Eternity, dat is idd vreemd... Sanne, uit die laptop en naar buiten! Marjo, wanneer hoor je wat er uit dag overleg is gekomen?
@eternity/.. ophouden gekke meid.. je maakt mij helemaal gek (wil je ook een testje doen?) @sanne.. hand omhoog houden.. ziet er wat gek uit,maar geeft even verlichting.. de handschoen heb iknog steeds niet terug gek5regen.. @goof.. he wiefke wat een ellende.. @marjo.. heerlijk die meewerkende gyn.. pfffffffffffffffffffffff (waarom betalen wij ook al weer?) @all.. gisteren even helemaal niet op de comp geweest..Overdag te druk en 's aafs even met manlief op de bank gehangen newkids ben ik onderuit gekomen gewoon televisie gekeken en lekker hangen.. waren we even aan toe
Nanette, heerlijk! Ikke gisteren ook gedaan: greys gekeken! Maandag is echt mijn favo tvavondje En goed dat je onder NewKids uit bent gekomen
He wat jammer nou Nette, geen New Kids Marjo, alles weer rustig hier gelukkig. Nog wel lekker thuis. Voel me okee nu, maar ben wel bang dat het nog weer gaat gebeuren. Volgens de gyn wordt de kans alleen maar groter nu ons meisje zwaarder wordt. Nou ja, rustig aan, meer kan ik er niet aan doen. Donderdag uitgebreide echo en vrijdag afspraak bij de gyn, hoe nu verder mbt de KS. Ben benieuwd wat ze tegen je zeggen morgen, maar het klonk niet heel hoopvol. Bizar hoor...zo lang zelf!
nou dat was een behoorlijke opluchting voor mij.. Mijn man baalde een beetje.. Hij kon de film niet dowloaden gheheheheheheheheheheh gnagnagnagna... Maar hij mocht kiezen.. dus was het voetbal international (kan ik ook wel waarderen..) en een of ander escape abroad programma.. Ik heb vooral gehangen en weinig gekeken
CM, gelukkig ben je al heel ver! Op deze termijn heeft je kindje zulke grote overlevingskansen, dat zal vast ook wel wat rust geven... Maar voor nu, vooral houden zo!!! En heel rustig aan doen! Nanette, voetbal International, hier thuis nog zo'n verslaafde. maar ik kan er idd ook wel om lachen soms. Zoals die man die dat shirtje maar niet aankreeg! Wat een giller!
ja en dat stomme commentaar studio sport vind ik geen bal aan.. maar dit lukt me wel.. Iemand nog geweldig nieuws????
Geweldig nieuws... Uhm... Nog maar 1 nachtje slapen en dan krijg ik eindelijk de uitslag? Word je daar blij van? (ondanks dat het wrs een klote uitslag zal worden..) Jij gaat donderdag toch? Hoe gaat het met je? Ben je erg zenuwachtig?
ja spannend meis.. m aar jullie gaan verder kijken als ze je niet willen helpen toch? Voor donderdag ben ik behoorlijk zenuwachtig. Terwijl ze eigenlijk heel weinig gaan doen.. Dus ergens is het behoorlijk stom.. Maar goed...
dat is goed nieuws En ik ga zo heerlijk naar buiten toe (ligt npog een stapel nakijkwerk.. maar als ik mijn ogen dichtdoe zie ik dat niet)
Ja waarschijnlijk gaan we dan wel voor een 2nd opinion. Maar hoe, wat en waar dat weet ik allemaal nog niet. Tis dan ook wel weer een heel gedoe, dus ik hoop zo dat het niet nodig zal zijn... Kan me goed voorstellen hoor, dat je zenuwachtig bent. Misschien doen ze niks, maar je hoopt (en verwacht) toch al wel een stukje wijzer te worden. Dus logisch dat je zenuwen hebt...
@marjolein: ik hoef geen testje te doen hoor! Maar ik zit op 8DPO nu. Maar hoe dan ook ben ik wel blij dat m'n ongi niet is doorgebroken, want anders was de LF echt om te janken! @nanette: ow, sorry meid!! Ik wil jou niet gek maken! Maar ik vind het zo raar allemaal. Want het kan toch niet dat ik zwanger ben???? Manlief z'n zwemmers waren zelfs te slecht voor IUI. Dan lijkt het me onmogelijk dat het op de natuurlijke manier wel lukt. Ik vind het zo vreemd alleen... En wat een "ellende" dat je Newkids niet kon kijken!! Hahahahaha
@Eternity Ook van slecht zaad kun je zwanger worden. De kans is klein, maar aanwezig. (Het is ons ook een keer gelukt.) Maar het is goed dat je jezelf niet gek maakt hoor. Vanmorgen weer follikelmeting gehad. Nog maar 11mm. Schiet niet op dus. Vrijdag weer terug. Dan waarschijnlijk ook bloed prikken voor de hele rataplan: oestrogeen (even aangenomen dat mijn ei dan toch echt tegen springen aan zit) chromosoomonderzoek en nog een keer de schildklierwaarden want voor het laatst is dit in maart 2010 gebeurd. TSH was toen verhoogd, maar er is met geen woord over gerept. Totdat ik vorige week eens navraag ben gaan doen wat er allemaal precies onderzocht is en wat daar uit kwam. Maar goed, omdat T3 en T4 wel goed waren was die verhoogde TSH-waarde blijkbaar niet verontrustend. Maar nu weer opnieuw onderzoeken dus en dan zal ik er bovenop zitten. Vervolgens gesprek gehad met psychiater i.v.m. antidepressiva. Ik was er al van terug gekomen om daar aan te beginnen maar wilde wel het gesprek aangaan. Is goed geweest. Blijkt dat ik een A-typische depressie heb. (En chronisch dus.) Ik heb geen lor aan die wetenschap maar is toch fijn om te weten dat mijn symptomen precies in het plaatje passen. Anyways, ik mag zelf bepalen wat ik ga doen. Ik mag een bepaald soort medicatie gaan gebruiken als het bergafwaarts gaat, maar ik mag ook direct beginnen met lichttherapie. Recente onderzoeken hebben uitgewezen dat dit gedurende het hele jaar gunstig is. Ook al gaat het nu redelijk goed, het zou me toch een niveau hoger kunnen tillen. Ze zei ook dat als het er om gaat tussen veel stress hebben in combinatie met zwangerschap of medicatie in combinatie met zwangerschap, dat medicatie de betere keuze is. (Maar dan wel met het beproefde middel.) Nou, heel verhaal weer. *gaaaap*
ja ik vond het ook errrrrrrg jammer Maar et ik weet over wel of niet kunnen niet zo goed wat ik moet zeggen.. In mijn hoofd zegt een stemmetje.. er hoeft er maar 1 pieter van de hoogeband te zijn..dan kan de rest wel bagger of op sterven na dood zijn.. Maar ik wil jou ook niet hoop geven..
@alexandra: ja, maar de zwemmers van jouw lief waren in ieder geval met genoeg! De mijne zijn EN met te weinig, EN ze zijn te lui! En ik maak me niet gek nee. Ik vind het gewoon wel vreemd allemaal. Hm, balen zeg, dat je eitje nog niet op wil schieten!!! *groei, eitje, GROEI!!!!!* Zo, misschien helpt dat! En dat lichttherapie is misschien zo slecht nog niet nee. Ik heb dat zelf ook overwogen. Ik neig ook best vaak naar depressies (nu gelukkig niet meer zoveel als een paar jaar geleden), en ik hoor er best goede dingen over! @nanette: ik kan het me voorstellen dat je er errug van baalde ja! *proest* En ja, er is idd maar 1 pieter van den Hoogeband nodig, maar die heeft mijn lief nou net weer niet! Of het moet ineens drastisch veranderd zijn. Ik baal er van dat ik niet weet wat de uitslag is van zijn laatste semenonderzoek! Maar for now, wachten we het gewoon af. Ik ben al lang blij dat m'n ongi niet is doorgebroken! Want een LF van 5 of 6 dagen zou wel ERG triestig zijn geweest. En natuurlijk, ergens diep van binnen heb ik wel een ieniemienie beetje hoop. Maar dat durf ik dan ook weer niet, want dan is straks de klap als oma komt weer erger. @femme; jij bent onze waarzegster hier! Wat denk jij?