hey sannetje.. en weg was ik Hier is eigenlijk alles wel goed.. ben druk opzoek naar een leuke ereader voor op vakantie Verder heb ik gezien dat ik nog maar 8 weken hoef te werken voor ik vakantie heb:d wat wil een mens nog meer Hoe is het met jullie?
@Mogge.......wat hebben we toch mooie kuikentje erbij gekregen in het hok.........maar er is plaats voor veel meer kuikentjes, kunnen onze kuikentjes ook nog grote "broer of zus" kuikentjes worden.......GO GIRLS!!! Hier vandaag de tuinman op bezoek......ook voor het eerst....normaal deed manlief alles zelf, achter bij de sloot hadden we al een hekwerk maar we gaan het nu helemaal omhoog trekken, ten eerste moet ik aldoor speelgoed uit de sloot vissen *proest* maar ik zit ook niet lekker......dus woensdag kan ik rustig in de tuin spelen terwijl hij om het hoekje aan het spelen is.....HEEEEERLIJK!!!! En we krijgen verlichting......
@Mis toch een aantal kippies hier hoor............ @Eternity nog aan het genieten in Egmond......heerlijk weer gehad!!!
Goeiemorgen meiden... Ik heb alles gelezen, maar nu geen tijd meer om reacties te geven... Moet vliegen naar het werk Tot vanavond X
@Werkze Karine en de rest............ @Trotsemama, zo lijkt me hefitg, wist je voor de 2e zwnsgsch ook al dat je diabetes had? En eerst dus nog wat overgewicht kwijt, hoeveel wil je nog kwijt? Kunnen we je hier een beetje steunen.
Goof dat klinkt wel super zeg. Dat wordt genieten. Lars heeft vannacht doorgeslapen! Om 1200 uur had hij zijn laatste fles en viel hij eindelijk in slaap en vanmorgen pas 06:45 uur toen hij wakker werd. Ben zo trots op hem en moet eerlijk toegeven dat ik het ook echt even heel erg nodig had
@Femme wat klinkt goed????? Heb je straks bezoek of kan ik ff bellen???? WATTT door geslapen???? Geef mij er ook zo een.....hahahaha oh nee zou niet willen ruilen hoor........hoewel Lars ook een scheetje is.
Van de tuinman klinkt goed. Je mag me altijd bellen hoor. Bezoek komt pas woensdag weer. Even een paar daagjes met zijn drieën doorbrengen. Jouw kindjes zijn ook scheetjes!!!
Morgen kippetjes. Niet veel te melden hier. Alles gaat redelijk. Mijn katjes zijn mijn scheetjes en ze zijn heel ondeugend. (Hele vaas met bloemen omgegooid gisternacht en een ravage aangericht.) Alexandraman heeft me vanmorgen aangemoedigd bij het op tijd opstaan en me weer eens laten gieren van het lachen met zijn droge humor. Wat heb ik het toch getroffen met de allerliefste en grappigste man in het universum. Hoe gaat het met de rest van de kippies? @Trotsemama Welkom in het beste topic van ZP.
@Alex oh dat zijn echte donders die van jou he......wat kan je een lol hebben he om die beesten! En dan heel onschuldig kijken van.....ikke was het niet!
Hoi hoi, Ohh wat is het gezellig hier Hoe doen jullie dat met reageren?Ik heb een waardeloos geheugen dus heb er nu een word documentje bij geopend haha Zie je,ik wou nog iets zeggen maar ben het alweer kwijt Vast herkenbaar (hoop ik) ? Mykelti,ik kom idd bij een dietiste.Ik heb een eetlijst waar ik me aan hou,wel een flexibele zeg maar. Dit gaat nu 5 weken heel goed,hoop dat ik het verder volhoud. Vaak is het als ik 1x iets "fouts" pak,ik het opgeef.Dat wil ik niet meer en dat lukt goed.Ik wil iig nog 10 kilo kwijt.Voor m`n gezondheid zou 30 beter zijn :O Kristel79,veel sterkte en beterschap!Dat klinkt niet fijn allemaal Mama van Dewi,niet gemakkelijk om de kilo`s eraf te houden he?Weet er alles van helaas.Hey,maar al met al heb je er dan toch 7,5 kilo af! Super knap!!! Goofychick,bij de zwangerschap van de oudste had ik al iets verhoogde suiker.Dat was na de bevalling over.Bij de zwangerschap van de jongste had ik weer verhoogde suiker,moest op de suikers letten maar insuline spuiten was echt niet nodig. Daar zijn ze wrs toch de fout in gegaan omdat de jongste heel zwaar woog bij de geboorte en zijn suikers niet kon reguleren.Al met al een hoop ellende voor zoon en mij wat voorkomen had kunnen worden (ik had zovaak aangegeven bij de gyn dat de baby in mijn buik echt heel erg sterk was en ik op zag tegen de bevalling omdat ik wist dat hij heel flink was). Na pas zo`n 5 jaar is bij diabetes vastgesteld,wel beginnende (waardes zijn niet extreem hoog).En nu ik op dieet ben zijn ze zelfs normaal.Wel weet ik dat mocht ik nog zwanger worden ik insuline moet gaan spuiten.
Goed gedaan zo? Ben nog niet met rondes en nod`s bezig,jullie wel allemaal?Of staan de `dames net as ik hier niet op? Kippenlijst NOD 20-05 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 26-05 - Elba-31 jaar -ronde 15-2e kindje 04-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 15 - 1e kindje-IVF traject 06-06 - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 09-06 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 25 - 2e kindje 09-06 - Saskia33 -35 jaar - ronde 24 - 1 kindje 14-06 - Leonieke- 34 jaar - ronde 3 - 2e kindje (Pim*) ??-06 - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 24-05 Twijfel dietiste ivm zw-schaps diabetes 25-05 MvD afspraak gyn voor plan van aanpak vervolg 30-06 Natas79 echo voor placentaligging 31-05 Twijfel dagcurve (laten) maken 09-06 Twijfel controle gyn Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
Alex, wat een boefjes zijn het toch ! Trotsemams, maakt niet uit toch, of je al bezig bent of niet, klets gezellig mee
@femme: DOORSLAPEN???!!!! Wat klinkt dat goed!!!! Vervelend van je hoofdpijn, maar misschien dat het snel beter wordt als lars het s nachts zo goed blijft doen. @alex: zie ook graag foto's van jouw scheetjes hoor!!!Heb je nog wat recente leuke foto's? @sprokkel:waar zit je? @all: hoe gaat t met iedereen?
@Femke, ow je moeder gewoon ineens ...jeemig meid! Heel veel sterkte gewenst! En een dikke knuffel! @Suus, hoe is het gegaan met de communie? En heb je foto's? @Fotos, meiden wat een boel mooie kuikentjes! Nu hopen dat ze aanstekelijk werken en we snel het hele hok roze kunnen behangen! Strooit nog flink wat hormonen rond @Lente, hoe gaat het met je kids? De keuze zal niet makkelijk geweest zijn, knuffel terug @Mykelti, wens je moeder beterschap! Ik zou willen dat ik je kon adviseren, maar ben helemaal niet thuis in de dermatologie. Geen tips op internet kunnen vinden? @Mvd, die hormoonpillen kunnen echt moeilijk zijn en je overstimuleren. Hoop ook dat je ze heel snel niet meer nodig zult hebben!! En reageren hoeft niet he...gewoon doen waar je zin in hebt...das toch het motto hier @Eternity, hoe was Egmond? GEFELICITEEEERD nog!!! @Trotsemams, WELKOM!!! Leuk een nieuw kippie erbij. Het is en heel divers kippenhok hier met veel kippies en allerlei verhalen. Probeer het maar niet bij te houden hoor..is niet te doen haha...of je moet verlof hebben, dan lukt het enigzins Heerlijk dat je suiker nu goed is en super dat je zoveel over hebt voor een kleintje. Je kunt hier zeker steun en begrip vinden. SUCCES!! @Kristel, Femme, Meike en Saffron...jee meiden het zit niet mee zeg qua gezondheid van de kindjes en jullie zelf. Dat breekjt je hart toch als je kuikentje zich niet lekker voelt. En ook als je zelf nu alles wilt geven en het niet kan doordat je ziek bent. Nou snel opknappen kuikens en mama's!! BETERSCHAP voor allemaal! @Alex, ik wil die man van je ook wel eens ontmoeten...droge humro=heerlijk!!! Katten en bloemen gaan niet samen nee, die van mij zitten ook steeds in het water en dan pats boem alles omver...grrr. Zetten nu steeds alle vazen in een kast als we weggaan, maaaar je vergeet er wel eens eentje... Hier, weinig nieuws...wel wat rommelen soms, maar verder rustig. Vandaag bij de VK geweest en controle was weer helemaal goed. Kleine weer gegroeid en hartslag goed. Ze heeft geen inwendig gedaan, maar woensdag ga ik terug voor nog een keer strippen. En misschien donderdag naar ziekenhuis voor controle (CTG en echo). Zolang de kleine het goed maakt, ben ik gerust. Het enige wat ik vervelend vind aan doorlopen is dat er weer meer kansen zijn op complicaties, maar vertrouw op mijn VKs en zolang die steeds tevreden zijn...ik ook! X
@Trotsemams Helemaal goed gedaan met de lijst!! Hier houden alle nog niet zwangeren bij wanneer het NOD is zodat we met zijn allen kunnen meeleven. @Femme Doorslapen????????? Waar bestel je dat????