he jakkie.. Weet je al meer? Ik vind het maar niks die kleintjes met deze verschijnselen.. Pas goed op je mannetje en luister naar je intuïtie.
manlief belde net;schiet dus niets op, vervelende arts, longen klinken nog goed dus nog n nacht aankijken, anders morgen eigen arst bellen (die deze week dus dicht is ivm verhuizing)
ja .... we geven hem nu nog n paracetamol en ik ge de komende uren maar ieder uur even kijken....als ik t niet vertrouw bellen we gewoon weer en anders inderdaad naar de eerste hulp.....bah, vind het niets zo'n ziek mannetje ik ga ons maar eens bedklaar maken, nayla zal zo nog wel willen drinken en t zal weer n onrustig nachtje worden knuffel voor allemaal, morgen reageer ik wel weer even op jullie berichten
Saf, sterkte zeg...wat naar voor je zoontje! En heel irritant dat je met een kluitje het riet wordt ingestuurd. Mykelti, Oerdis...nooit van gehoord, maar dat je vanalles mag klinkt goed. Ik herinner me een foto van een heerlijke salade maanden geleden, dat zag er niet verkeerd uit. En 21 kilo al, dus het werkt ook super goed voor je. En natuurlijk die mega wilskracht van jou! Top!! Trotsemams, ook goed bezig dus! En een keertje de fout in, das toch logisch. Ik heb m al eens eerder in het hok gegooid, maar de spreuk "Volg een gezonde discipline, maar wees daarbij lief voor jezelf" vind ik altijd een goede. Heb niet helemaal teruggelezen, knuffel voor all!
@saskia: ja, dat was/is idd behoorlijk pijnlijk!!! Maar de rest was heerlijk! Ik vind de zee echt geweldig!!! @nanette: precies! Even gewoon lekker alles vergeten, voordat het hele ICSI circus gaat beginnen. Beetje jammer alleen van die laatste 5 minuten, dat ik dan NET weer mn teen zo gruwelijk moest bezeren. @trotsemams: doen jullie dan nog wel met condooms, of zien jullie wel hoe het zal gaan verlopen?? Anders moet je je ff idd in de NOD lijst zetten, want dat is altijd zo spannend! We zijn 2 daagjes naar Egmond aan Zee geweest ja. Niet echt vakantie dus, maar toch lekker eventjes weg. En wat lief dat je ons een hart onder de riem wil steken!! Dank je wel! @femme: het was idd heerlijk!!! Heb zelfs nog een kaartje voor je gekocht daar!! Alleen zal die niet morgen binnen komen, want ik was te laat met posten! @karine; m'n nagel is er niet helemaal af, maar wel een heel stuk ingescheurd, en zo half los. @lobi: krijg je ook gonal-f ja? Die heb ik hier ook in de koelkast staan! En zoals ik al zei: gedeelde smart is halve smart! @mamavandewi: ik ga voor je duimen woensdag! @mykelti: die nagel zit nog even prima daar! Hahaha, eerst maar even helen, want het bloedde best flink. @saffron: als je 't niet vertrouwd, gewoon naar de eerste hulp gaan idd! Daar helpen ze altijd! Tenminste, bij ons wel. Wij hebben een zwak voor kleine kindjes. Daar komt de kinderarts altijd meteen, en worden kindjes vaak opgenomen, just in case.
Sanne en Nanette: ik heb mijn zusje inderdaad al gevraagd of ze gezien onze situatie ook niet eens moet gaan beginnen (ze wordt ook alweer 32). Haar reactie: omdat het bij jullie niet 1-2-3 lukt betekent dat niet dat het bij ons ook zo lang gaat duren. Lobi: fijn dat ze jullie bij het Geertgen zo goed helpen! Mykelti: ik hoop dat ze iets meelevender richting haar patiënten dan richting mij. Ik weet hoe ze is, maar toch doet het zeer. Gelukkig was de rest van ons zussenweekend wel geslaagd. Saffron: hoop dat je zoontje snel weer beter is.
goedemorgen, bedankt voor jullie meeleven! Hij was vannacht goed beroerd, maar de koorts was wel gedaald in de loop van de nacht. Omdat hij toch boven de 37,5 was, moesten we wel weer de huisarts bellen vanmorgen (hadden ze gisteravond gezegd). Dus manlief zat vanmorgen al weer bij de huisarts (weer n vreemde). Maar omdat ze geen duidelijke aanwijzing hebben voor een bacteriele infectie, moet hij het toch echt zelf uitzieken. We mogen het tot einde van de week weer aankijken.....zucht. Wel zij hij duidelijk dat we bij enige twijfel altijd mochten bellen. Maak mij vooral zorgen omdat hij de hele winter al aan het kwakkelen is en 4 weken terug dus ook al anti biotica heeft gehad ivm koorts en opgezetten klieren. Goed, ik ga mijn ouders even bellen. Ze moeten vandaag hun hond laten inslapen. Hij is 9 (ze hebben hem ook al9 jaar) en heeft allemaal tumoren in zijn mond (hij is al 3 keer geopeerd, maar nu is het zo snel en heftig teruggekomen, dat hij niet meer te redden is). Het is zo'n lieverd,vind het echt vreselijk. We zijn ook bang dat de andere hond, die al 13 is, ook compleet instort als haar maatje er zo niet meer is.
@saskia: dat is wel heel erg arrogant van je zus zeg! Om te denken dat het bij haar wel gewoon meteen zou lukken om zwanger te worden! Je mag het eigenlijk niet zeggen want je gunt het niemand, maar eigenlijk zouden hun er ook een paar jaar over moeten doen! Sorry dat ik 't zo zeg...
Saskia en Eternity, eigenlijk ben ik het wel met Eternity eens. Je gunt niemand de mmm en de ellende van het niet zwanger kunnen worden (of kunnen voldragen van een zwangerschap). Maar als iemand zo'n opmerking maakt, kun je inderdaad wel zo denken... Eternity, jij dus ook ook gonal-F? Hoeveel gebruik jij? Saffron, naar omstandigheden redelijk dus... Heel veel beterschap!!
Eternity79,nee we gaan er nog niet voor.Dus voorlopig nog aan de condooms Zodra het veranderd zal ik het op de nod lijst zetten Heerlijk toch,2 dagen eruit.Heb je soms gewoon even nodig. Saskia,wat hard toch van je zusje Zal ze echt niet beseffen wat ze zegt?Dat het jou enorm kan kwetsen? Mykelti,21 kilo?Wow,super zeg! Meijke,het is zeker belangrijk om lief te blijven voor jezelf.Op die manier,met dat in m`n achterhoofd hou ik het nu al ruim 5 weken vol. Saffron,hoe gaat het met je zoontje?
Ik ga er maar van uit dat ze het niet zo bedoelt. Ze heeft ook wel eens gezegd dat ik er niet bij geholpen zou zijn als ze met mij mee ging huilen. Eternity en Lobi ik begrijp jullie reactie helemaal maar ik hoop dat als zij wil gaan proberen om zwanger te worden het vlot lukt. Want ik zou niet willen dat zij zo'n verdriet heeft over het uitblijven van een zwangerschap als ik nu heb.
Goedemorgen.. Ik ben ook weer eens op stok.. Eternity, Auw... mutsie.. wat een naar einde van een lekker weekend.. Had ik de zon een beetje goed geregeld of niet? sorry voor die harde wind.. Lobi, Lees net het hele verslag van Geertgen! Wat goed zeg... maar allemachtig wat zitten ze er naast in Nijmegen zeg! wat ga je daarmee doen? Toch aan de hormonen dus? Maar als er meerdere eitjes rijpen dan moet je overslaan? Ligt dat aan de dosering.. moeten ze dat nu gaan instellen en uitzoeken ofzo? Super dat je je gehoord voelt! Zoooo belangrijk is dat! En ook prettig dat ze daar het vitaminen beleid ondersteunen.. dan kun je je zorgen daarover loslaten.. Al met al een goed bezoek dus gisteren!!! Blij voor je! Saskia, *speech less* Jeetje.. wat vervelend van je zus..! Ik weet het, je mag niemand iets misgunnen maar ik zou ook mijn best moeten doen om niet te hopen dat mijn zus dan ook de mmm in zou moeten.. Meijke, Hoe gaat het met Nienke nu? Komt ze al wat aan?? En hoe gaat het met jou? Trotsemams, Welkom! Ik ben Leo en had ff pauze.. Fotos', Stuk voor stuk prachtige kindjes hoor meiden..!! Saffron, beterschap voor je mannetje... wat een gedoe dat je niet weet wat er is.. All, fijne dag...
Lieve Leo, hee meis hoe gaat het nu met je? een beetje bijgekomen? Over t Radboud tja ik weet het niet zo goed. Mijn eerste reactie is een behoorlijk dikke klachtenbrief schrijven, want dit is echt wel de druppel en ik ben echt heel boos. Aan de andere kant, als het niet meteen lukt bij het Geertgen, dan denk ik erover mijn situatie voor te leggen bij het Radboud, het scheelt gewoon echt heel veel reistijd. Dan kan ik ze beter te vriend houden. Ik wacht het dus voor nu even af. Het straks ook gesprek met mijn bazin om alles te overleggen en ook over het vrij nemen voor ziekenhuisbezoeken, dus ben benieuwd.. En inderdaad, als ik meerdere eitjes heb die rijpen, moet ik die ronde overslaan. Dat zal wel heel moeilijk zijn... Maar aan de andere kant, zonder hormonen sla ik sowieso alle rondes over, dus het is niet anders. Ik krijg eerst inderdaad een heel lage dosis en dan is het heel hard hopen dat er maar eentje rijpt! En wat betreft de B12, ik ben helemaal opgelucht en blij inderdaad!!