@leo, je bent al onderweg denk ik, maar ik wil je toch nog even heel veel sterkte wensen !!! Dikke knuffel meid ! En een knuffel voor iedereen, ik moet helaas weer rennen ! (het leven van een ploetermoeder !!! Ik heb het boek al een paar jaar, schijnt geweldig te zijn, maar nog niet kunnen lezen !!!) @sanne, lekker thuis vandaag ! @goof, knuffel, en hoop dat je je lekkerder voelt na het gesprek ! liefs suus
Leo heel veel succes vandaag. je mag mijn handje en voetjes ook wel lenen. Heb nog een handje nodig om mee te werken en autorijden, rest mag jij hebben. Ik denk aan je Mykelti ik vind het een beetje een raar verhaal dat 3 zwemmers prsi waren. Maar ja ik weet er ook helemaal niks van. Heb eigenlijk een beetje gemist wat de volgende stappen nu eigenlijk zijn. Marjo heb het verhaal een beetje gemist ben ik bang, maar ik begrijp uit de reacties van hier dat het erg teleurstellend was. Dikke knuf voor jou Heb niet echt bij kunnen lezen. Tmobile lag er gisteren uit waardoor ik geen zp meet kon kijken. Grrrrrrr
@Mykelti Hou nog steeds vocht vast, vooral in mijn handen wordt het nu echt vervelend. Heb continu het gevoel dat mijn handen "slapen". @Leo Ik ga heel hard aan je denken vandaag meis!!
@Marjo dikke knuff voor jou. @Leo succes vandaag @Sanne dat klinkt heel vervelend, carpaal tunnel syndroom? Hopelijk kun je wel een beetje van je verlof genieten.
Hier gaat het prima. Onze slaapkamer is nu af, heerlijk gevoel is dat toch, gister gordijnen besteld, pff dat is toch altijd weer duur. Aankomend weekend wordt de vloer gelegd in de babykamer en dan is de bovenverdieping bijna klaar!! Gister en vandaag duidelijk wat plopjes gevoeld in mijn buik, echt een grappig gevoel. Nog 1 weekje wachten en dan mogen we alweer voor de 20 weken echo, daar kijken wij echt naar uit.
Sanne ben je al aan het genieten van de zon of ben je nog steeds met je werk bezig thuis? Oke oke ik weet het voor de zon is het nog een beetje te vroeg en te koud, maar ik wil weten of je al wel aan het relaxen ebtn
Jeetje, wat gaat dat ook snel bij jou zeg.....Voel je je goed? Naast het medische aspect wat natuurlijk het belangrijkste is bij de 20 weken echo, wil je dan ook weten wat het wordt?
@mykelti: dubbel is dat hè! Dat je op zich toch "goed" nieuws krijgt, maar dat dat wel betekend dat je geen extra hulp krijgt. Maar wel fijn dat je geen SOA hebt! @leonieke: ook via hier: heeeel veel succes vandaag!!!!
Helaas nog niet echt.....Lijkt wel alsof mijn rechterhand steeds minder mee wil doen. Wordt een soort hand zoals in The Adams family
Ah, jij hebt nu Thing!! Maar misschien kun je de vk ofzo bellen. (dan hoef je er niet heen) Misschien heeft die wel wat tips wat je kunt doen ofzo?
Hier wordt het trouwens allemaal steeds vreemder... Het rozeverlies is gestopt. Wel af en toe wat lichte steekjes in m'n buik. Maar sinds gister vind ik Yoghi niet meer lekker. En ik ben verslaafd aan Yoghi! Volgens mij ben ik schijnzwanger ofzo! Want ik kan echt niet zwanger zijn. (gezien manlief's zwemmers) Stom hè, hoe een lichaam je zo voor de gek kan houden! Maar ja, dat hoef ik mensen hier niet te zeggen denk ik!