Marjolein, Verdorie meis.. dat is echt flink balen!!!!! :x :x Mykelti, dan doen we rustig aan onderweg.. ben rond 11.30 bij je, dan zien we wel..! Cm, heel gezellig weekend meis!!
Morgen lieve kippetjes Marjo grrrrrrrrr dikke knuffel Cm fijn weekendje weg Suus we zullen aan je denken morgen Hier straks naar de vk. Ga ook maar eens kijken of ik een blaasontsteking heb. Constant harde buiken en erg veel naar toilet en zeurdige pijn onder in de buik. Pluis is druk!!!!!
@ Leo: Succes vandaag!!! @ Marjo: *&^%)(*& @ CM: Geniet van het weekendje weg!!! @ Femmele: Veel plezier bij de vk en misschien is het een blaasontsteking inderdaad.. Hmmm... Vervelend! Succes Hier vanavond later pas weer echt online (ik spiek wel tussendoor) want ik heb een afscheidsfeestje van een collega... Vanavond ook gezellig bowlen met het team en tapas eten
Ik denk nu toch heel licht een streepje te zien. Mn man ziet m ook. Maarja als t al zo is, is ie te licht en zal t wel weer niet goed gaan...
Marjo, toch een lijntje, maar als zo licht geen goed teken is bij jou...alsnog :x! Is je NOD vandaag? @all, heb veel zin in het weekend, met ouders, broers en schoonzusjes, maar vind het ook spannend. Hier in DH woon ik 3 minuten bij het ziekenhuis vandaan en daar is de dichtstbijzijnde 25 minuten rijden. Voor er een ambu is... Het komt vast goed en zou ook wel heel toevallig zijn als nu juist daar weer een bloeding komt. Moest van de arts van het Haga vooraf zkh opzoeken en adres park, huisjenummer etc. Braaf gedaan, maar daardoor ga je wel nadenken, what if...
Femme, succes bij de VK. Blaasontsteking zou idd wel die klachten verklaren. Karine veel plezier bij het afscheidsfeestje
Korte cyclus is mn nod vandaag, lange cyclus overmorgen. Maar ik zal m als niet positief beschouwen. Hij is zooo licht... En dan is de teleurstelling ook minder.
@marjolein Het kan nog, maar ik wil je geen valse hoop geven. Dikke knuffel! @cm Veel plezier dit weekend. Maak je niet druk. @karine Veel plezier op het feestje! @Leo Succes! @Femme Hoop dat alles ook blijkt te zijn bij de vk! Succes!
Jeeee.... een nieuw hok en gelijk al 10 pagina's om te lezen Maar ik heb een stokje gevonden op de wannabee afdeling met een klein hoekje voor mijn inmiddels al grote kuikentje Ik kom alleen even heel aso een berichtje over mezelf neerzetten... Vanavond als Dewi op bed ligt kom ik alles bij lezen en weer mee schrijven! Maar, ik wordt nu wel nieusgierig naar mijn uitslag van vanmiddag! Ik moet nu toch wel een ei hebben gehad? Kijk mijn temperatuur maar eens Ik zie hier wel net een berichtje dat Marjo ook al een licht streepje heeft Waar blijven toch die knaltesten in het hok?? Sterkte meid! Ik kom vanavond echt weer gezelliger doen... ik moet nu echt aan het werk... Iedereen een fijne dag en veel succes bij alle afspraken! Tot vanavond!
@goof Lief dat je het vraagt. Ik heb het idee dat mijn depressie iets minder is, maar het verdriet om het voortslepende medische traject en de kinderloosheid zit altijd net onder de oppervlakte. Het is een constante staat van zijn. Ik dwing mezelf om sterk te zijn, maar elke dag zijn er wel momenten waarop de moedeloosheid keihard toeslaat. Ik realiseer me meer en meer dat ik in de gevarenzone zit. Niet alleen word ik dit jaar 35 en ben ik al afhankelijk van ICSI, maar nu blijkt het zwanger blijven toch ook een serieus probleem. Het schrikbeeld van kinderloos blijven komt angstig dichtbij. Ik kan het ook niet goed hebben als mensen met kinderen niet beseffen wat een levensgroot geluk ze hebben rondlopen. Dat contrast telkens te zien doet mij pijn. Laatst zei een man tegen me dat als hij 30 miljoen zou winnen, hij iemand zou huren om op zijn kinderen te passen, want ze sloopten zo veel in huis. Hij weet van mijn situatie. Ik reageerde dat ik 30 miljoen zo zou inruilen voor een kind.
marjolein, dus toch misschien een heeeeeeel licht streepje???? wie weet.... geen bloed geeft moed he... maar ik kan begrijpen dat je daar geen echte moed uit kan halen. misschien over een paar dagen weer testen.... Heb je niet een foto van de test....? tuur ik even met je mee...
alex dikke knuffel..... cm, veel plezier dit weekend... mvd, als ik je grafiekje bekijk zou ik toch ook wel denken dat je een ei heb gehad.... wanneer ga jij testen? femmelepem; ik hoop dat ze bij jou wel een oorzaak vinden van die harde buiken... succes straks