Ach joh, ze willen graag gelijk krijgen... Toen ik ervan overtuigd was dat ik B12 tekort-symptomen had, wilden ze er ook niet aan, tot ik eerst braaf pilletjes ging slikken en dat niet werkte, maar het erger werd...hebben ze toch het idee dat ze het zelf bedenken...
Hmmm, als ik de symptomen moet geloven, komt mijn ei ook vroeg? Verlies altijd klodders -> TMI sorry) 4/5 dagen voor ei en dat was gisteren. Dan moeten we van het weekend naar het ziekenhuis, maar weet het natuurlijk nog niet zeker...handig zo zonder follikel metingen....
Sanne succes vandaag! Goof ik hou je handjes wel stevig vast hoor! Succes!! Hoe laat moet je? Leooooooo waar ben je?? En wat ben je aan het doen??? Testje??
@Marjolein, lief van je thanks!!! Heb je ook een goede rechtse @Mykelti, heb je afspraak bij de gyn??? Vaak maken ze dan ook een echo direct nl.
Goof, ja.. nouja.. het mocht niet.. maar ik dacht dat ei al geweest was omdat ik op dag 16 pos ovu had.. dus idd zondag (dag 19) in de hitte van de strijd vergeten om het veilig te doen..
Ben op mijn werk, en wachtkamer zit vol... oh wat ben ik een muts niet? Zou zoooo niet handig zijn nu.. (marjolein, niet lachen..) IK ga zo ff met mijn temp kaartje spelen, wat Goof zegt, even kijken wat er gebeurt als ik fictief een temp zet...
Wat? Ben ik er eens niet al te vroeg bij, hebben jullie gelijk hele dingen te typen!! Hmmm ga bijna denken dat het aan mij ligt. hahahaha. Leo Jij ontzettend vreselijk wicht, ga je eerst doodleuk lopen verkondigen dat het misschien weleens zover zou kunnen zijn, zeg je daarna sorry wachtkamer vol!!! Tsss en ons in spanning laten!!! Goof heel veel succes bij de huisarts. Die hyperventilatie is van anderhalf jaar geleden. Het kan toch veranderd zijn? Maar goed laten we daar maar niet vanuit gaan.
Haha Goof, die heb ik zeker! Ga m zelf eerst ff gebruiken bij t bellen voor de internist, maar daarna geef maar een gil wanneer je m nodig hebt!! Leo ik zeg gewoon doen!!! (Ik heb wel op gekkere plaatsen getest) En een beetje lachen mag toch wel...?!
Sanne jij ook heel veel succes en nog een laatste oproep voor Boontje op zijn brabants. Boontje doe eens draaien (misschien luistert ie daarnaar)
Na deze dag nog maar drie dagen werken, wat zeg ik nog maar 16 uur werken zelfs. hihihi. Zo toe aan verlof
Goof en Sanne succes vandaag bij de HA en VK. Leo, waar blijft die ouwe als je haar nodig hebt?? Hoop dat ze gauw komt zodat de operatie door kan gaan op 29-3. Of een posi testje...ook goed Bah Eternity, wat een narigheid weer! Knuffel! Saffron, geniet lekker van het mooie weer !