Lieve meiden, als ik morgen niet ongi ben ga ik een testje doen... Ik had verwacht na t spinnen wel wat rood te spotten, maar nog niks. Ik geloof er niet zo erg in, doe t testje alleen om jullie rustig te houden!! Leo spannend morgen! Weet je hoe lang de uitslag duurt? Je aapt me toch deze x niet weer na he door ook een stofwisselingsziekte te hebben
Klopt idd. En om eerlijk te zijn doe ik het alleen omdat ik toch moet wachten met zwanger worden. Als ik groen licht had had ik het geloof ik niet willen weten vooralsnog...
Ochjee.. het zal toch niet weer.. Laten we anders eens dna-match onderzoek laten doen.. We zittten nu toch zo lekker in de molen.. uitslag, geen idee eigenlijk.. zal het morgen vragen. Het schijnt wel zo te zijn dat als ik wel zwanger ben in de tussentijd dat er spoed achter gaat..
Zo kennen we je weer Nette... ! Ik ga naar mijn mandje.. truste en tot snel! marjolein, duim duim duim duim duim duim !!!
Dank jullie meiden!! Ik ga heel hard mn best doen, speciaal voor jullie! MamavanDewi, hoe is het?? Jij morgen ook testje??? En nu ga ik ook naar bedje, ben helemaal kapot van t spinnen, wat is dat zwaar zeg pfieuw
Haha, dan is het maar goed dat hubby voor zijn promotie een miomio gekregen heeft! Geen problemen meer in Utrech! Overigens is het geen 45 min rijden hoor naar het brugrestaurant, maar een half uur max. Reed altijd in 45 naar Voorschoten nl... Ik PB je Leo!
Succes morgen Leo! Bij mij is het ook getest, maar alleen via eenmalige bloedtest. Wel goed dat ze het bij jou zo uitgebreid aanpakken!
Goeiemorgen lieve meiden ! Ik wil jullie alvast even heel veel plezier wensen voor het uitje van zaterdag, ik baal enorm dat ik niet mee kan, maar ik zal me er bij neer moeten leggen ! @Leo, succes vandaag ! @marjo, kaarsje brand al vanaf 6 uur hier !!! @all, dikke knuffel liefs suus
Volende week donderdag krijg ik de liggingsecho, dus hoop dat hij is gedraaid. Zelf heb ik het idee van niet, maar het is dus even afwachten.....
Morgen Kippies! Marjolein, wat rot ! Knuffel! Sanne, ik las dat ze zelfs tot wk 37 nog kunnen draaien, klopt dat? Hoop het voor je! Leo, succes vandaag met je zkh dag.... Mykelti, hoe is het met je reu eigenlijk? Veel plezier morgen bij het uitje! Hier straks tas pakken en weg. Ben er maandagmiddag weer, zal wel meelezen per phone (hoezo verslaafd )