Saffron,wat vreselijk verdrietig Hoeveel pech kan een mens hebben zeg.... Eternity,9 jaar geleden ongeveer hadden we ook nog chello Ow,die mensen van de helpdesk zullen het vast zwaar gehad hebben.Dat geloof ik meteen. Leonieke,of we elkaar kennen?Lijkt er niet op haha
Was ff nieuwsgierig.. Ben er onlangs zelf pas na enkele weken achter gekomen dat ik in het zelfde topic meeschrijf als mijn oude klasgenootje.. Echt grappig!
Ik ga vanavond mijn vriendin bellen.. Die ene waarvan ik haast niks meer heb gehoord na 17 december op een paar smsjes na dan.. Nu kreeg ik van haar gisteren een sms en ik dacht al; die wil wat over zichzelf vertellen.. en ja hoor.. haar man ligt in het zkh... Het irriteerd me mateloos dat mensen zo zelfzuchtig kunnen zijn! Niet even langskomen nadat ik ben bevallen.. en wel zo'n aandachts sms sturen als zij iets heeft.. Dus ik wil het een en ander uitgesproken hebben tegen haar... *knikkende knieen*
@Saff getver.........K**.......is ze al in onderzoek waarom het keer op keer misgaat??? @JAAAAA ik kan weer op albelli, hopen dat de software nu blijft hangen......maar blijft moeilijk met een kleine een boek te maken......
@heeeeeeeeel moedig van je......het zit je hoog en dan moet je er niet mee blijven lopen........you go girl.......
Ik had me voorgenomen dat ik het niet zou doen. Ik ben altijd degene die buigt.. Maar het pisses me off... krijg er hier thuis ruzie van.. Lag Albelli eruit dan? Veel plezier.. album maken = leuk!
Leonieke,dat is ook toevallig!Je verwacht het niet,er zijn zoveel sites waar je kan kletsen. Toen je net in je berichtje vertelde over je vriendin,dat ze niet kwam nadat je was bevallen zag ik pas bij je onderschrift staan dat je een kindje hebt verloren met 17 weken.. Wat heftig.... Weet je hoe het kwam dat hij/zij te vroeg geboren werd? Dapper dat je het met je vriendin gaat bespreken.Sommige mensen snappen het gewoon echt niet
Nee, we weten het niet. Er is wel aardig wat onderzocht maar het lijkt domme pech te zijn.. Kan ik wel mee leven, want domme pech herhaalt zich gewoonlijk geen 2e keer..
Weet ik niet.. Op een gegeven moment weten mensen dat 'Leo' het 'toch wel' goedmaakt.. dus waarom zou je dan zelf actie ondernemen?
Heb net trouwens superleuk zomer jurkje gescoord bij de Vogele (of all places...) En een zwembroek voor manlief.. die heeft mij een dagje sauna cadeau gedaan (gekleed; want hij gaat mee..hihi) En die denkt dat ie daar in zijn langebroek zwembroek in mag van mij... NOT!
Dat is iig fijn om te weten idd. Mss pakt je vriendin het wel goed op..hoop het voor je.Een beetje begrip zou niet gek zijn iig.
Leo goed hoor meid! Je hoeft ook niet aan te vallen he, je kan ook je gevoelens aan haar vertellen. Al ervaar ik dat dat dan toch vaak als een aanval wordt gezien helaas. Maar ik geef je groot gelijk hoor, dus ik zou ook zeker bellen! Succes!! Sprokkel ik ben ook wel benieuwd... Al iets gehoord?
Jullie kennen me... als ik boos ben val ik te snel aan, en wordt scherp van de tong... Hoe zeer ik er ook op let..