30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    oke......

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Femmelman, Ik snap je frustratie.. echt.. maar niet -ik zeg NIET- afreageren op onze Femmel.... :(

Verdorie meis.. dit is wel heel kl*te.. heeft de politie wel iets gedaan met je vorige melding?
    (((knuffel)))

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    CM fijn dat je weer thuis bent meis. Rustig aan he. Lekker blijven liggen in de tuin of op de bank.

Eternity het zal toch niet??? Ik weet dat het bijna niet kan, maar het zou zo mooi zijn

Marjo fijn dat je er weer bent

Kristel hehe meis dat geeft denk ik een stuk meer rust nu. Ben wel benieuwd naar het resultaat hoor

4. leonieke

in dat geval zou ik het circus overwegen.. :p :p

5. leonieke

Fijn dat je weer thuis bent!
    Ik maakte net een flauw grapje, maar ik hoop dat het vloeien echt stopt nu.. Geen gekke kleurtjes meer hoor!
    En wbt je werk... stoer als je weer gaat.. maar take care...

6. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @CM Zoals de andere meiden zeggen, lekker thuis blijven. Kans is hier 80% dat ik dat vanaf morgen ook ga doen, dus ik hou je wel gezelschap!!

7. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

En ik ben er morgen ook. en vanaf vrijdag ben ik er ook iedere dag. Dus je hoeft je niet te vervelen hoor. Er zijn genoeg meiden nu om je in de gaten te houden. Gewoon lekker thuis blijven

Goed van je Sanne dat je er toch iets eerder uitgaat. Je hebt het al super lang volgehouden. Nu is het Sanne en boontjetijd. Nog even 4 weekjes en dan mag je weer druk doen.

8. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Het is nog maar 3 dagen, maar ik hou nu echt de hele dag vocht vast, ondanks dat ik 's nachts met mijn voeten omhoog lig en dan nog dat tintelen en gevoelloze in mijn vingers.....

9. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@femme: dat is idd echt niet redelijk van je vriend zeg!!!
    Hij kan toch niet van jou verwachten dat je je auto opgeeft, en dan ook een deel van je "vrijheid".
    Ik vind dat jij niet onredelijk bent als je daarom je gekwetst voelt! Dat zou ik zeker ook zijn! Dikke knuf voor jou!

@marjolein: dat geloof ik ja, dat je benieuwd bent!
    Mijn cyclus is idd erg vreemd deze keer! Maar verdacht kan bijna niet.

@leonieke: tja, ik denk niet dat de assistentes tegen die vrouwen kunnen/mogen zeggen dat ze niet mogen klagen. Want klagende mensen weten natuurlijk ook niet waar IK voor kom.
    Ik ben nog steeds voor gescheiden wachtkamers! Dan heeft iedereen zo z'n zin. :)

Bij m'n IUI had ik ook vaak kortere LF's ja, maar nooit van 5 of 6 dagen.
    Dat zou wel ERG raar zijn. Ik ben gewoon een raar mens! ;)
    Ik vind het niet erg hoor, als je voor me duimt meis. Alleen is het toch wel tevergeefs, ben ik bang.

@karine: ja, ik kan hun wel bellen om dat te zeggen, maar ik kan toch pas 10 mei terugkomen. Dan pas krijg ik mijn eerste echo. Dus dan zeg ik ook meteen dat m'n LF soms echt heel kort is. Dan horen we wel weer.
    *knuffies terug!*

@femme: hahaha, het zou zeker mooi zijn. Maar ik weet dat die kans 0.000000001% is.

10. eternity79

Hm, dat klinkt NIET fijn!
    Kunnen ze daar bij de HA niks aan doen?

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Geen idee, ben ik nog niet geweest. Ben niet zo'n dokterganger....

12. eternity79

Ik ook niet.
    Maar ik denk dat het toch wel handig is als je ff gaat meid.
    Misschien weet hij/zij wel iets waardoor het minder wordt.
    Het is het proberen waard, toch?

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik kijk wel even hoe het gaat als ik echt rustig aan ga doen en anders bespreek ik het donderdag met de vk.

14. eternity79

Lijkt me een slim plan! :)

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik ga even stoom afblazen achter de tv. En ik hoop vannacht goed te kunnen slapen. Ben nog steeds helemaal over de kook. Maar dat is niet goed voor Pluis dus ik ga proberen te relaxen!!!!

All fijne avond

16. eternity79

Dat geloof ik meteen meis, dat je helemaal over de kook bent!
    Ik hoop dat het gaat lukken om lekker te relaxen!

Fijne avond!!!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @cm wijs dat je thuis gaat blijven meis! Dat lijkt mij ook verre weg het meest wijze wat je kunt doen

@sanne... voor jou geldt dat ook:p
    verdorie die stomme handschoen nog steeds niet boven water.. maar ik geef niet op!
    (mocht je echt veel last hebben en een skate handschoen in huis hebben dan geeft dat ook verlichting. En jeman kan met 2 vingers over je pols wrijven. van de muis van je hand naar benden toe en NIET weer terug.. Dat geeft wat verlichting.Het vocht kannml niet terug lopen uit je hand en dat geeft dat vervelende gevoel)

@alex.. hoe was de film???

@eternity.. verdorie meis..Door die verhalen vanjekrijg ik hoop.. en dat wil ik hier eigenlijk niet tikken omdat ik de spanning niet hopeloos hoog wil maken.. Maar ik kan er niks aan doen.... pffffffffff
    Spannende cyclus heb jij hoor!

@femmel.. ze moeten jullie wel hebben he.. goed dat je het tomtom ding iut de auto hebt gehaald..Dat schijnt inderdaad altijd wel een lokkertje te zijn.. 80% heeft dan nml de tomtom in het handschoenkastje en daar gokken ze op

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ha kippies.
    Gooische Vrouwen viel tegen. Te vluchtig, te veel verhaallijnen naast elkaar, niet goed uitgewerkt. Wel een paar keer moeten lachen, maar geen film waardig voor de bioscoop.
    Maar da's mijn mening. :)

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow joh wat jammer! Ik heb er verder zulke goede verhalen over gehoord!

Morgen gaan man lief en ik newkids kijken..
    zucht..
    Dat vind ik zo'n dom stel bijelkaar...
    Maar dit keer pas ik mij dus maar aan.. hij wil hem zo graag zien;)

20. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey kippies, zijn net thuis en zijn ook een lichtelijk beetje brak en gaar van deze prachtige dag die we heerlijk buiten in de zon hebben doorgebracht...
    Aangezien we zo nog een "klusje" hebben, reageer ik morgenochtend even.

Wel alvast allemaal een dikke knuffel en welterusten straks!

Deel Deze Pagina