30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wel heel bijzonder dat ik nu gewoon de kortste cyclus (mits LF niet mega lang is) ever heb! ;)

2. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Dat is toch ook wel eens fijn!! :D
    Misschien wordt je cyclus bang van de MMM! ;)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, echt mega toevallig!

Zie hier Lente: krolse kat maakt balkonduik

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :D:D:D dat zou nog eens prettig zijn...als de zwemmers nu ook wat beter hun best doen en mijn ei bang is af te sterven zonder eerst tot een mooi kindje uit te groeien... :D:D:D

5. eternity79

dat zou dan helemaal mooi zijn ja! ;)
    Maar als jij een manier weet om zwemmers sneller te laten zwemmen, dan moet je 't me effe laten weten! Dan pas ik dat hier ook toe bij die luie donders van m'n lief. :D

6. eternity79

Hm, Davy is wel gecastreerd, maar goed, dan nog...
    ERG toevallig!!
    Hij is dus niet de enige!
    Ik vraag me af of er meer katten het overleven van de 7e verdieping! :$

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Als ik erachter kom, laat ik het je weten, en Alex ook natuurlijk! :)

Zegt hubby dinsdag na zijn "truukje" ;) dat het wel erg weinig was ivt de voorgaande keren...vind ik niet zo erg...mss nu aanleiding om toch te helpen vanuit de gyn??

Leuke anekdote...:D
    *houdt hij het bakje op zijn kop erboven...hmmm...was net op tijd om te zeggen dat dat natuurlijk niet werkt... ;):p

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Geen idee, maar weet wel dat katten rare dingen kunnen overleven...
    Gaat helaas voor de kat van mijn ouders niet op...levertumoren zijn meestal niet zo goed voor de gezondheid...:(

9. eternity79

Nee, dat klopt! :(
    Kunnen ze de tumor niet verwijderen ofzo?
    Of hebben ze nog geen behandelplan bedacht?

10. eternity79

Hahahaha, mannen zijn echt rare wezens hè! :D

Maar bij mijn man is het ook altijd vrij weinig.
    Maar goed, het is natuurlijk ook alles behalve geil als je dat zo in 'n potje moet doen hè! ;)
    Ik weet ook niet of het anders zou zijn, als je het "volume" zou meten als je gewoon seks hebt gehad.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ze gaan (en kunnen) niets doen...de lever zit vol met tumoren of cystes, dus al dan niet kwaadaardig, maar ze is zo mager dat het geen zin heeft. Bovendien komen levertumoren heel zelden voor bij katten en als het dan voorkomt, is het meestal geen goed teken...
    Maar ze krijgt steroïden pillen volgens mij om wat meer eetlust te krijgen en dat werkt. Ze was alleen wel wat aan de diarree nu vanwege het vele eten. Ze krijgt hoog energetisch voer en dat vindt ze erg lekker gelukkig.
    Nu even kijken hoe lang ze nog een waardig leven heeft.

Zelf heb ik het vermoeden dat het goedaardige tumoren zijn, omdat ze over een periode van een jaar of 2 al wat magerder wordt. Dat is weer niet raar voor een oudere kat. Zijn meestal de nieren, maar die waren prima. Hopelijk is een kilootje gewicht beter voor haar en gaat ze niet snel achteruit.
    Ze toont ook verder niet ziek, is behoorlijk pittig en attent, dus op dat vlak is ze nog zeker niet uitgerangeerd! :)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    :p:p:p pcies!

Geen idee ook hoe dat werkt, maar de vorige keren had hij meer dan gemiddeld, dus ben nu wel benieuwd!

13. eternity79

Hoe oud is ze dan?
    Maar wel fijn dat ze het hoog energetisch voer lekker vind! :)
    Dat scheelt toch altijd wel.
    Moet ze dat voer, en die steroide pillen dan blijven gebruiken? Of is dat alleen tot ze weer op gewicht is?
    Ik hoop dat ze nog heel wat fijne jaren voor de boeg heeft!
    Het is altijd zo zielig om die beessies te zien lijden hè!

14. eternity79

Ow, dat is dan tenminste al wel goed.
    Mijn man heeft altijd al onder het gemiddelde gezeten, en flink ook.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    We hebben wel een gezellig gesprekje zo met zijn 2-tje... ;):D

Nee, voor zolang het duurt en ze was al behoorlijk geel, dus dat duurt vast geen halfjaar meer ben ik bang...maar beter 3 maanden plezier, dan een jaar slecht...

16. eternity79

Ja, gezellig hè! :D ;)

Daar ben ik 't wel mee eens ja! Beter een paar goede maanden, dan 'n jaar heel slechte.
    Maar hopelijk heeft ze dan nog wat mooie maandjes voor de boeg, zonder al te ziek te zijn.

17. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Leo: wat goed dat je zo van je hebt laten horen en dat je dus je gelijk hebt gekregen!! Fijn dat het dinsdag door gaat (hoe het misschien dan ook even wat minder in je cyclus uitkomt ;))

@ Alex: *dikke knuffffffff* voor jou.... Zoals je zelf al zegt: "Share the positivity" Pik je dan zelf even een "graantje" ervan mee?!?! ;)

@ Kristel: Wat zit je in een benarde positie zo... Ik vind dat vriendlief zich wel "even" naar jouw gevoel (en eisen) mag gaan schikken... Succes ;)

@ CM: Wat vreselijk balen dat je toch weer in het zh ligt.... Rustig aan meid... Hopen dat ze het nog niet zo enorm nodig vinden om de spoedkeizersnede te doen....
    edit: Fijn dat je in het haga mag blijven, niet uit bed, rustig aan doen dus... Wat lijkt me dat moeilijk!!! *knuffie*

@ Mykelti: Fijn dat je zelf zo alert bent en dus morgen al de samenlevingstest kan doen... Go eitje, go eitje!! ;)
    Wat raar dat ze bij de hond niet kunnen vinden... En volgens mij kan een eitje niet over datum raken... Maar ik weet het echt niet :)

@ Goof: Blijf relax.... Zennnnnnnnnnnn.....lieverd ;) :)
    Maar wat enorm balen dat je je zooooo niet goed voelt!!! En ook nog eens dat ze niets kunnen vinden... Hmmmm... Hoop voor je dat er snel iets uitkomt waar je zelf iets mee kan ;)

@ Saffron: Hmmm... Een man die de prioriteiten anders legt dan jij... Grrrrrrr :) ;) :cool: Je zou hem af en toe toch... Mannen :( :$

@ Eternity: Wat een frapante cyclus heb jij weer... Daar wordt je volgens mij ook niet goed van... Wat fijn dat het met poezenbeest wat beter gaat... 7e verdieping is echt véél te hoog!! Misschien inderdaad nog maar 1 leven over van de 9 :)

@ hier: Gaat oke... Ga zo weer lekker mn bedje in ;)

*Knuffffffffffff*

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Maar ja, hoeveelheid zegt niet alles...de kwaliteit was kielekiele en werd als goed beoordeeld omdat ze het aantal meetelden, maar ik denk dan dat als ze allemaal halverwege afgeslacht worden kun je wel 600x het normale aantal hebben, maar dan zet het nog geen zoden aan de dijk...:cool:

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Zoooo wat een gebabbel met die Mykelti-Eternity dialogen. :D

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, jullie moeten toch iets te doen hebben op die vervelende vrijdagavonden! ;):D

Deel Deze Pagina