[FONT="]Kippenlijst [FONT="]NOD[/FONT][FONT="] 20-05 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 26-05 - Elba-31 jaar -ronde 15-2e kindje 04-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 15 - 1e kindje-IVF traject 06-06 - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 09-06 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 25 - 2e kindje 09-06 - Saskia33 -35 jaar - ronde 24 - 1 kindje 14-06 - Leonieke- 34 jaar - ronde 3 - 2e kindje (Pim*) ??-06 - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 24-05 Twijfel dietiste ivm zw-schaps diabetes 25-05 MvD afspraak gyn voor plan van aanpak vervolg 25-05 Sprokkel VK - strippen 2e X (indien nodig...) 30-06 Natas79 echo voor placentaligging 31-05 Twijfel dagcurve (laten) maken 09-06 Twijfel controle gyn Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e klein laat dondersteentje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje Heb even de kleur er weer ingebracht en mijn afspraak erbij gezet [/FONT][/FONT]
haha,geen beginnen aan dus Sprokkel Nou vrij ben ik wel,ben pas gestopt met m`n eigen zaak.Dus tijd genoeg hihi
Kippenlijst NOD 20-05 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 26-05 - Elba-31 jaar -ronde 15-2e kindje 04-06 - Eternity - 31 jaar - ronde 15 - 1e kindje-IVF traject 06-06 - Lobi-31 jaar-ronde 20- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 09-06 - MamaVanDewi - 33 jaar - ronde 25 - 2e kindje 09-06 - Saskia33 -35 jaar - ronde 24 - 1 kindje 14-06 - Leonieke- 34 jaar - ronde 3 - 2e kindje (Pim*) ??-06 - Mykelti - 32 jaar - ronde 23 - ronde 9*/20* -1ste kindje ??-?? - Nanette - 34 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 ??-?? - Jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) ??-??- Trotsemams-32 jaar-nog niet begonnen-3e kindje Afspraken: 24-05 Twijfel dietiste ivm zw-schaps diabetes 25-05 MvD afspraak gyn voor plan van aanpak vervolg 25-05 Sprokkel VK - strippen 2e X (indien nodig...) 30-06 Natas79 echo voor placentaligging 31-05 Twijfel dagcurve (laten) maken 09-06 Twijfel controle gyn Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pim* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 09-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje --> Mees! 28-04 - Saffron - 35 jaar - 3e kindje --> Nayla Sophie! 28-04 - Rieanne - 33 jaar - 2e kindje --> Cas! 06-05 - Meijke -33 jaar - 1e kindje --> Nienke! 14-05 - Femmelepem - 31 jaar -1e kindje--> Lars! 18-05 - Kristel79 - 32 jaar - 2de kindje--> Megan! 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e klein laat dondersteentje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje
Nou kraamzorg is ook weer weg. Ik moet zeggen dat ik het ook niet zo heel erg erg vind. Wel lekker om nu weer rust te hebben en met zijn drieen het te redden. Het was prima hoor. Maar nu is het klaar. Lars ligt lekker te pitten. Mannetje is mijn auto naar de garage aan het brengen en ik heb eindelijk de laptop weer in mijn bezit. Zo even een hoop tvprogramma's terug kijken. Ik merk dat ik goed geslapen heb, voel me ineens een stuk beterder. Lieve kippetjes en kuikentjes, tot straks weer.
He meis dat is helaas een beetje inherent aan BV geven........daarom ben ik zowel Sven als Toine later over gaan zetten op een KV fles vlak voor het slapen gaan.....en Toine krijgt binnenkort het pyjama papje.......want ook eens lekker om door te slapen...
Je klinkt ook een stuk helderder...........heerlijk he uitzending gemist.nl of rtl gemist....kijk gtst altijd terug erop enzo
goofy: heerlijk dat je over een paar daagjes onbezorgd van je tuin kunt genieten. Hoe gaat het nu met je hulp in de huishouding? Doet ze al wat meer? Femme: heerlijk dat Lars lekker doorgeslapen heeft; vooral na zo'n dag. Balen dat je nog steeds zo'n hoofdpijn hebt, ligt dat nog steeds aan de ruggeprik? Alex: heerlijk die streken die die beesten af en toe uithalen he. Heb je nog recente foto's? Ben benieuwd hoe groot ze inmiddels zijn. Sprokkel: fijn dat alles weer goed was bij de vk. Goed van je dat je er zo rustig onder kunt blijven. Heb je altijd zoveel geduld? Sanne: hoe gaat het met de voeding? Nog steeds moeizaam of is de "bestelling" inmiddels goed doorgekomen? Meijke en Saffron: hoe gaat het met jullie kuikentjes? (De kleintjes en de iets grotere) Kristel: ben je weer wat opgeknapt? Het aankomende baby kamertje wordt gelukkig steeds leger. Ik heb op marktplaats de "grote opruiming" van het inzamelpunt aangekondigd en erbij gezet dat mensen tot woensdag ochtend spullen kunnen komen halen. Dus het hele weekend en vanmiddag aanloop gehad en er is al aardig wat weg. Alles wat woensdag niet weg is, wordt door het Leger des Heils opgehaald. Dan kunnen we daarna echt gaan beginnen.
Femke: gecondoleerd met het plotse verlies van je moeder. Heel veel sterkte de komende tijd. Knuf. Suus: hoe is de communie gegaan? Mama van Dewi: wat balen dat je zo'n last hebt van de Clomid. Trotsemams: welkom in dit kippenhok. Sprokkel: je maakt het wel spannend hoor! Alex: wat een donderstralen die 2 poezebeesten. Die van mij vinden vazen met bloemen ook heel erg interessant, gelukkig nog nooit een vaas omgekieperd. Kristel: hoop dat je je snel weer beter voelt. Saffron: hoop dat je zoontje zich snel beter voelt. Meijke: hoop dat de HA Nienke heeft kunnen helpen. Femmelepem: wat een mooi ventje! Kristel: wat een mooi meisje!
Ben bij mijn zusje geweest. Die vindt me maar obsessief bezig met kinderwens. En waarom ik nou zo graag kinderen wil (zij wil ze tzt ook hoor). En ik moest nu alvast maar proberen het een plekje te geven want zou het nou zo'n ramp zijn om met zijn tweetjes te blijven? Ja op dit moment absoluut wel, ben er helemaal niet aan toe om te denken dat we met zijn 2-en zullen blijven. En ik moest mijn leven er niet door laten leiden en mocht ook niet af en toe somber zijn....en bedankt. Vorige week ook gehoord dat vrienden van ons ouders zijn geworden van een dochtertje. Ze was net bevallen van de eerste toen wij begonnen en na een jaar was ze zo weer zwanger (vond ze heel rot voor ons). Ze hoopte dat het bij ons ook snel zou lukken zodat we samen zwanger konden zijn.....helaas pindakaas. Ondertussen is ze dus bevallen. Gisteren belde een andere vriendin dat ze heel pril zwanger is (ICSI). Ook zij hoopt dat ik snel zwanger zal zijn en dat we samen kunnen zwangeren......nou ben benieuwd. Sorry even niet zo'n vrolijk verhaaltje....
@Goof Veel borstvoeding krijgt Mees niet meer. Heb gewoon niet de tijd (of gun me niet de tijd) om tussen de voedingen door (die gemiddeld 1 a 1,5 uur duren) ook nog te kolven. Dus Mees krijgt meestal 1 keer per dag nog afgekolfde melk. Wat ook niet echt helpt is dat de spruw die weg was, nu weer bij Mees terug is. Moet ik weer dat vieze spul gaan geven, zo zielig....
Dat is niet zo meelevend van je zusje......Misschien gaat ze jouw situatie begrijpen als ze het zelf ook de tijd vindt voor kinderen en het allemaal niet zo makkelijk gaat als iedereen vaak denkt en de wens alleen maar groter wordt...... We zijn hier voor alle verhalen he, dus geen sorry als je je hart wil luchten!!!
Thanks meiden! Ik heb het echt heerlijk gehad! Alleen nu wel wat meer pijn in m'n rug, en ik heb aan een vlonder op het strand m'n teen open gestoten. M'n nagel er half af. Brrr.... Pijnlijk! @trotsemamss: welkom in het gezelligste hok van ZP! Weet je al wanneer jullie ongeveer dan gaan beginnen voor een 3e kindje? @meijke: de procedure is dat ik gewoon moet wachten op oma, en dan moet ik meteen bellen, en dan moet ik de dag daarna daarheen komen voor de prikinstructie en echo enzo, en dan moet ik ook aan de hormonen. Wat vervelend zeg, dat Nienke ook zo'n last heeft van reflux! Ik hoop dat de HA haar kan helpen. Lijkt me idd ook echt zo zielig.... Sterkte meid. @kristel: dat klinkt wel hefig weer meid! Beterschap!! @goofy: we hebben heeeeeeeeeerlijk weer gehad. Wel ERG harde wind, maar dat namen we wel voor lief. @alex: wat fijn zeg, dat je zo'n man hebt die je zo super kan laten lachen!! Dat is echt zo belangrijk hè!! @femme; wat fijn dat je je weer wat beter voelt!!! En heerlijk dat Lars ook door heeft geslapen! @saskia: bah, wat een nare opmerkingen van je zusje! Een beetje meer inlevingsvermogen mag toch wel hoor! Daar zou ik nou ook niet vrolijk van worden, van zo'n bezoek. En verder: dikke knuffel aan iedereen!!
eternity wat fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.. goed ook een oplader voorhet hele circus begint sanne wat sneu dat mees zo'n last van de spriew heeft.. dat arme ventje! Saskia.. wat een lompe, domme en ondoordachte opmerking van je zus.. Zulke dingen kun je niet zo makkelijk laten glijden, juist omdat het van je zus komt.En mochten ze zelf ooit een kinderwens actief in gaan zetten en het lukt niet, dan hoor ik nog wel eens of het voor hun mogelijk is er niet mee bezig te zijn. overigens zei een collega laatst dat eht misschien makkelijker zou gaan nu we geen onderoeken ed meer willen. JE zult zien dat het dan wel lukt zeiden ze. Heb gewoon gezegd "da's lekker.. eerst heb ik miskramen en nu is het mijn schuld ook nog eens.." want dat zeggen ze feitelijk 9bedoelen ze niet, maar zeggen ze wel) @alex.. heerlijk die poezebeestjes. En wat fijn dat je weer onbedaarlijk heb kunnen lachen om die droge thuis @twijfel.. goed dat de kamer bijna leeg is.. kun je hem weer vol gaan zetten! en wat fijn dat het zo goed gaat in deze zwangerschap. @meijke hoe is het nu met de reflux?
@ Eternity79,we denken ongeveer aan het einde dit jaar.Maar mss gaat het nog veranderen.Ik ga iig wel vast met de pil stoppen.En dan over 2 maanden naar de internist en mss m`n medicijnen al aanpassen.Jullie zijn op vakantie geweest?Klinkt goed iig Saskia,nou dat is ook gezellig zo`n zus Beetje respectloos omdat zo tegen je te zeggen.
Even kort een berichtje van mij... koorts is gelukkig weg, nog wel iets verhoging, maar voel me een stuk beter. De pijn is nog t zelfde, alsof er een band om mijn borst en rug zit die héél strak aangetrokken is. Echt een rot gevoel. Met Megan gaat t goed, drinkt goed, slaapt goed. Ze heeft wel last van reflux maar een klein kussentje onder haar matrasje doet wonderen. Trotse mamma... welkom in dit oergezellige en zeer verslavende kippenhok. Verder even een dikke knuffel aan iedereen....
Hoi Kristel79, Dat klinkt niet fijn.Is je bloeddruk wel oke? Heb zelf hoge bloeddruk en herken het helemaal. Sterkte en beterschap!
eternity fijn dat je paar dagen nar egmond zo lekker zijn geweest. Doet veel met een mens he, er even tussenuit, even gedachten resetten, lekker uitwaaien. Heerlijk Kristel meisje toch, zo wil je niet de kraamweek ingaan. Ik leef met je mee. Is er al verder onderzoek gedaan nar deze klachten of is het gewoon thuiszitten en uitrusten? Saskia: ook al is het je zus. Het is en blijft een ontzettende botte opmerking!!!
@ Femmel: wat goed dat Lars doorgeslapen heeft zeg!!!! Jemig wat een kanjer!!! @ Sprokkel: Fijn dat alles goed was bij de VK!!! @ Kristel: Heerlijk dat Megan het zo goed doet. Fijn dat jij minder last hebt @ Goof: Hoe is het met jou?? @ Eternity: Jakkie.... Een nagel eraf!! Top dat je hebt genoten van je weekend @ Sas: Dat kan ze niet maken!! Ook al is ze je zus!! *knufff* @ Sanne: Wat balen dat Mees zoveel spruw heeft!! Heb jij er ook last van?? Hier alles goed.. Drukke dag gehad op t werk, maar wel lekker gewerkt. Zo lekker bankhangen en dan op tijd naar bed Dikke knuffff @ all