30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hier ook met de laptop op schoot......

CM goed dat je thuis blijft. Het zou fijn zijn als je nog wat dingen kan afronden door thuis nog wat te werken, maar wat niet gaat, gaat niet he! Ik snap dat je je lijf niet meer vertrouwd,ken dat gevoel maar al te goed!

En ja, ik heb inderdaad emotionele dagen gehad. Door het termijn waar ik in zit nu, door de hormonen, door de troep in huis, door twee kids die blijven kwakkelen (voor oudste nu afspraak bij KNO arts).....alles bij elkaar. Maar het gaat weer beter hoor!

2. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @femme, fijn dat ze jou auto nu met rust hebben gelaten, maar wel een zeer onprettig idee dat ze dus s nachts rondlopen bij je in de buurt....

@leo, kan mij goed voorstellen dat je zenuwachtig wordt hoor! En onder narcose gaan is ook niet niks, wordt vaak zo makkelijk over gedaan. Maar je bent toch "weg" en moet je volledig overgeven aan andere......(daar heeft een controle freak als ik moeite mee, hihi, toch viel het mij mee toen ik 3 jaar terug onder narcose moest voor verwijdering placenta rest). Ik zal heel hard aan je denken morgen! Knuffel!

@marjolein, wanneer hoor je meer? Ben benieuwd.....

3. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @goofy...bah, lijkt mij naar hoor! Ik hoop echt dat de fysio je kan helpen en dat ze anders maar eens goed verder onderzoek gaan doen. Sterkte!!

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ach Marjolein, wat balen. Het lijkt een beetje op het verhaal bij mij, behalve dat jij best wel serieuze complicaties erbij hebt. Maar hoelang willen ze je laten wachten tot ronde 24 of tot ronde 30. Daar wordt je toch ook niet best van. Ellendig hoor. En na een jaar verminderen je kansen? Hoe bedoelen ze dat rot je baarmoeder langzaam weg ofzo? Ik snap hier niets van. Dan kan je toch beter niet dat jaar wachten, of ben ik nou gek.
    Trouwens ik vind het wel goed dat je hebt doorgevraagd, over hoe en waarom. Moet je aan de telefoon gewoon weer doen. Het heeft toch ook psychisch consequenties? Zet hem op. En ik denk aan je en ik hoop dat ze je een beetje willen helpen. Hoe zit het eigenlijk heb je ook maar 1 eileider die het doet? Dan zijn toch je kansen ook anders realiseren ze dat wel? STerkte!!!!

Hier weer een beetje nerveuziteit op die wachtbank. Ach je bent een klein neurootje of je bent het niet.

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Heb je klachtjes of zijn het de maandelijkse zenuwen van zal het wel, zal het niet?

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    #1066 Mykelti, 28 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2011
    Even een update van vandaag:
    "Helaas" (vanwege eigenlijk nu verkeken kans op directe hulp...) was de SLT nu positief, terwijl voor mijn gevoel mijn VS toch echt al ver weg was, maar schijnbaar toch niet. Het hield evengoed niet over; ze vond er maar 3 ofzo. Nu volgende week maandag progesteron prikken. Dat is dan dinsdag bekend als we weer naar de gyn moeten. Oh ja, en een SOA had ik iig niet.... ;):D

Hopelijk later op de avond weer terug en dan reageer ik even verder! :)

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Als ik het goed begrijp waren er dus maar 3 levende zaadcellen te vinden? Dat ka je toch niet echt positief noemen of wel?

8. Elba, dank je voor je lieve reactie! Ik heb het er met mn man nog over gehad. Hij hoefde niet perse een 2nd opinion als ze ons niet willen helpen. Maar ik heb besloten dat ik dat wel wil. Hij vind het oke. Dus als de gyn belt woensdag dat ze ons niet gaan helpen, wat ik overigens verwacht, dan ga ik mijn dossier opvragen en verder kijken!

Ik heb me iig al voorgenomen dat als ik nog een miskraam zou krijgen, ik dit ZEKER niet meer ga melden. Ik heb alle onderzoeken in relatie tot miskramen gehad, dus het enige dat ik ermee zou bereiken is dat ik nog langer moet wachten.

Het is toch vreselijk eigenlijk. Ik snap dat ze niet iedereen kunnen helpen, dat ze richtlijnen moeten hanteren en dat er regels zijn. Maar ik zou het zoooo fijn vinden als ze in bepaalde situaties hiervan af zouden willen/durven wijken. Hun hart een keer zouden laten spreken in plaats van hun draaiboeken. Iedereen hamert er tegenwoordig op niet te laat te beginnen met kinderen, omdat de risico's zo oplopen (en ook de kans op een zwangerschap daalt) en dan laten ze je maar ja(a)ren aanmodderen... Ik heb er geen woorden voor:(:(:(

Saffron, woensdag hoor ik dus meer.

Goof, zie mijn posts. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest!

Mykelti, als ik eerlijk ben snap ik je berichtje niet zo goed? Wat is er nou precies gevonden? 3 Levende zaadcellen zoals Sanne zegt? Dat kan ik me bijna niet voorstellen:(

Leo, ook hier bied ik mijn handje aan meis!!! In gedachte ben ik bij je!!

Eternity, mmmmmm ik zeg niks (maar ik snap heeeeel goed dat je geen hoop durft te hebben, dus ik zeg echt niks;))

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @marjolein, jeeeee heb er geen woorden voor........tis toch raar, beetje vicieuze cirkel.........vooral dat langer laten wachten........echt bespottelijk.
    Heb nog een goede gyn voor je. Die van mij liet me niet zo lang wachten. En het geertgen??

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hi Goof! Heb je vandaag een rustige dag gehad? Geen last van duizelingen, trillen etc..?

11. Waar zit die gyn van jou??

Ik weet niet of ik mn man meekrijg naar het Geertgen. Anders misschien het CWZ, zit ook in Nijmegen

12. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Hoe ging dat liedje ook alweer.......All by myself..........;)

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marjo: Wat vreselijk balen meid!! Ik hoop en duim hard met/voor je dat ze je nu gaan helpen, dit kan toch niet?!!

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Marjolein: ik zou ook zeker een second opinion vragen! Echt bijzonder belachelijk hoe ze je aan het lijntje houden!

@onderzoek: bij de samenlevingstest moet je 4 tot 12 uur voor de test vrijen. Bij het onderzoek zelf zuigen ze met een pipetje vocht weg bij je baarmoedermond en bekijken dat onder een microscoop. Ze vonden de eerste dag helemaal geen zaadcellen die goed zwommen, alleen stilliggende en schudderaars (bewegen een beetje op/rond de plaats). Vandaag echter vond ze dus jaja, wel 3, goed zwemmende zaadcellen en als ze er al 1 vinden, is de test positief. Dan gaan ze ervan uit dat de zaadcellen en het slijm elkaar niet "bijten".
    Dus 3 is inderdaad niet veel, maar goed genoeg volgens het ziekenhuis. Hopelijk zo een beetje duidelijker? :)

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Helemaal duidelijk nu! Blijf het alleen erg apart vinden dat ze 3 een positief resultaat vinden....

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hmmm, ja, helemaal mee eens. Wat ik me ook afvraag is of mijn ei al niet was gesprongen, maar dat bekijken ze dan niet meer...heel vreemd...

Maar goed, een puntje voor de gyn straks is wel het feit dat ik nu absoluut geen pijn heb en normaal wel. Ik ben wel benieuwd of dit ligt aan het feit dat mijn ei links is gesprongen. Hopelijk willen ze nog een cyclus meten.

En met jou, nog steeds zoveel vocht las ik?

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Goof: wat fijn dat je zo'n goed gesprek met de doc hebt gehad! Ik heb dat niet kunnen slikken, brok in de keel etc ook gehad. Raakte dan ook onbewust in paniek... Lag bij mij aan mijn longkolom. Opgelost door de osteopaat. Fysiotherapie heeft bij mij toen niet geholpen. Ik hoop dat het snel is opgelost of dat ze de reden hiervoor vinden, wat dit is mooi knut zo! Sterkte meis!

@Saffron: fijn dat het beter gaat met je! :)

@Leo: had je al succes gewenst meis, maar bij deze nogmaals! Hopelijk valt het alleszins mee!

18. Mykelti nu snap ik het... Maar 3 is idd wel echt heeeel weinig. Ze zijn zo kort door de bocht. Je zou eerder denken dat alle zaadcellen overleden zijn muv 3 omdat die net iets sterker waren ofzo.. Ik weet t ook niet hoor, maar 3 lijkt me nou niet echt een positieve uitslag...

Leo ik denk aan je meis!!!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, heel veel succes vandaag! Neem mijn handje maar mee.

20. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Goedemorgen kippetjes. Mijn laatste werkweek is eindelijk aangebroken.

Lees straks even bij hoor. Zit op mijn werk.

Deel Deze Pagina