30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whahahaha

Ik moest gewoon zo lachen om deze post...

fijne avond meis:D:cool:

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mykelti, succes straks!

Marjolein, jij ook bij fert.arts! Hoop dat ze mee willen werken zoals jullie het in jullie hoofd hebben! Gewoon beetje pushen.. werkt.. :)!

3. suussuus

suussuus Niet meer actief

@mykelti & marjolein, de kaarsjes branden, heel veel succes!

@leo, fijne dag !

Hier opschieten, had mijn mobiele niet een uur verder gezet, dus zal moeten haasten !

dikke knuffel @ all

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Nette: fijn voor je man dat je humeur beter was...;):D Jij moest om mij lachen, maar ik moest lachen om jouw cadeautjes post...ik had het zelf kunnen zijn! ;):D

@Alex: lief dat je man meewil naar GV! Jammer dat jullie hem niet zo leuk vonden. Is ook geen film voor mij, dus kan er niet over meepraten... :) En zo schattig zijn ze, die kleine kittekatjes...:D

@Marjolein: succes vandaag!

@Suus: jij was lekker bezig, harde klusser! :)

@Kristel: ow wat goed dat er nu wat gebeurt! Hopelijk is het op tijd af. :D Over jullie katten....ach, ze zijn niet kieskeurig! ;):D

@Leo: nog 1 dagje en dan weet je meer. Hopelijk niet al te zenuwachtig? Alvast dikke knuff...als het goed is, zijn wij er morgen niet, dus kan je niet bezoeken...;)

@Eternity: meis, wat maak jij het spannend deze maand! Heeft het nog doorgezet?

@CM: goed dat je thuisblijft! Jullie zijn toch belangrijker dan je baan.

@Sanne: ik zou zeker ook even naar de dokter gaan hoor! Je moet wel een beetje kunnen (proberen te) genieten van de laatste weekjes!

@Femme: grrrrrr, kun je er geen stroom op zetten?! :x

Hopelijk ben ik niemand vergeten... :)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier goed nieuws! Hubby heeft van zijn oude begeleider een baan aangeboden gekregen voor 6 maanden. Hoewel Maastricht nog niet afgeschreven is, duurt dat erg lang en hij wil graag aan het werk. In die 6 maanden kan hij mooi nog meer ervaring opdoen.
    Maastricht is toch voor op de lange termijn, dus zou hij daar aangenomen worden, dan willen ze wellicht die paar maanden ook nog wachten... We zien het wel...:)

Zo naar het ziekenhuis. Gisteren was er al ruim geen VS meer, dus als mijn ei nu nog niet gesprongen is! ;)
    En idd heb ik nu geen last van mijn ei. Kun je bij bv een verstopte eileider pijn krijgen bij een eisprong aan die kant???
    Klinkt mij logisch in de oren, maar mss klopt het wel helemaal niet.

6. Mykelti succes vandaag! Geen idee of je pijn kan krijgen, maar ik vind t ook wel logisch klinken.

Alex ik vond Gooische vrouwen wel leuk. Lekker makkelijk en releaxed om naar te kijken. Maar mss had ik ook niet zo'n hoge verwachtingen.

Leo ik ga mn best doen straks. Weet nog niet hoe. Teveel pushen kan ook averechts werken... Nouja we zien wel hoe t gaat.
    Enne...nog 1 nachtje slapen!!!

Eternity ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe t nu is..

Cm alles nog rustig?

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland

Dat is goed nieuws van hubbie!! En veel succes in het ziekenhuis....

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen, hoe gaat het hier met iedereen?
    gisteren niet meer langs geweest, heerlijk genoten van het mooie weer en veel in huis gedaan.
    Vandaag dagje voor mijzelf.

@femme, wat een toestand met die auto! Ze moeten je wel hebben! Sterkte!

@all met afspraken, ziekenhuisbezoeken etc; succes, sterkte en een dikke knuf!

@ cm: ik wil mij er absoluut niet mee bemoeien hoor, maar volgens mij is het heel verstandig om nu gewoon je rust te nemen en in ieder geval niet meer te werken! Jammer voor de mensen op je werk en in je omgeving, maar jij en je baby zijn nu even het belangrijkste! Sterkte!!!!

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    En hoe gaat het met jou Saff?

10. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hey sanne,
    ja alles ok hier hoor! Voel mij n stuk beter dan voor het weekend (mentaal gezien dan). Vandaag n dagje aanrommelen, morgen wat afspraken.
    Hoe gaat het met jou?

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Met mij gaat het wel, heb me vandaag ziek gemeld omdat ik 's ochtends al wakker word met vocht in mijn voeten en handen. Met name in mijn handen en polsen is het vervelend omdat het tintelt en af en toe gevoelloos is.....

Met boontje alles goed, die is nog steeds lekker druk aan het bewegen. Als hij nu eens gaat draaien....;)

12. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    mmm vervelend van dat vocht, wel goed dat je je ziek gemeld hebt!! Lekker rustig aan doen hoor!
    Wel een eigenwijs boontje! Even de goede kant op draaien is toch niet te veel gevraagd?:D
    Denken ze dat hij nog kan draaien?

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    hey kippetjes, ben ook weer ontwaakt en zo blij dat ik vrij ben vandaag. Die zomertijd maakt het niet echt makkelijk om op te staan. Vannacht hebben ze mijn auto met rust gelaten. Maar is er wel een andere auto gestolen!!! (we wonen in een hele goede buurt maar begin toch ernstig te twijfelen)
    Nu eerst maar eens rustig bijkomen. Daarna alle babykleertjes strijken en daara wederom genieten van de zon. wie doet er met me mee?

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    In principe heeft hij nog wat tijd om te draaien, maar zelf heb ik daar een beetje hard hoofd in. Hij ligt namelijk al een hele tijd zo.....

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Met het relaxen doe ik absoluut mee! Alhoewel ik toch ook probeer mijn email van mijn werk te doen.....:(

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sanne wijs besluit meis.

@Ja ik doe mee!!!! Verplicht, ga zo naar buiten, eerst dokter ff afwachten, hier na het incident van donderdag, zaterdag aanval gehad en gisteren weer.
    Gisteren begon met met ademnood en toen begon ik direct te shaken over mijn hele lichaam, had geen controle meer over mijn spieren.
    Naar buiten gegaan (lees 1/2 11 savonds) op een stoel gaan liggen en manlief er naast.
    Buitenlucht doet goed.

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jeetje Goof, wat heftig zeg...! Ben benieuwd wat de dokter zegt!

Sanne, verstandig dat je thuis bent.

Saffron, ben je weer wat rustiger? Over een paar dagen 36 weken, dan ben je voorbij het punt van de vorige keer. Hakte er mentaal goed in dit weekend bij jou geloof ik he?

Femmel, niet normaal zeg...bende actief in de buurt dus. Wat doet/zegt de politie?

Mykelti en Marjo hoe was het in het zkh?

Leo, dat is nog wel een behoorlijke ingreep dan morgen. Is dat onder volledige narcose?

18. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Wanneer gaan ze je verder onderzoeken, want dit is echt niet goed....

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @All ik reageer nog wel maar voor nu:

Dokter zegt toch dat het naar hyperventilatie neigt, maar niet doordat ik pieker of me zorgen maak of wat dan ook (verre van dat zegt ze) maar je kan ook hyperventileren door een structurele verkeerde ademhaling. Nou zei manlief net, dat als ik voor de klas heb gestaan, ik ook zo'n raar gevoel in mijn keel heb. Tevens heb ik altijd of heel vaak het gevoel dat er een slijmprop zit die ik weg moet hebben.
    Volgende stap is: fysiotherapie, ze wist een goede die veel doet met hyperventilatie. Ik heb dat maar aangepakt, ten eerste kan ik het dan misschien beter onder controle houden als het er is, ten tweede als zij zegt dat het niet zo is, ik dan weer gegronde reden heb om verder te zoeken.

Nou Toine ligt te slapen dus ik ga ook ff plat.

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @CM Hoe is het met jou? Geen bloedverlies meer? En ben je ook thuis?

Deel Deze Pagina