30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette: gelukkig is het bij de ta helemaal goed gegaan dus. Ik zou wel klagen over de afwezigheid van die stuiterballen machine :D
    En heb je de kinderbescherming al over de vloer gehad? :D

He bah, een hoop ellende bij elkaar dus :(. Succes met alles.
    Sprokkel: gelukkig alles goed dus. Maar te druk hebben om te zp-en, mag niet he

Sanne: hoe gaat het nu met jou? Hou je jezelf nog even rustig aub? Hoe was de echo? Ben zo benieuwd of boontje geluisterd heeft.

Saffron: gelukkig dat het al wat beter gaat. Probeer de dingen die toch moeten gebeuren een beetje te spreiden over verschillende dagen, dat helpt meestal wel. (een beetje) Fijn dat alles goed was bij de controle.

Goofy: Fijn da je ha serieus naar je geluisterd heeft. Maar gaat het met al wat beter met je?

Femme: hihi die vogel had goed gemikt dus. (Sorry, ik zie het voor me)

Karine: hopelijk heb je goed uit kunnen rusten?

Ahhh echt zielig :(. Ik hoop dat hij er goed uitkomt.
    En wat een rot-nieuws van je man zeg. Ik hoop dat hij snel een veel betere en leukere baan vindt.

Leo: :$ uhmmm, weet niet zo goed wat ik moet zeggen; behalve Om 16.00 uur meteen testen! ..En posten natuurlijk!

Marjolein: miss kun je je verzekering vragen om te bemiddelen? Vaak krijgen die nog weleens wat voor elkaar.

Karine: gefeliciteerd met de goede echo. Is altijd een hele opluchting he.

cm: gelukkig gaat het allemaal weer goed, maar wel vroeg om de slijmprop te verliezen lijkt me.

Nou meiden, ik heb ook weer wat hoor. Deze beeb krijgt de meeste medicijnen binnen ;) Bij de anderen nooit iets nodig gehad, nu heb ik dinsdag weer medicijnen opgehaald ivm schimmelinfectie "down under". Op zich stelt dat niet zo veel voor, maar ik reageer er super heftig op! Voel me knap beroerd, hoofdpijn, gespannen buik en bekkenbodem en ik ben in een dag tijd ineens helemaal opgeblazen :$ Dus ik de ha gebeld en ik moet morgen meteen komen om urine en bloeddruk te laten controleren...Wat nu weer??? Was net zo blij dat ik me weer helemaal top voelde :( Sorry voor de klaagzang, maar ik BAAL hier echt van.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Femme.............groot gelijk hoor van die tuin en zitten, maaarrrr ehhhhh heb jij de schoonmaak kaboutertjes naar mij toegestuurd dan???

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Goof, schoonmaken met dit mooie weer :)? Gewoon naar buiten gaan, zie je niet dat het nodig is :D

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Niet gezien dan= Ik had een heel legertje om 12,00 uur op de trein gezet naar je. Met routebeschrijving en al. Hmmm vreemd dat ze er nog niet ziijn. Heb ze gebeld, om een uur of een zouden ze er zijn zeiden ze.

Je kan die kaboutertjes ook nooit vertrouwen he

even serieus, je kan de boel best even laten liggen. Goofytijd is ook belangrijk

5. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    CM vind je dat niet een raar idee, dat je je slijmprop al verloren bent? en hoe ziet dat er eigenlijk uit? Voel je daar iets van?

Hier al heel de tijd een onbestemd gevoel. Ongesteldheidsbuikpijn, of het idee dat je naar het toilet toe moet of teveel lucht in de darmen. Net ook wat last van ademnood. Zou dat het indalen kunnen zijn? Pluis beweegt nog gewoon goed hoor

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Kortom ben erg nieuwsgierig naar alle verhalen over bevallingen, hoe het voelt, wat je voelt, ben gewoon een beetje aan het panieken

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe het eruitzag...pretty nasty...;) Google maar even op foto van het ding...zo zag het eruit. Ik lees dat het per persoon heel verschillend wat er vervolgens gebeurd. Bij de 1 komt het dan op gang, bij de ander duurt het nog weken. Ik heb volgende week donderdag weer afspraak in het zkh. Zal het dan wel ff bespreken!

Wat jij voelt kan denk ik indalen zijn ja. Spannend allemaal he :)? Wanneer heb je weer vkdate?

8. Meijke

Meijke Niet meer actief

Twijfel, he wat vervelend zo'n infectie. Beterschap!

9. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Volgende week vrijdag pas weer

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Uhm, sorry is te lang geleden; ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Stom he :D
    Aan de andere kant misschien juist wel goed :D

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    *proest*.....

Lieverd dat heb ik al de hele week gedaan, juist om rustig aan te doen maar ergens moet dat wel ingehaald worden, serieus, die strijk loopt niet vanzelf de kast in, en als je kijkt wat voor rommel het hier is.
    Manlief doet zoveel als hij kan maar ik heb niks aan een overspannen man (nee niet omdat hij iets in de huishouding moet doen, want hij draait zijn hand daar niet voor om en probeert mij te helpen waar hij kan) maar omdat hij de hele week al druk is met zijn werk.
    Hij moet meer directe uren maken op zijn klanten, heeft teveel indirecte uren, en dan krijgt ie gemor van zijn mede venoten. De indirecte uren hebben ook met het bedrijf te maken maar brengen geen geld in het laatje.
    Dussss........tja.............wat zal ik zeggen....

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, is ie helemaal verloren of gedeeltelijk. Kan iid niks zeggen hoor. Hoewel ik bij beide jongens het twee dagen van te voren verloor, maar sommige verliezen het weken voor die tijd.
    Iid wel voorbereiding op iets omdat de opening nu open is zeg maar, de prop is ervoor om de bacterieen tegen te houden.
    Wanneer krijg je de KS weet je dat al?
    Of was jij dat niet?

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    oei twijfeltje.. dat klinkt niet prettig.. een paard tussen je benen..
    En het is niet eens december;)

@femmel.. tja.. was sol ich sagen....
    Elke bevalling is weer anders heb ik begrepen;)
    De weeën dievoor ontsluiting zorgen vond ik pijnlijk...
    de perswee(ën) vond ik heerlijk en peanuts! Was binnen 8 minuten gepiept...

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @cm.. wat wordt het spannend allemaal bij jou:)

15. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@marjolein: dank je lieverd!

@mamavandewi: dank je voor je lieve woorden.
    Het duurt gelukkig nog wel even voordat het augustus is ja.
    Hij zou dit weekend wat sollicitatiebrieven de deur uit doen.
    Ik hoop eigenlijk wel dat we voor juni weten of hij een andere baan heeft, voordat
    we de IVF in gaan. Stress tijdens de IVF kan nooit goed zijn.

En het gaat nog steeds niet beter met het poezebeestje. Hij was nog erg suf, en hij wilde
    niet eten en drinken. Dus m'n moeder heeft 'm met een pipetje gevoerd en laten drinken.
    En om 6 uur moet ze weer terug naar de dierenarts.
    Ik hoop echt zo dat hij het gaat redden.

@leonieke: hij wilde er sowieso zelf ook al weg idd! (weg van die k*twijven van collega's
    die hij nu heeft) Maar het was toch fijner geweest
    als hij gewoon op z'n gemak had kunnen rondkijken.

@goofy; dank je wel voor je lieve berichtje meid!
    En je hebt gelijk ja. De vraag: waarom ik? speelde weer erg door m'n hoofd.
    Net dat we eindelijk rust hadden hier, kondigd zich het volgende stress-gedoe al
    weer aan!
    Nou ja, laten we hopen dat het tij voor mij ook eens zal keren!
    Dikke knuffel!

@alexandra: ja, echt zo super zielig voor 't katje. (Davy heet ie, naar Davy Jones uit Pirates)
    Het is echt zo'n schatje! Ik hoop gewoon echt zooooooooooo dat hij het gaat redden, dat lieve
    beessie!!!
    En van mijn man; het is ook zo sneu voor hem. Want hij zit nog in zijn opleiding, en
    moet dus nog examens doen deze week. Lekker hoor, met die extra stress!

@sanne; het is niet Sparrow. Het is het broertje van Sparrow. Maar het is ow zo zielig!!
    Manlief gaat dit weekend meteen solliciteren bij alle apotheken in de buurt.
    Hopelijk heeft ie dan snel een nieuwe baan, en hoeven we niet zo te stressen.

EN ik ben trots op je, dat je zo weinig op het werk bent geweest, maar lekker van het
    zonnetje hebt genoten!! Goed zo meid!!!!

@suus: thanks meis!

@mykelti: het is idd zeker geen week voor katten.
    Nou vind ik het al echt wonderbaarlijk dat hij een val van 7 hoog heeft overleefd hoor.
    Maar ik hoop gewoon zo dat hij blijft overleven!
    Wel fijn dat bij jullie 't poesje aan de beterende hand lijkt.
    Mijn man is apothekersassistent ja. En op zich hebben ze die best veel nodig, maar dan
    nog.

@cm; dank je meid!

@karine; wat fijn zeg, dat je echo zo goed was!!! :D
    Geniet ervan!

@twijfel: jeetje zeg, schimmel infectie ook nog!
    Wat balen dat je er zo heftig op reageerd. Misschien een ander type anti-biotica proberen!!! Want dat verschilt best veel. Gewoon HA bellen, en uitleggen, en dan krijg
    je een ander soort antibiotica.

@leonieke: wat lees ik nu allemaal weer?!???!???!?!?!?!??!?!?
    Ga testen, jij gekke muts!!!!
    Ow, wat een bak zou dat zijn zeg!!!!!
    Ik ben zoooooooooooooooooooo benieuwd!!!!!!!!!!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    eternity... wat een lap tekst:D
    Wat jammer dat het met het poezenbeestje niet beter gaat:(

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Eternity steke lieve meid. Meer kan ik even niet zeggen. MAar ik wil je heel veel succes wensen met het poezebeestje. Klinkt allemaal niet best en het is zooooo zielig. Maar ik hoop dat poezel het overleeft.

Voor je man, is eindhoven een optie om te gaan werken? Ken behoorlijk wat apothekers daar die ik eens zou kunne polsen. En volgens mij is het nog best mogelijk om snel weer een nieuwe en betere baan te vinden voor hem. Misschien nog ziekenhuis?

Sorry dat ik even geen opbeurende woorden voor je weet. Dat komt zeker niet door jou, maar heb even teveel aan mijn hoofd. Maar dat is niet omdat ik jou vergeten ben hoor, zeker te weten van niet. Dikke knuf

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik wilde dit jaar eens een keer vroeg kado'tjes, maar die hoorden er niet bij helaas :D

19. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    He Femme, maak je niet teveel zorgen he meid. De bevalling is iets wat er echt bijhoort, maar het helpt niet om je er druk over te maken; of is het dat niet?

Eternity: ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen; behalve dat ik echt hoop dat een beestje wat de kracht heeft om zo'n val te overleven er ook goed uit zal komen. Sterkte straks.
    Ik heb morgen ochtend een afspraak bij de ha, dan gaat ze bekijken of het van de medicijnen of iets anders is. Het zou nl ook van suiker kunnen zijn, dat heb ik bij de 2e ook met ong 16 wk gekregen. Hoop het niet eerlijk gezegd. :(

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Jawel maar ik denk dat het niet slim is dat op het forum te bespreken. zit ik een beetje te panieken over een bevalling die nog 7 weken weg zit, terwijl andere panieken of ze ooit wel zwanger kunnen worden. Die blij zijn als ze een bevalling mee mogen maken.

Dus ik kan beter mijn mond erover houden en het ergens anders gaan opzoeken. Wil de andere meiden er geen pijn mee doen.

Deel Deze Pagina