zowwwww de was is weer gevouwen hier.. taart gemaakt voor morgen op het werk.. morgen trouwens een make-over.. voor de schoolkrant.. ben benieuwd.. alles mag zolang mijn haar maar niet kort gaat
Sorry meiden.. zat op mijn dooie akkertje bij te lezen.. en begrijp dat ik het antwoord mag bevestigen.. A4 is prima! Scheelt niet veel qua omrijden hoor! We willen rond 11.30 uit Beverwijk weg rijden.. dus euh.. zijn we ca 12.15 bij La Place.. Op 1 voorwaarde... Mykelti en Kristel; Jullie mogen me dan door de stad naar de Dom navigeren.. ps dames, nog ff 06 nr uitwisselen per pb? (voor-je-weet-nooit)
Nanette, leuk juist als je meisje meekomt! Volgens mij kletst die ons nog onder tafel als ik het soms zo lees... Oeh.. je wordt gemetamorfoosd! Spannend!
Ik ben morgenavond pas weer ff online.. morgen hele dag zkh op en neer voor homocysteine onderzoek.. ben benieuwd!
ze moet wel even loskomen meestal.. eerst is ze heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll blue.. daarna wilde je wel dat ze blue was
mensen ik word helemaal gek van mijzelf deze week.. Ik vergeet telefoontjes (en belangrijke ook) vergeet dat ik iets moest maken voor de pauze morgen (dus als een idioot op het laatste moment chococacke gemaakt) VErgeet de echte naam van sanne.. terwijl ik dat echt al tijden weet via hyves.. Vergeet mijn eigen tel nummer terwijl ik de voice van een ouder inspreek... en ga zo maar door.. Ik vergeet gewoon alles....
Homocysteine: datgene wat Marjolein heeft.. Ik vind het lastig om te omschrijven omdat ik zel fniet een sprecies weet wat ze dan onderzoeken.. Homocystene (gelukkig hebben we het www..!) Ik weet wel dat ik een heel aantal keer geprikt ga worden. Nuchter, na belasting met een drankje.. en dan 6 uur later nog een keer het hele verhaal.. en dan gaan ze dus kijken of er verhoogde waardes worden gevonden in de nuchtere en belaste waarden..
Het maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit. Ik heb goede aanprik aderen..dat scheelt! En wil het zelf graag weten ivm vroeggeboorten en aangeboren afwijkingen..