30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Dus je wordt weer lek geprikt? Bah......Ik ga heel hard duimen dat je eitje flink gaat groeien. Zal waarschijnlijk niet helpen, maar helaas is dat het enige wat ik voor je kan doen :(. Zou zo graag willen dat het anders was.....

Geeft het wel meer rust nu je weet aan wat voor soort van depressie je lijdt?

Dikke knuf!

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Lieve Eternity,

Hoe graag ik ook voor je een positief antwoord wil geven en de sterren erbij wil betrekken, het lijkt me geen goed idee omdat
    a. sinds ik zwanger ben zit ik er constant naast
    b. zometeen word je nog boos als ik het niet goed heb
    c. geef ik je misschien hoop die later nergens op gebaseerd is

Maar dat wil niet zeggen dat aslle kwaaltjes er wel naar neigen en ja ik weet het bedroefd slecht zaad van man, rare cyclus enz enz

Maar het is lente en de zon schijnt. en dan willen er nog wel eens wonderen gebeuren.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda

Doe eens groeien eitje!!!

Die lichttherapie schijnt echt goed te helpen. Vriendin van mij heeft er erg goede ervaringen mee.
    En al zit het tussen de oren dat het helpt, als het maar helpt toch?
    Dat lijkt me het belangrijkste.
    Welk medicijn zou het dan worden? Enig idee?

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Omdat i het toch niet kon laten om te pendelen heb ik het toch maar even wel gedaan. Maar die zegt ook dat je niet zwanger bent, maar heeee dat zegt nog steeds niks he

5. Eternity, ik snap dat je jezelf niet gek wilt maken, dus dat doe ik ook niet. Ik ben allang blij voor je dat je lf niet heeeeel kort is deze ronde!! En voor de rest hou ik mn mond over een eventuele zwangerschap:cool:

Alexandra, jeetje meis, dat schiet inderdaad niet op zo... Wat gaan ze nu precies weer onderzoeken dan? Hetzelfde weer? Ik hoop zooo dat jij nu eindelijk ook eens geluk mag hebben!!
    Weet je al welke therapie je gaat doen? Bij lichttherapie heb ik iig zoiets van baadt het niet, dan schaadt het niet..

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Eternity
    Inderdaad meid, de zwemmers van jouw lief zijn met minder dan met de zwemmers van mijn lief. Momenteel. Neemt echter niet weg dat het kan. Zoals Nanette al zei, één Pieter van de Hoogeband is voldoende.
    Maar ik ben de laatste om je valse hoop te geven, dus ik zeg alleen dat het kan, niet dat het zo is. ;)

@Sanne
    Prikken is onderdeel van m'n leven inmiddels, maar a.s. vrijdag kan het tenminste voor verschillende onderzoeken in één keer, dus dat scheelt.
    Of het me rust geeft te weten aan welk soort depressie ik lijdt... ik weet het niet. Misschien wel een beetje, omdat de diagnose nu zo helder is. Maar daarmee ben ik er natuurlijk nog niet. Wat wel fijn is om te weten is dat mijn vermoeidheid ook een heel direct gevolg ervan is. Niet omdat ik te weinig slaap (dat hoort bij een klassieke depressie) maar omdat ik ik geestelijk constant op mijn tenen loop. Het medische traject helpt daar natuurlijk helemáál niet bij.
    En jij, hoe zit het met jouw rust? ;) Je hebt zeker al je werkgerelateerde mail al gedaan he? :p Wel een beetje jezelf verwennen hoor, nu je thuis zit. Nu is het moment om van je zwangerschap te genieten!

@Femmelepem
    Ik heb al eens lichttherapie gedaan, maar was in de winter. Hielp bij mij alleen in die week, maar zakte snel in.
    Als ik aan de meds ga, dan wordt het Citalopram of Sertraline.

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Chromosomenonderzoek, schildklierwaarden en het gebruikelijke oestrogeen onderzoek om te bepalen of het eitje gaat springen.

ik ga sowieso niet nu aan de meds, maar mss wel lichttherapie alvast.

Hey, ga jij nu voor een 2nd opinion naar het Geertgen?

8. Ben wel benieuwd wat er uit gaat komen dan. Moet je lang op de uitslagen wachten?
    Kan me inderdaad wel goed voorstellen dat je lichttherapie zou willen proberen in ieder geval!

2Nd opinion Geertgen... Ik weet het niet. Weet ook niet of ik mijn man mee ga krijgen dan. denk dat hij liever het andere ziekenhuis in Nijmegen wilt, is dichterbij en minder gedoe. Maar aan de andere kant heb ik er wel hele goede verhalen over gehoord. We wachten morgen maar even af en dan ga ik het nog maar eens bespreken met mn man. (al hoop ik dat het niet nodig zal zijn)

9. Hee Leo!!! Ik ga je vanavond spreken, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar wat uitgebreidere info over vandaag!

10. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Leo!!!! Hoe is het?????

11. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Hihi, dat geeft ook niet meid! Dat is het antwoord wat ik zelf ook al vanuit ga.
    En ik zou nooit boos op je worden om 't antwoord!! Zeker niet als ik er zelf om vroeg!
    En ik had het ook begrepen als je het niet wilde doen hoor!!! Dank je.
    Dikke knuf.

12. eternity79

@leo: hoe gaat ie nu lieverd? Heb je de uitslag al van de gyn gekregen vanmiddag?

13. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Dat scheelt wel een hoop dat ze alles in 1 keer kunnen doen, maar toch respect hoor al die onderzoeken iedere keer....

Tja, mijn werkmail staat hier nog steeds open :). Vanaf donderdag komt er meer rust denk ik, ook in mijn hoofd (hoop ik dan maar).

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hallo allemaal..
    Ikben er weer! Thnx voor alle lieve wensen! Ben nog steeds zo stoned als een konijn door de morfine, maar het is allemaal ontzettend meegevallen en ik heb 0,0% pijn.

Er zijn idd afwijkingen gevonden, waaronder toch het schotje.. maar de prognoses zijn desondanks in mijn geval nogal positief als ik de artsen mag geloven..
    Het heeft iig geen connectie met het overlijden van Pim*.
    De placenta rest was inmiddels al foetsie.. (braaaaaf lichaam) en zaten geen verklevingen en dus geen reden om te wachten met zwanger worden.. hoezee..!
    22 april hoor ik de hele uitslag..
    Ik moet alles ff laten zinken.. dan schrijf ik meer..
    Tot morgen.. ik duik op de bank..

15. Lieve Leo, doe rustig aan meissie! Ik spreek je vanavond! Kuskus!

Andere meiden, ik ben klaar met "werken", ik ga er ook weer vandoor! Eindelijk de zon in!!:)

16. leonieke

tot later meis.

Geniet van het zonnetje!

17. eternity79

@leo: wat fijn meid, dat het een postieve uitslag is!!! En dat je weer verder mag nu!! :D
    En ga maar lekker stoned op de bank liggen, en heerlijk uitrusten!!
    Hele dikke knuf!

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leo, fijn dat je er weer bent :)! En geen pijn hebt! En dat er geen verklevingen en placentarest gevonden zijn. Duik lekker op de bank en laat je maar lekker verwennen door je man!

19. leonieke

Hee meis.. zie hierboven..

Jij houdt het ook spannend allemaal.. maar ik ben vooral blij voor je dat je lf toch normaal is! Nog meer wat tegenzit kun je niet gebruiken en verdienje niet...! dus laat oma nog maar lekker een paar daagjes hier.. (moet vast lukken,want heb verse paaseitjes..daar is ze gek op..die ouwe tang!:p)

20. leonieke

dankje meis.. ga ik doen!
    Is het rommelen bij jou helemaal gestopt nu?

Deel Deze Pagina