Wat balen dat jullie nu zoveel tegenslagen hebben!! Een inbraak is altijd erg vervelend... Je hebt duidelijk al last van netseldrang lekker bezig geweest in huis!!
Volgens mij heb ik wel weer genoeg berichtjes achter elkaar gepost... Ik kom straks nog wel even kijken of er weer meer gekletst wordt!
Komt 'ie @ Femke: Hey!!! Fijn om van je te lezen dat het allemaal goed gaat met Lucy, dat de oudste het naar haar zin heeft op school en dat jullie gezin lekker "op rolletjes" loopt @ Alex: Hahahaha... Wat geweldig!!! Arme vent.... Maar ja, als hij het zelf voorstelt... Ik ga van de week ook met een vriendin naar Gooische vrouwen... Lijkt me erg leuk!! @ Mykelti: Klinkt volgens mij niet heel verkeerd (maar ik heb er geen ervaring mee) Hoop dat ze jullie nu echt goed op weg kunnen helpen en niet alleen melden dat het "goed" is... @ CM: Is het al helemaal besproken dat je corticosteroïden krijgt voor de longrijping van jullie meisje?!? @ Femmele: Wat enorm balen dat alles zo tegelijk kapot gaat en dat er is ingebroken in de auto!!! Jemig!!! Ben het ermee eens dat iedereen aan zijn eigen spullen moet zitten en van de rest af moet blijven Fijn dat voor Pluis alles klaar en binnen is @ Leo: Veel plezier vanavond!!! Hier vanavond gezellig een vriendin op bezoek, dus ga zo comp afsluiten... Tot morgen meiden... Fijne zaterdagavond!!
Pffff stelletje kletskousen. @Alex wat verwoord je iets wat helemaal niet mooi is toch " mooi" Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zit nog steeds te wachten op het eerste boek van jou! @Mykelti natuurlijk kan je het hier over hebben, that's where "friends" are for. @CM bloeden gestopt, en voorspelling dat het nog wel 7 wkn kan blijven zitten, dat is fijn! @Femme, k** met peren is dat!!!!! Oh en ik kan ook zo boos worden als mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven. @ff verder lezen, want zit niet met kladblok te werken nu.
Hoe is het met iedereen? Goof? MVD? Nette? Olifantje Sanne? Marjo? Rest die ik natuurlijk weer vergeten ben? Ik ben weer enigzins tot bedaren gekomen. Lig nu op de bank. Maar ben erg moe, dus vanavond erg vroeg naar bed.
rustig avondje Al ben ik er wel samen met saf zie ik hai saf FEmmel.. balen van je auto!!!! Is hij erg beschadigd? Ik ben me toch een potje sjaggo vandaag.. Gewoon zonder reden,.... ook niet best.. Ben steeds op mijn tong aan het bijten om het niet op mijn echtgenoot te botvieren.. Maar ik moet echt mijn best doen.. Heerlijk onredelijk ben ik vanavond!
sanne ik zoek de micheal jackson look nog steeds... Morgen ga ik naar mijn zusje.. staat mij ergens bij dat zij hem tijdens de zwangerschap heeft geleend.. Dus morgen weet ik meer
Zelf heb ik een andere ervaring met het ondergaan van een keizersnede....helaas. Maar ik denk zeker dat je er niet bang voor hoeft te zijn.....het is eigenlijk zoals bij een gewone bevalling denk ik, het gaat bij iedereen anders en iedereen ervaart het ook anders. Het is al een groot verschil of het spoed of gepland is en of je je kindje daarna meteen lekker bij je hebt of niet. Probeer je er niet te veel druk om maken in ieder geval......geeft alleen maar onnodige stress (is makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik hoor....)
ik ga er ook al weer vandoor.....vandaag een betere dag gehad, maar meteen ook weer te veel gedaan....ga zo lekker onder de douche en met n tijdschrift mijn bedje in! welterusten alvast en tot morgen
tja mijn depri bui van gisteren is weer een beetje over....vandaag een hoop gedaan en hopelijk kunnen we morgen nog n flinke slag slaan! Dan kan ik maandag en dinsdag lekker uitrusten en van mijn 2 daagjes voor mijzelf genieten (kids naar school en KDV en manlief aan het werk).
*opent zachtjes het hok* De klok een uur vooruit, dus het zkh komt ook een uurtje eerder tot leven. 6 uur achtereen geslapen, dus best lekker! Nu duimen dat ik strakjes weer fijn naar mijn mannetje en de poezen mag! Saffron, fijn dat je zoveel gedaan hebt gekregen. Maandag en dinsdag rustdagen in het mooie weer dan maar! Nette, hoe is uw bui vandaag ?
Leo, was de film (weer) leuk ? Femme wat een gedoe met auto's toch bah! Laatst ging ie stuk en nu dit weer !! Femke, fijn dat het jullie goed gaat !!
Moge CM! Vroege kip! Ik hoop dat je vandaag naar huis mag! Hier zo brak als het maar wezen kan, pffff Gisteravond gaan kaarten bij onze overbuurtjes. Heel leuk hoor, maar we lagen pas om 1.15 uur nieuwe tijd op bed en om 6.30 uur de wekker. Gaan zo naar Drenthe de hele dag. Zorgen wel dat we vanaaf bijtijds weer thuis zijn, moeten nog verplicht klussen... Fijne dag allemaal!
Hmmm, nee, maar wel verder als de A1 is afgesloten... En aangezien je daar niet voor 3 uurtjes heengaat.