Mogge kippetjes...... @Eternity sterkte vandaag, blijft een moeilijke dag he........lekker iid jezelf even verwennen. Knuff!!! @Sanne hoe gaat het met Mees en de spruw?? Kook je zijn flessen nog uit??? Bij Sven ging het beter toen ik dat niet meer iedere dag deed. Raar maar waar. @Femme.....hoe gaat het met Lars??? En met jou beetje gewend??? @Mykelti meer knuffeluurtjes.....altijd fijn! Alll ga straks verder reageren ff bakkie doen...
@goofy: thanks meis! Het blijft idd wel een moeilijke dag. Dat ik gewoon niet meer op haar verjaardag kan komen... Maar 3 juni vind ik een veel zwaardere dag. Dat is de datum waar ze van ons weg genomen is, 6 jaar geleden...
De spruw wordt gelukkig weer minder. Zie bijna geen witte puntjes meer. Ik steriliseer flessen en spenen dagelijks, schone spuugdoekjes na iedere voeding etc.. Dus hoop dat het hierna niet meer terugkomt...
@Eternity Sterkte vandaag. Zal een moeilijke dag zijn, maa hou je vast aan de mooie herinneringen.....
Ik heb supr geslapen! We kregen van ons mannetje rust tot 3.30 uur. Dus dat was helemaal fantaastisch. Eternity sterkte vandaag meis. laat je lekker verwennen bij de kapper en geniet van de zon. Ook al is het niet makkelijk, ik weet zeker dat je je er wel doorheen slaat. Goof het gaat hier wel lekker. We beginnen te wennen aan hem en hij aan ons. Het is ook zo'n schattig mannetje. Elke dag even naar buiten, steeds een stukje verder. Ik krijg voldoende rust en het lijkt wel vakantie nu we nog met zijn drieen thuis zijn. Vanaf maandag gaat mannetje weer aan het werk
@leo: thanks meis. Idd fijn dat ik vrij ben. Ik vraag elk jaar 25 mei en 3 juni vrij. Ik kan m'n hoofd er toch niet bijhouden vandaag! x @sanne: dank je meid! Ik hou me zeker vast aan de goede herinneringen! Die heb ik gelukkig erg veel! @trotsemams: dank je wel! @femme; fijn dat Lars jullie toch nog heeft laten slapen! Ik laat me zeker verwennen bij de kapper, en ik ga ook nog wat shoppen, en iets leuks voor mezelf kopen. Ik sla me er wel doorheen. Ik heb ook geen andere keuze. Er staat een foto van haar op het kastje hier binnen, en ik heb haar net gefeliciteerd met haar verjaardag. Tja, ookal is dit een moeilijke dag, Martina is natuurlijk wel geboren op 25 mei, en daar ben ik ook erg dankbaar voor!
Ik had op advies van dinnetje mijn flessen op een gegeven moment niet meer uitgekookt elke dag, maar om de dag, toen kreeg hij wat meer weerstand en was het weg. Maar dat moet je wel aandurven. Ga me je mee duimen dat het wegblijft nu....
Mykelti: quality time is super belangrijk en leuk; geniet ervan. eternity: sterkte vandaag. Je zus is wel kort na haar verjaardag overleden dan; bah. Slim van je om beide dagen vrij te nemen. trotsemams: ik heb zwangerschaps diabetes. Hopelijk slaat het dieet aan en hoef ik geen insuline te gebruiken (dat moest bij de 2e wel) Ook weer bijzonder om je laatste pil te slikken. Femme: fijn dat het allemaal zo lekker begint te lopen nu. Toekomstig kamertje is bijna leeg; hoera! Vanmorgen is alles opgehaald wat ik nog had staan, dus nu kunnen we (eindelijk ) gaan beginnen. Tja, je kunt maar ongeduldig zijn
Ik heb even gescand meiden, jullie hebben weer veel getokkeld Ik reageer even niet op alles nu, dus jullie moeten even wachten op de sprokkelmonologen... Eternity, heel veel sterkte vandaag meis, KNUFFEL! Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Ik heb nog niks van dinnetje gehoord, hoop dat ze het 'goed' heeft doorstaan (naar omstandigheden). Zelf vannacht aan de voorweeen gezeten, ieder uur of half uur flink kramperige buik / rugpijn. Maar zette niet door en om 7 uur even goed naar het toilet en daarna was het weg Dus voorweeen of maffe darmen, of combinatie... Vanmiddag naar VK voor nog een poging strippen. Morgen wil ik anders wel naar het ziekenhuis voor controles en dan volgende week maar opwekken, veel te ontspannen kind daar binnen
Eternity heel veel sterkte meis. Ik hoop dat je er een "mooie" dag van kan maken. Sprokkel spannend hoor!! Ben benieuwd... En ook van je vriendin, hou je ons op de hoogte?! (T kan natuurlijk lang duren. .. Helaas..) Leo, weer een beetje bijgekomen?
Eternity, veel sterkte meis, wat een moeilijke tijd! Sprokkel, jeetje je kleintje heeft het idd nog goed naar t zin, 41 week en 2 dagen al ! Vanochtend naar het CB voor de gehoortest, geslaagd...dus als ze straks soms niet luistert, is dat selectief.... Ook even gewogen, in 2 1/2 week van 2430 naar 2770, goed zo meiske
hey, ja t gaat wel hier, dankje nayla heeft nog wel erge last vd voeding die omhoogkomt, maar het lijkt haar wel minder pijn te doen. Heb vannacht in 2 etappes, zelfs 5,5 tot 6 uur mogen slapen. Een record! kyan, mijn zoontje, voelde zich gisteravond en vannacht wel wat beter dan de dagen ervoor, maar echt lekker ging t nog niet. De pseudokroep lijkt weg te gaan, maar het virus nog niet. Vanmorgen al weer 38,5 en hij wil nauwelijks eten en drinken. Vooral dat niet drinken is natuurlijk erg slecht. Ben benieuwd hoe hij straks uit zijn bedje komt. met mij gaat het opzich goed, ik geniet van mijn kids en verder is het verstand op nul, blik op oneindig om op de been te blijven. hoe gaat het bij jullie?
Hey meijke, nienke doet het super! Fijn zeg ook weer een kleine zorg minder lijkt me zo. En ze is lekker aangekomen ook heel fijn. Saf fijn dat het weer iets beter gaat met je zoontje en dat je kleine meid iets minder last lijkt te hebben van haar reflux. Hoop dat de stijgende lijn blijft doorzetten. Sprokkeltje wat maak je het toch spannend. Hoop echt voor je dat het een keer gaat beginnen. Dit is echt niks
@sprokkel: sterkte met de laatste loodjes! Hoop dat het nu eens snel gaat gebeuren! @ eternity, heel veel sterkte met deze moeilijke dag!!!Knuffel!