Omdat jij het NU niet goed gaat maken tenzij zij ervoor openstaat.....lieverd JIJ hebt niks misgedaan he.........knuff!!!
alles bij gelezen en wil wel reageren.. maar heb opeens een mega hoofdpijn aanval (wel vaker rond mijn ongi) doe denk ik dus de lap en de luikjes dicht
Ik ga ook maar eens slapen. Tenminste een poging doen tot... Lars heeft zijn ikbenwakker-uurtje. Leuk!
@leo: en, heb je nog gebeld??? Ik zou iemand zijn die ook gewoon niks meer van mezelf zou laten weten. Als zij dan niet het fatsoen heeft om je te steunen bij het verlies van Pimmetje, dan hoeft ze ook niet op jouw steun te rekenen. Ik zou een smsje terug sturen met "beterschap voor je man" erin, en verder niks. Maar zo ben ik dan weer.... Ik vind het erg stoer van je dat je haar gaat bellen en het er met haar over gaat hebben. @nanette: beterschap met je hoofdje meis! Pff, hoofdpijn is ellendig! Dus hopelijk heb je nu je luikjes dicht, en zakt de hoofdpijn snel! @trotsemams: nee, ik ben ook bang dat we elkaar niet kennen.
hihi, heeft hij geen zin om te gaan slapen?? Geef hem maar een hele dikke knuffel van me! Weltrusten lieverd!
Jij ook slaap lekker lieverd! Ga maar lekker dromen over jullie wondertje. Ik zal Lars een dikke knuffel van je geven. Ik mag nog steeds niet klagen met hem hoor. Maar overdag krijg ik hem haast niet wakker en savonds dan blijft hij maar wakker. In plaats van dat hij het nou eens om gaat draaien.
Misschien vind Lars dat mama het om moet draaien. Mama ook overdag slapen! En ik ga ook lekker slapen! En hopen dat zo'n wondertje idd voor ons ook weg gelegd is binnenkort! Hele dikke knuffel voor jou!
Eternity: wat fijn voor je dat je een leuk weekend hebt gehad. Heel vervelend van het "aandenken" dat je nog even mee kreeg. Heb je er nog veel last van? Saskia: nou zeg, dat is wel erg kort door de bocht van je zus. En dan komt het helemaal op een moment dat je al een paar moeilijke nieuwtjes te verwerken hebt. Wat lief en knap van je dat je er zo makkelijk (althans zo lijkt het) overheen kunt stappen. Sterkte (ook aan je ouders) met de hond. Sanne: jammer dat de bv zo moeizaam gaat. Hij doet er wel lang over. Zuigt hij wel goed? Onze jongste zoog niet goed en het klinkt heel raar, maar daar heeft toen een logopedist naar gekeken en bij geholpen. (Ja, apart he) Karine: jij klinkt alsof je fluitend door deze zw-schap gaat. Ik hoop voor je dat dat ook echt zo is en zo blijft. Lobi: wat appart dat je eitjes verschrompeld waren. Gelukkig gaan ze nu wel actie ondernemen en zitten ze op een lijn wb vit B12. Zo goed om te lezen dat je je er zo prettig bij voelt. Goofy: nou dan hoop ik dat ze na de huwelijksreis vol energie terugkomt en dat het beter zal gaan. Saffron; ach wat ontzettend vervelend voor je zoontje; en voor jullie! En al helemaal omdat ze je zo aan laten modderen. Hopelijk komende nacht een rustigere nacht. Beterschap. En als je het niet vertrouwd, meteen weer gaan hoor. nanette: wat??? Moeten we je zo lang missen? Maar, uh even serieus, ik vind het heel slim van jullie. Maar je mist dan misschien wel het moment (mijn bevalling). Maar als je wilt, stuur ik je wel een sms-je (als je me je nummer pb't) Waar ga je naartoe? Leo: fijn dat je er weer bent. Ik kan me voorstellen dat je blij was dat de dag om was. Heel dapper van je dat je met je vriendin gaat praten. Sprokkel: een nare dag achter de rug dus; sterkte. Femme: als je het zo schrijft, zie ik meteen een verpleegster die niet helemaal spoort voor me en die iedereen achterna rent met een hele grote injectienaald in dr hand. (Sorry, ik denk beeldend) Goof: wat voor operatie het ook is, het blijft altijd spannend en moeilijk om je kind achter te laten. Hopelijk blijft er geen litteken achter. Lente: wat heerlijk dat je zoon vooruit gaat op school. En wat een grappige nieuwe foto. trotsemams: als het om kinderen van school gaat, heb ik mijn kinderen al wel eens "verboden" om met bep. kinderen af te spreken. Meestal snapten ze het wel als ik het uitlegde. Voor kinderen in de straat is dat moeilijker. Ik nodig ze dan meestal bij mij thuis (of in de tuin) uit en als ze brutaal zijn, zeg ik meteen dat ik dat niet wil hebben. Na 2 of 3 waarschuwingen stuur ik ze naar huis met de mededeling dat ze het morgen weer kunnen proberen. Werkt tot nu toe heel goed en vanwege onze trampoline spelen alle kinderen uit de straat het liefst hier. (Dat was ook een bewuste tactische aanschaf; als ze hier zijn heb ik overzicht.) Saffron: kan me voorstellen dat je dat heel erg dwars zit van je collega/vriendin. wat ontzettend vervelend voor haar. Weten ze hoe hte komt dat het steeds mis gaat? Donderdag krijg ik van een vriendin een setje om zelf thuis mn suiker te testen. Ze heeft me ook hele goede tips gegeven zodat het toch nog een beetje "leuk" kan blijven. Vandaag ben ik ook bij de dietiste geweest en heb ik toch weer wat opgestoken; alhoewel ik het meeste nog wel wist. Ik hoop zo dat het me lukt om overal op te letten en dat het dieet dan ook aanslaat.
Goedemorgen kippies! Lees wel fanatiek mee, maar zo'n dag als gisteren tolt me wel even qua reacties dan. Ben hier niet meer zo vaak omdat mijn hubby en ik proberen weer wat meer quality time aan elkaar te besteden. Het hele proces hakt er toch wel in en we merken dat we wat afstandelijker worden. Daarom hebben we nu wat meer knuffeluurtjes ingelast... Ik wil in ieder geval wel Leo en Lobi een knuffel geven. Ben een beetje een oen qua data, dus had niets in de gaten... En Sprokkel, ook een dikke knuffel voor jou en je vriendin!
De laatste paar dagen kwam hubby steeds naast me op de bank zitten en "lief" doen. Tot ik gisteren eens vroeg hoe dat zo kwam. Voelde hij zich schuldig...waarom is me een raadsel, maar toen moest ik weer huilen omdat ik me schuldig voelde dat hij zich schuldig voelde...leek Peyton Place wel! Overigens wil ik wel mee hoor, met die date in Egmond aan Zee!
Ei staat hier ook op springen, dus braaf aan de klus. Wel "stom" dat je er even wat minder mee bezig wil zijn, maar dan evengoed gewoon weet wanneer je ei is... Werkze (of niet natuurlijk ) allemaal vandaag!
@ twijfel,dat is idd wel het handigste als ze in eigen tuin spelen.Ik heb wel m`n best gedaan om dat manneke aardig te vinden,het lukt alleen echt niet.Hij is echt zo brutaal,heeft zo`n grote mond.Daar hou ik totaal niet van,maar m`n zoon doet voorzichtig toch mee. Gister ging het te ver,toen zag ik m`n zoon niet meer voor buiten (hij weer prima tot waar hij mag komen).Heb hem gevonden,bij iemand anders achter in de tuin. Natuurlijk is hij daar zelf bij,hij gaat zelf over onze regels.Heb hem straf gegeven en ben even heel duidelijk geweest.Meneer snapte de boodschap denk ik wel.Later ook besproken dat het mss wel fijner is als hij vriendjes zoekt die net zo oud zijn,daar was hij het wel mee eens.Hoe het in de praktijk gaat zie ik vanmiddag,dan mag hij weer buiten Ga je je suikerwaardes bijhouden? Heb je zwangerschapssuiker of gewoon? Ik weet nog niet zo lang dat ik diabetes heb en heb de afgelopen maanden ook veel getest om een inzicht te krijgen waar het fout gaat. Ik heb vanmorgen m`n laatste pil geslikt en ben blij toe.Zie enorm op tegen de heftige ongi`s,maar denk dat ik er echt goed aan doe om vast met die troep te stoppen.Heb ook de hele week al bijna ongi klachten,wat gek is omdat ik dat anders nooit heb met de pil Nah ja,het is goed zo.
@twijfel: neuj, ik heb er niet echt veel last meer van. Zo lang er niks tegenaan komt tenminste. Dus ik ben even aangewezen op slippers! Ik hoop ook dat het dieet aanslaat voor je! Lijkt me echt super lastig allemaal! Succes meis! @mykelti; slim om wat meer knuffeluurtjes in te lassen! Ik hoef gelukkig niet te werken vandaag. Vandaag zou mijn zus jarig zijn geweest. Die dag ben ik altijd vrij. En op haar sterfdatum ook. Dus ga ik vandaag naar de kapper, wat shoppen (incl. een kadootje voor m'n vader halen, want die is morgen jarig) en proberen mijn verstand op nul te zetten. Fijne dag iedereen!
Goedemorgen lieverd!! Ik heb wel lekker geslapen ja! Jij ook? Of heeft Lars zijn omgedraaide wereld je wakker gehouden?