Actie gegarandeerd! Waar kom je vandaan? Ruimen klinkt belgisch... Hier moet ik eigenlijk ook iets gaan doen.... maar voor geen meter zin...
@lobi: nou, ik had met de puregon toen 'n keer gespoten, en die plek werd me toch blauw!!!! De rest zijn gewoon wat van die speldeprikjes. Maar het kan wel flink blauw worden... En je man vind het vast niet erg om je pregnyl te zetten idd!!! @femme: hahahaha, dan heb je mijn billen ook weer eens gezien! @leo: *proest* Lekker sollidair met mij gewoon met RENE op haar buik lopen!! Wat zal mijn man vereerd zijn!
@Lobi wat een goed nieuws meis!!!!!! @Saffron oei sterkte.........is het geen rs virus dan erbij??? @Nanette, hihihihihi..........zijn er pilletjes tegen??? Hier gaat het wel mee, en ik hoop een start te kunnen maken met de fotoboeken maar vorig jaar ook niet gebeurt, geen laptop aangeraakt hahahaha. @Saskia, ha dat vind ik wel een goede dat je de bal teruggekaatst hebt maar dan weer die lullige opmerking erover heen, wacht maar, (je hoopt het niet natuurlijk) maar totdat het bij hun ook niet zomaar gaat......mijn ervaring is dat hoe ouder je wordt hoe moeilijker het ook wordt, en schijnbaar klopt dat dus ook als ik naar de statistieken kijk. Heb wat dinnetjes die een stuk jonger zijn en waar het wat makkelijker gaat (er zijn natuurlijk altijd uizonderingen daargelaten) @Sprokkel heel veel sterkte vandaag @Leo he meissie, gaat het weer een beetje........ @Femme, hoop het juist niet voor Sprokkel, haar dinnetje ging toch bevallen vandaag? @Eternity voor jou is het ook bijna d-day!!! @Lentebleompje hoe is het met jou, en je zoontje??
Als je gewoon oplet met wat je eet, en niet teveel snoept, dan moeten die kilo's er volgens mij toch ook wel af gaan. Mykelti is ook erg veel afgevallen, misschien dat zij nog goede tips voor je heeft! Succes hoor meid!
@leo ben je de dag een beetje goed doorgekomen gisteren???? En Lobi??? Liepen jullie zo gelijk op dan met de datum???
Sorry hoor.. ik sloeg door.. Maar zag het ineens helemaal voor me... Jullie 2 met je shirt omhoog op het strand met RENE op je buik.. en dan Rene er tegenover met blosjes op zijn wangen...
@Sommige weten het inmddels al maar eindelijk ben ik op mijn strepen gaan staan in het zkh voor mijn zoontje......9 juni wordt hij geopereerd......vind het helemaal niks, ingreep valt wel mee maar zo in het gezicht........en onder narcose.......met zo'n kapje........
Het lieve Goof.. jahoor.. ging prima. Alleen toen ik uit mijn werk kwam ineens allemaal kaartjes en smsjes.. Toen even lekker gegeten (helpt altijd) en vroeg op stok.. Yep.. datum komt overeen.. bizar he? We ontdekten dat heel veel belangrijke data van Lobi en Leo helzefde zijn... *spooky*
Tja soms is dat zo......en soms is het geen toeval, zo vind ik ook dat sommige mensen die in je leven komen geen toeval zijn. Ik geloof ook dat er wel wat is......en ook iid dat pimmetje en luna met jullie meekijken.
Nee niet Belgisch Kom uit Zuid Oost Brabant,dus wel erg zuidelijk Ja ik hoorde van Mykelti over haar dieet.Ik snoep nu nauwelijks,eet netjes en beweeg meer (ahum,niet achter de laptop hihi) Goofychick,wat voor operatie krijgt je zoontje? Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.
zo kom ik toch niet toe aan mijn dagelijkse dingen? Julli klesen teveel. Ik moet rusten!!! Maar vind het veel te gezellig en ik wil Lars een beetje in de gaten houden. Hij had bij zijn ochtendflesje er weer de helft teruggegeven. Doet ie anders nooit (pas een week oud). Vond het zo sneu voor hem. De voeding van 10.00 is ook maar voor de helft op. Daarna viel hij gelijk in slaap. Zo maar eens kijken wat hij doet met de 13.00 uur voeding. Hij was trouwens gisteren 100 g aangekomen dus echt zorgen maken hoeft niet. Maar doe het toch