. Kan mij voorstellen dat dat extra heftig voor je is omdat je zelf op het punt staat te bevallen. Ik hoop dat het je lukt om je toch ook op je eigen situatie te focussen en een beetje te genieten straks. Sterkte!!!!Dikke knuffel!
awwww, da's wel erg cute!!!! Fijn hoor, dat alles nu weer een beetje op z'n plaats valt voor je! Doe wel rustig aan hè! Goed naar je kraamzorg luisteren!
Heb eindelijk weer wat energie gevonden om hier bij te praten. Hoofdpijn is nog steeds niet weg maar wel een stuk minder. Door al het gedoe de afgelopen week heb ik vandaag pas voor het eerst van lars kunnengenieten. Ik heb hem in bad gedaan en een schone luier en eten gegeven maar daarna was ik ook weer helemaal kapot. Vanmiddag zijn we voor het eerst met Lars naar buiten gegaan. Niet slim gezien mijn conditie maar wilde ook wel eens weer naar buiten. Heel de wandeling heeft dan ook maar 5 min geduurd maar het was toch fijn. Vanaf dat moment ben ik niet meer gestopt met huilen volgens mij. Denk dat alle emoties eruit komen samen met de kraamtranen. Mijn lieve kraamverzorgster was er vandaag voor het laatst. Weer janken. Maar ik krijg nog drie dagen extra kraamzorg. Ik heb de afgelopen tijd natuurlijk wel meegelezen en ik kan niet meer op iedereen persoonlijk reageren al wil ik wel zeggen dat ik voor het eerst echt de vlindersite heb bekeken en ik heb daarbij zoveel respect gekregen voor je Lobi. Wat een kracht moet jij hebben en hoe je ermee omgaat. Echt ongelofelijk. Maar dat geldt ook nog steeds voor Leo. Meis je weet hoeveel ik aan je gedacht heb en nog steeds doe. Ook alle respect voor jou. Eternity: meis wat hoop ik dat het traject is waar je op gehoopt hebt en dat je zus een beetje meehelpt. Ook voor jou alle respect. eigenlijk kan ik voor alle meiden hier niks anders dan respect hebben. meiden ik ben zo blij dat ik jullie heb leren kennen. Ik heb zoveel aan jullie gehad. Kan me goed voorstellen dat het lang niet altijd makkelijk was om mijn verhalen te lezen. Ik klagen over wat jullie maar wat graag zouden willen hebben. Nogmaals bedankt!!!
@Kris fijn dat het zo goed gaat.......bekend bevallingsverhaal vooral de ontsluiting, hier natuurlij toen met 2 cm weggegaan en kwartier later 8 en persdrang...... Wat lief van Jamie, dan smelt je he!!!
@Femme wat lief hoe je de laaste zinnen schrijft naar de rest van de meiden, maar ieder zijn ding he......ieder zijn eigen situatie.......nog drie extra dagen, heerlijk meid. Maar dan wel met een andere???? En ja dat is altijd huilen als de kraam weg gaat..........lekker blijven huilen lieverd!
Dank je wel lieverd! En meissie, ik denk dat ieder van ons op een bepaald moment in de zwangerschap wel een keer zal klagen. Hoe lang je er ook mee bezig bent! Mocht het straks zijn dat ik 3 maanden KOTSZIEK rond de wc hang bijvoorbeeld, dan zal ik ook heus wel klagen! Klagen mag altijd wel even hoor! Dat moet er gewoon even uit! Geniet lekker van je mannetje meissie!!! Hele dikke knuffel voor jou! En voor kuikentje Lars!
megan wilde jullie dus echt heel heel graag zien Kristel alles tussen jou en manlief nou ook weer goed? Is hij een beetje lief voor je? Femmel.. klagen mag altijd hoor! Je mag stoppen met sorry zeggen 't zou wat zijn als mensen hier niet konden neerleggen wat minder gaat.. Dan zou ik mij ook abrupt moeten uitschrijven.. meine liebe.. wat heb ik wat afgeklaagd de laatste tijd.. En zal ik je eens een geheimpje vertellen...... HET WAS HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sprokkeltje.. even een dikke knuffel voor jou.. Ik hoop van ganse harte dat kleine sprok snel geboren wordt en niet op de dag dat je vriendin haar kleintje moet laten worden geboren.. Verdikkie wat hartverscheuren voor jullie allebeide... Goofke hoe gaat het met jou nu? (en met de poetsvrouw die vergeet dat ze poetsen moet) Twijfel.. hoe is het nu met jou meiske? Eternity.. ook voor jou is het allemaal heel dubbel lijkt me.. Ik hoop dat een dramatische datum toch een gouden randje zou kunnen krijgen meiske.. Als ik mensen vergeet dan spijt het mij.. Lijk de laatste tijd zo'n megazeef.. ik snap er werkelijk niks van.. (of ik word oud en durf dat niet toe te geven) Kijk trouwens xfactor (voor het eerst dit seizoen) maar stacy ziet er uit alsof ze in de kappersstoel zit met dat haar en truitje..
ow lobi.. hoe kan het n ou dat ze alleen ouders zoeken voor jongetjes rond die leeftijd? Ik daht dat er een vreselijke behoefte wasa aan pleegouders. En ik snap dat dat in jullie geval minder wenselijk is omdat jullie nog zo'n klein meiske hebben rondlopen. Dan ben je qua opvoeding nog niet in aanraking gekomen met wat die doelgroep nodig heeft. En van je eisprong.. Dat gevoel had je inderdaad al een tijdje, wat jammer dat het zo lang heeft moeten duren voor het goed is nageplozen... En je verzuchting dat je zo moe bent dat er steeds iets gevonden wordt kan ikmij vorostellen hoor. Verdikkie het lijkt wel alsof er alleen maar dikke bomen op de weg liggen tegenwoordig..
Kristel: wat een mooi meisje en nu al zo foto geniek. Snelle bevalling was dat weer zeg. (Komt de vk bij een evt volgende bij jullie inwonen de laatste weken? ) Wat heerlijk dat het met jullie allemaal zo goed gaat. Geniet ervan meid. Ook jij hebt het verdiend. Sprokkel: kan me voorstellen dat je absoluut niet op dezelfde datum wilt bevallen! Dan wordt het wel erg dubbel. Maar wie weet duurt het nu niet lang meer. Lobi: jeetje wat een dubbele tegenvaller zeg. Bah. Kan me zo goed voorstellen dat je liever geen jongetje van 8+ nu op zou vangen vanwege je dochtertje. Ik denk ook dat dat erg slim is. Kun je je niet alsnog inschrijven voor een kindje wat wel goed in jullie gezin erbij zou passen? (Hmmm , dat klinkt heel stom zoals ik het hier neerzet; alsof je gaat shoppen, maar ik vind het soms moeilijk om de dingen goed te omschrijven. Helaas heb ik niet Sprokkels talent. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.) Het klinkt waarschijnlijk heel raar, maar door het lezen van je vlindersite voor Luna* heb ik het idee dat ik haar een beetje heb mogen leren kennen door jou. Ik heb nu nog meer bewondering voor je. Heel fijn weekend, hopelijk hebben jullie lekker weer. Tot maandag. eternity: he, wat een rotdatum. Aan de andere kant zou het misschien symbolisch juist mooi zijn als je dan deze maand toch zwanger zou kunnen raken. Even tussendoor: er zijn hier teveel negatieve testen en oma's! Meiden ik gun het jullie allemaal zo! Ik hoop zo dat er komende maand een paar zwangeren bij mogen komen. Femme: even lekker alles eruit gooien kan echt helpen, dus laat ze maar komen. Je hebt ook niet echt een fijne kraamtijd gehad. Jammer dat je lieve kraamhulp weggaat, maar gelukkig krijg je er nog 3 dagen bij. Hopelijk ook een lieve hulp en gaat dan nu het Grote Genieten beginnen. nanette: met mij gaat het eigenlijk heel erg goed! Ik weet niet wat me overkomt. Zo'n super zw-schap vergeleken met de anderen. Ik ben er erg blij mee en dankbaar voor. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie het allemaal al een beetje kunnen laten bezinken? Vandaag heeft onze kleine, blije Wuppie eens goed haar best gedaan en papa heeft haar voor het eerst gevoeld. Liefs allemaal en een dikke knuffel voor iedereen.
mooi meiske kris! Wat een donker koppie.. @twijfel.. Het begint te komen (plaatsje geven) Ik probeer mij even et rihten op het dankbaar zijn voor wat we hebben (een prachtige dochter en een heerlijk huwelijk) Ipv het mij richten op wat ik niet heb (een 2e kindje en een man zonder depressie) En dat gaat even tijd kosten.. Maar we komen er wel... Ik moet het alleen even neerleggen waar het hoort en dat is op dit moment niet bij de gyneacologen maar net wat Hoger