Daarom is het fijn dat deze arts dat onafhankelijk van die andere zei! En gewoon wel in huis halen en zodra je zwanger bent slikken die handel! Het klinkt echtgoed allemaal meis.. Ik denk echt dat het niet meer lang gaat duren.. heb gewoon zo'n gevoel..
@leo; fijn weer even wat van je te horen! Hoe gaat t met je? @lobi: ik ga heel hard voor EEN eitje duimen! @sprokkel?melden! (met goed nieuws het liefst!)
Yep.. ben blij dat het vandaag is.. (ook bijna gelijk trouwens he? Wat logisch is met een test op 12 sept.. ) Nou gelukkig maar! En inderdaad, dat kan ook bijna niet anders met onze gelijke testen! Ja dat is ook weer zo natuurlijk... Je kunt ze tzt ook vriendelijk op hun nalatigheid wijzen inderdaad.. dan lopen ze misschien net ff een stap harder voor je.. Ik ben nog aan het broeden,.... Je slaat nu inderdaad al tig rondes over, maar niet mogen vrijen rond je ei is heel raar hoor.. Een soort van; denk niet aan een witte beer... Haha! Mijn man was helemaal blij! Nou zegt ie dan weten we iig wel dat we het niet voor niks doen. En als we dan niet mogen, dan HOEVEN we tenminste niet die maand... Mmmm of dat zo'n helemaal goede reactie is weet ik eigenlijk niet Daarom is het fijn dat deze arts dat onafhankelijk van die andere zei! En gewoon wel in huis halen en zodra je zwanger bent slikken die handel! Het klinkt echtgoed allemaal meis.. Ja, ik ben er ook helemaal blij mee! Ik denk echt dat het niet meer lang gaat duren.. heb gewoon zo'n gevoel..[/QUOTE] Ik hooop zooo dat je gelijk hebt... Al wordt het voor mij geen buikje meer in de branding. Ik ga voor samen met een ukkie volgend jaar zomer in de branding En voor jou gaan we nog steeds voor dat buikje!!!
Super lief bedankt!! Ik reageer morgen op de PB's (ook heel mooi en lief nedankt meiden), ...vandaag even dagje van stilte. @All, hier geen nieuws, maar ik wil vandaag ook even geen nieuws...dinnetjes dag vandaag Knuffel aan alle kippies!
Saf heel veel sterkte met de hond. Dat is niet niks zo. Hopelijk knapt je ventje snel op maar ik vind het wel een lakse houding van de huisarts. Aankijken tot je een ons weegt. Zodra je iets niet vertrouwt bellen hoor Leo fijn dat je we weer bent. Dank je wel voor je kaartje. Super lief van je. Zal voor jou ook niet makkelijk zijn. Jouw eigenlijke datum is heel dichtbij volgens mij. Dikke knuf Lobi ik weer niet of ik het al gezegd heb maar ik heb gekeken op jullie vlindersite en ik heb alleen maar lopen janken. Meis wat een verdriet, maar ook mooie en liefdevolle momenten. Voor jou ook een hele dikke knuf. Sprokkel meis ik voel aan mijn water dat het nu aan het gebeuren is maar mijn water klopt wel eens vaker niet. Ik hoop het zo voor je!!!
@lobi: ik ga ook aan de gonal-f ja. Maar hoeveel ik moet spuiten weet ik nog niet... Dat krijg ik te horen als ik de prik-instructie krijg enzo. En die krijg ik op dag 2 van m'n nieuwe cyclus. @trotsemams: ow, ik vind condooms echt zulke ondingen!! Hahaha. Ik hoop dat je snel het "groene licht" krijgt! Ben je van je 2 kindjes snel zwanger geraakt? @saskia: dat is wel lief van je! Dat jij wel met haar meeleeft, maar zij niet met jou. Ik zou dat echt niet kunnen!!! En meehuilen helpt soms wel hoor! Het gevoel dat je begrepen wordt, en dat je je ook ellendig MAG voelen, omdat het gewoon klote is! @leo: ik heb je gemist meissie!!! *smak* Maar je hebt de zon perfect geregeld!! Ik ben zelfs een beetje verbrand in m'n gezicht! Hihi. En de volgende keer idd niet meer zo hard blazen hè! Het waaide echt super hard! @sprokkel: heel veel sterkte vandaag meis!! En ook voor je vriendinnetje!!
Zie nu net sprokkel iets schrijven. Zie je wel, water klopt niet. Zeg eternity doosje dat je bent. Je moet je poezelige voetjes ook optillen als je loopt. Vind het heel zielig voor jou en je teen. Dikke knuf! Ik ben vast en zeker mensen vergeten maar dat doe ik niet expres. Mijn kleine vent heeft vannacht lopen spoken dus ben nog niet helemaal wakker. Zeker als compensatie voor gisterennacht.
lobi, Je slaat nu inderdaad al tig rondes over, maar niet mogen vrijen rond je ei is heel raar hoor.. Een soort van; denk niet aan een witte beer... Haha! Mijn man was helemaal blij! Nou zegt ie dan weten we iig wel dat we het niet voor niks doen. En als we dan niet mogen, dan HOEVEN we tenminste niet die maand... Mmmm of dat zo'n helemaal goede reactie is weet ik eigenlijk niet Uhmm...... ik zou het nog even navragen als ik jou was... Ik denk echt dat het niet meer lang gaat duren.. heb gewoon zo'n gevoel.. Ik hooop zooo dat je gelijk hebt... Al wordt het voor mij geen buikje meer in de branding. Ik ga voor samen met een ukkie volgend jaar zomer in de branding En voor jou gaan we nog steeds voor dat buikje!!! Laten we dat doen! Met een buikje in de branding kan wel.. maar met -4 zit je daar ook niet op te wachten..
Sprokkel heel veel sterkte voor je dinnetmje en jou. In gedachten brand ik een kaarsje voor ze. Dikke knuf!
Graag gedaan. Jij bedankt voor je kaartje! Supermooi.. met prachtige foto's.. kon niet missen met jou als foto-mama! klopt. Gisteren was dat.. Vandaar dat ik blij ben dat het vandaag is.. ademhalen en doooooorrr....!
Haha.. ja echt he? Het is prachtig wonen aan de kust maar die wind.... Je wordt er wel lekker snel bruin van (of rood.. ) Ga je van de zomer nogeen keer? kunnen we wel een terasje pakken..
Ja, lekker lomp van mij hè!! We waren op weg naar de auto om naar huis te gaan, en dan nog net ff met m'n teen achter die vlonder op het strand blijven hangen! Probeer strakjes anders nog lekker ff te slapen als je kleine ventje ook ligt te slapen! Dikke knuf!
Jij zal wel veel meer krijgen! Want bij jou is het hoe meer eitjes hoe beter! Spannend he meis!!! Ben benieuwd hoe het allemaal zal lopen... Ik krijg ook hormonen en prikinstructie etc op dag 2 of 3 van mn cyclus.
Oh, ik zou die wind echt wel voor lief nemen!! Manlief en ik hebben al gezegd dat als we ooit veel geld hebben, dat we dan in Egmond aan zee gaan wonen. Wat is het toch prachtig daar! En we gaan deze zomer zeker weten nog 'n keer! Lijkt me super gezellig om dan een terrasje te pakken!