Ja, dat hoop ik ook! Ik kijk daar ook echt niet naar uit! Wat zal mijn arme buik er ellendig uit gaan zien na al dat gespuit...
sorry... als ik een vrije dag heb ga ik meestal los..... Hebben de meiden je nog niet gezegd dat je geen leven naast het ZP 30+ hok meer mag hebben?
Ja, Weert-Breda is nog wel te doen! Maar hopelijk hoef ik maar 10 dagen te spuiten. En dan mag je mijn Pregnyl wel komen spuiten! Die is het naarst!! Die moet in de bilspier.
Eternity,ja eigenlijk wel.Ga wel bespreken met de dietiste of ik op deze manier door kan gaan qua eten als we zwanger willen worden. Heb voor mezelf een beetje de gedachte van 10 kilo eraf en dan ervoor gaan..Dan ben ik nog veel te zwaar,maar dat is toch al een heel verschil.En mss val ik na die 10 kilo nog wel meer af. Ik eet gewoon keurig nu,dus op zich niets mis mee denk ik.
Goede plekjes zoeken.. dan maak je er een mooi tatoo hartje van onder je navel.. (toch?) Of je prikt; R-E-N-E
Ja het voelt serieus ook echt heel goed! Ik voel me gehoord, geloofd (ook heel belangrijk) en geholpen! Helemaal super!!! Geertgen rules!!!
Is ook echt onmogeijk. Kan gewoon niet!!!! Je mag nog net werken en je man aandacht geven. Vooruit de kinderen krijgen ook wat tijd. Maar daarnaast is alle tijd voor ons!! Ennu geen sorry!!!!
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Denk je dat je er iets van ziet? Maw zal ik een badpak moeten gaan aanschaffen??
Leonieke,ik had idd een waarshuwing gekregen Maar ik hou wel van actie,kom ik de dag ook goed door.... En meteen een excuus om niet te gaan ruimen,anders kan ik het hier niet bijhouden hihi
Whaahaaa! Vind je het erg dat ik deze tip ook ga gebruiken?! (Wel met een andere naam dan natuurlijk he!!)