30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hahaha.. Ik had het al gelezen... Denk dat het een goed plan B is ;)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Net gebeld, ze gaan me terug bellen. Deze ass had het meteen over uitstellen.. IK DACHT HET NIET!
    Nu overleg en ze bellen me terug.. gezegd dat ik de gyn wil speken als het echt niet kan doorgaan..
    (dan haal ik die wel over, ze heeft me -naar eigen zeggen- al maanden te lang laten lopen..)

to be continued..

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik wacht met je mee ;)
    Tot vanmiddag...

4. leonieke

Thnx.. kan we janken echt.. ben verdorie ruim 3 maanden verder nu..
    Als ik een regelmatige cyclus had hoefde ik uberhaupt niet bij ze te zijn.. :x

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds, hier is het gisteravond goed misgegaan. Manlief was niet thuis, heb overbuurvrouw gebeld. Herhaling van wat ik eerder heb gehad maar in alle hefigheid. Voelde me wegglijden uit mij bewustzijn (en nu blijkt later ook dat ik ook momenten weg ben geweest want mijn buurvrouw heeft mij dingen gevraagd die ik niet meer wist) Toen dat gebeurde met de druk om mijn borst en benauwd zijn heeft ze 112 gebeld. Met ambulance naar het zkh gegaan, daar dingen uitgesloten en weer naar huis gestuurd. Ze konden niks vinden. Wederom en bij het ambulance personeel hier thuis en in het zkh gekeken of het misschien hyperventilatie was.....(gaan we weer dacht ik....) man van de amb. zei ook dat ze het daar heel gauw op gooien.
    Loek heeft met een gangetje van 140 teruggereden uit Breda want die had een etentje en vergadering.

Wordt vervolgd want dit moet opgelost worden......

@Leo, huh, snap niks meer van je lichaam en vooral niet van die temp.

6. leonieke

Jeetje mina Goof.. Wat gaan ze nu met je doen dan? Naar huis gestuurd en nu?? Geen cardiologische afwijkingen op het eerste oog, maar wat dan?? Meis toch..

7. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Jeetje... goof... ik schrikt hier wel een beetje van....... Maar klinkt mij ook wel weer bekend in de oren.... van toen ik een burnout had.... Hebben ze t er al eens over postnatale depressie gehad?

8. Leo jeetje meis wat een gedoe. Tuurlijk heeft de assistente het over uitstellen, maar snap heeel goed dat dat voor jou geen optie is!! Hoop zo voor je dat het ziekenhuis mee wilt werken... Ik wacht met je mee!!

Goof... Heb je zelf enig idee wat t zou kunnen zijn? Ik heb zelf wel 1x een aanval gehad van hyperventilatie en was daar toen heel erg van geschrokken. Ik hoop dat ze je verder gaan onderzoeken en je nu eindelijk duidelijkheid krijgt!

9. leonieke

Goof, ik vraag me eerlijk gezegd hetzelfde af als Kristel..

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Goof, wat heftig is dit zeg. En ook nog eens als manlief niet thuis is. Wat is er nu afgesproken? Wat dit gaat zo niet langer hoor. Als je hulp nodig hebt zeg het alsjeblieft dan kom ik je helpen

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @goof; jeetje dat is schrikken zeg! Ik hoop dat ze nu eens goed gaan kijken wat er nu precies aan de hand is, zodat ze je goed kunnen helpen! Sterkte!!!!
    @Leo; dat zou wel erg vervelend zijn, als het nu uitgesteld moet worden......ik duim met je mee dat ze toch groen licht geven!!!!
    @karine; gefeliciteerd met je goede echo!!! lekker genieten nu!
    @ all sorry ben nog niet helemaal bijgelezen, knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    Hier een depri dagje...........
    Er lijkt geen einde te komen aan de verbouwing en puinhoop in huis. En steeds als ik denk dat er een kamer opgeruimd en schoon is, wordt die weer als dumpplek voor dozen etc gebruikt.
    Afgelopen maandag voor het eerst iemand die betaald kwam schoonmaken, ze is is 3,5 uur bezig geweest met 2 kastjes en een koelkast....zou zo smerig is het hier nu ook weer niet hoor.....dus daar zien we maar weer van af. Dat betekend toch weer een hoop zelf doen.
    De pijn is inmiddels behoorlijk heftig, en ik kan niets meer doen dan het accepteren.
    Kan echt om alles huilen nu..............

Daarnaast ben ik vandaag 35 weken. Mijn zoontje werd met precies 35 weken geboren. Het was een hele andere situatie, ben daar nu ook niet bang voor. Maar toch gaat dat wel allemaal even extra door je hoofd. Vooral hoe hij heeft moeten vechten de eerste dagen.

Sorry voor mijn ego verhaal. Wil hier helemaal niet lopen zeuren, maar ik denk dat ik nu alleen hier mensen vind die mij een beeje begrijpen...........Ik ben echt super blij met mijn zwangerschap, maar ik zie alles er om heen gewoon even niet meer zitten.......

13. leonieke

Ben net teruggebeld.. ze hebben een andere datum voor me op 3 mei... :$ DIKKE L*L!
    Wie zegt dat ik dan wel gunstig in mijn cyclus zit? Moet het dan evt weer uitgesteld worden? Antwoord: ja..

Nou zo graag hoef ik niet te weten welke vorm mijn bm heeft!
    Ik heb geeist dat de gyn me belt vandaag (dat wordt tegen 18.00 uur) en dat de operatie datum van 29 maart blijft staan!! (dat kon niet, maar ik heb geeist dat hij tot 18.00 uur blijft staan waar die staat)

Ik ga dinsdag voor een hystero of ze dat nu leuk vinden of niet. Ik loop verdorie al 3 maanden met een zeurende buik en uitstraling in mijn been. Het is een keer klaar..
    Zo en nu ga ik een potje janken... ben er zooooo klaar mee!

14. leonieke

Saffie, je hebt net zoveel recht om boos te zijn en te janken als ieder ander..
    Het is ook vreselijk als je al zolang met pijn loopt. Als er dan ook nog dingen tegen zitten dan komt er een punt dat de emmer overloopt..

Gek idee dat je nu weer 35 weken bent.. best emotioneel dagje zo..

Laat het maar gebeuren, en jank maar.. ik doe met je mee!
    (((knuffel)))

15. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0

O leo, wat een ellende! Heel erg goed dat je op je strepen gaat staan. En inderdaad, wat heeft een andere datum plannen voor een zin, als je niet op je cyclus aan kan. Dan wordt hij straks weer uitgesteld! Er moet inderdaad toch wat gaan gebeuren nu!!!!

Huil maar even lekker uit hoor! Snap dat het klaar is nu!
    *geeft een tissue uit de tissuebox naast mij*
    Knuffel!

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Saf, ten eerste moet je je niet verontschuldigen voor je egoberichtje. Jeetje meid, het is ook niet miks wat je meemaakt. Zo´n heftige pijn en ook nog eens alles zelf willen doen. Van de verbouwing tot kastjes en schoonmaak aan toe. en dan ook nog eens 35 weken preceis. Terwijl je zoontje toen geboren moest worden. Tuurlijk spookt het door je hoofd. Tuurlijk word je er hartstikke gek van. Maar meis, je bent zwanger en hebt heel veel pijn. Vraag anderen om hulp, dit kun je nu even niet. Denk aan jezelf en de kleine. Houd voldoende rust en probeer de boel de boel te laten. Het is voor jou nu niet echt bevoordelijk om op je knieen het huis te gaan schoonmaken.

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    leo.....samen even lekker huilen dan maar!!!!

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Leo ook voor jou even een knuffel en een arm om je heen.

Goed dat je op je strepen bent gaan staan en goed dat je geeist hebt om die gyn te spreken. Stelletje hufters.

Oh meis, huil maar lekker hoor. Stelletje k*tlui, zij snappen gewoon niet wat voor inpact het heeft op je gewone leven. Je loop er al zolang mee rond!!!

19. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @femme; dankjewel! Ik weet het ook wel een beetje...maar toch. Word zo onrustig van die puinhoop........Heb gewoon even een dipje.

Jij al een beetje rustiger over de bevalling? Ik kan je een hoop vertellen over mijn bevallingen......maar ik denk dat je je vooral goed moet realiseren dat het echt voor iedereen anders gaat. En iedereen ervaart het anders.
    Er zijn mensen die zweren bij een keizersnede. Ik vond het vreselijk, ook de pijn erna. Maar bij mij was het ook spoed, en ik had niet een prachtig wondertje naast mij liggen (hij lag 3 weken op de kinderafdeling) die alles daarna kon verzachten.
    Daarnaast heb ik ook de ervaring van een super snelle en zeer goed verlopen thuisbevalling (binnen 3 uur was mijn eerste kindje geboren, heerlijk thuis in mijn eigen bed).
    Beide zijn anders begonnen en anders verlopen. En het zegt helemaal niets over hoe het de derde keer zal gaan. Dus ook bij mij ook nog onrust daarover hoor!

Ik snap heel goed je onrust en je vragen, het is ook leuk en goed om naar verhalen van andere te luisteren. Maar mijn advies is wel om gewoon goed naar je eigen lijf en gevoel te luisteren!

20. Lieve Saffron ik kan me je gevoelens goed voorstellen hoor lieverd. Huil maar even lekker, dat lucht hopelijk op. Kun je niet lekker naar buiten gaan of een weekendje gaan logeren ofzo? Even wat afleiding en een andere omgeving? Sterkte!

Leo ik vind het echt schandalig. Gewoon lukraak een datum prikken en als t dan niet goed zit in je cyclus "gewoon" weer uitstellen! Wat denken die mensen wel! Alsof het allemaal al niet rot genoeg is en lang genoeg duurt. Soms vraag ik me wel eens af waarom die mensen in een ziekenhuis gaan werken als ze zo weinig empathie hebben. Goed dat je op je strepen bent gaan staan!!! Ik hoop zo voor je dat de gyn wel naar je luistert en met je mee wilt denken én handelen! Sterkte meis, hier heb je mn schouder!

Deel Deze Pagina