30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik zie Twijfeltje!! Hoe is het met jou?

2. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Met ons (Wuppie en mij) gaat het erg goed!
    Vorige week zei de ha dat het vocht en alle andere rottige dingen niet van de medicijnen kon komen en heeft ze allerlei andere dingen gecontroleerd, maar daar kwam niets uit. Vlg haar was het dan toch al van de zw schap. Maar... donderdag av laatste medicijn en halverwege zaterdag was alles, incl vocht weg! Dus ik had een onbekende bijwerking. Morgen ga ik het meteen even doorgeven.
    Afgelopen vrijdagavond voor de eerste keer een heel voorzichtig plopje gevoeld! Aangezien het eenmalig was, twijfelde ik nog even (tja af en toe moet ik toch mn naam eer aan blijven doen he :D) maar zaterdag was het er weer een paar keer; dus Wuppie doet heel voorzichtig de eerste DANSpasjes (tot het evt tegendeel bewezen is blijf ik nog even eigenwijs zeggen: geen voetbal deze keer :D)

Marjolein: balen dat ze je zo aan het lijntje houden zeg. :( Volgens mij hebben die lui geen idee waar ze het over hebben en wat voor impact zoiets op iemand heeft.

Sanne: balen dat je ook vocht in je handen vasthoudt. Dat lijkt me helemaal vervelend.

Leo: klinkt allemaal heel erg goed dus. Blij dat het toch doorgegaan is en natuurlijk dat je weer verder kunt.

Eternity: hmm, je lichaam doet wel weer vreemd. Ik snap dat je geen valse hoop wilt hebben (en die wil ik je ook niet aanpraten) maar aan de andere kant zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Sommige gebeden worden verhoord...

nanette: pfew; gelukkig geen new kids. :D
    Lekker van het weer genoten?

cm: hopelijk blijft je kleintje nog even lekker zitten.

Alex: wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en zo te horen ben je er toch weer wat wijzer van geworden.
    Balen voor je man dat die leuke baan niet doorging zeg.

Even iets anders: onze middelste (kan ik trouwens nog maar even zeggen) heeft een uitnodiging om vrijdag te komen toetsen op zijn favo school. Zijn cito was erg tegenvallend (praktijkschool :$), maar het drempelonderzoek was juist weer supergoed (mavo/havo). Dus ze willen hem een kans geven. Hopelijk doet hij het goed. Er zijn meer kinderen van wie ze twijfelen over het nivo en die komen allemaal vrijdag een hele dag naar school. Spannend weer. Ik moet weer los gaan laten :( en dat kan ik heeeeeel erg goed (niet dus). Maar ja, hij heeft er erg veel zin in en is ook wel aan een nieuwe uitdaging toe, dus ik doe enthousiast mee. :D

3. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hmmm nu is net iedereen weer weg :( Jammer, heb ik geen excuus meer om het komen uit te stellen :D

4. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Leo rust lekker uit en op naar een mooie zwangerschap, het is jullie gegund!

5. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    @Twijfel leuk he die plopjes! Ik voel ze ook steeds vaker, echt genieten.
    Fijn dat je zoon nog een test mag doen.

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    All by myself. Don't wanna be all by myself anymore!

Vals hè, als je dit niet meer wilt horen dan laat iets van jezelf horen.

7. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden...
    Even een soort van copie/paste vanuit het andere hok.
    Ik ben een beetje afwezig geweest de afgelopen dagen. Ik zit niet echt lekker in mijn vel.
    Ik kom weer lekker meelezen en zal zo eens kijken of ik nog (leuk) nieuws heb gemist!

Sinds gister ben ik weer volop aan mijn dieet bezig. Ik was al weer 2 kilo aangekomen. De dietiste raadde me sterk aan te zorgen dat ik onder een BMI van 32 blijf. Als ik over 2 maanden in aanmerking wil komen voor de IUI zal ik ook wel weer het juiste gewicht moeten hebben.

Gelukkig heb ik zondag wel nog even lekker buiten van het zonnetje kunnen genieten :D

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: meis, ook ik wil je geen valse hoop geven, maar het zijn wel bijzondere signalen! ;):D

@Leo: fijn dat alles goed is verlopen! Op naar nieuwe rondes, nieuwe kansen!

@Twijfel: goed om te horen dat alles goed gaat. En wat leuk voor je zoon! Hopelijk gaat alles helemaal top en kan hij daar lekker aan de slag!

@Natas: succes met de echo!

@MvD: getverderrie, dat gewicht toch ook...moesten ze toch maar afschaffen...:x Goed dat je weer begint. Denk dat het ook een kwestie is van levenslang als je er gevoelig voor bent. Hele dikke (lijnende) knuffel! :)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pfff, bij mij is de voorjaarshonger weer toegeslagen...de hele dag trek/honger, bah...niet handig als je aan het lijnen bent... ;):D

Na het werk gelijk aan het werk gegaan in de tuin. Struik verwijderen en andere boom snoeien. Nieuwe boom geplant en nog verder wat gerommeld. Gaan morgenavond maar sporten, want dan zou het regenen...zo zonde om geen gebruik te maken van het mooie weer! :)

10. C78

C78 Niet meer actief

Marjolein, wat balen zeg dat ze jullie misschien nog zo lang laten wachten... het is toch oneerlijk!! Ik hoop echt dat ze anders beslissen. IUI verhoogt altijd de kansen weer wat zeiden ze bij mij in het ziekenhuis.
    knuffel!

CM, een dikke knuffel! Fijn dat je weer thuis bent. Voorlopig gaat je eigen lijf voor... Goed naar jezelf luisteren ;)

Mykelti, ik hoop maar dat de andere goede zwemmers gewoon al een stuk verder op waren en daarom niet meer opgezogen werden. In elk geval dan wel fijn dat de test ok is!

Sanne, wat balen dat je zoveel vocht vast houdt!! Bij Dewi begon ik al vocht te verliezen tijdens de bevalling... ik bleef plassen (en nee, echt geen vruchtwater, ze hebben ook een paar keer echt mijn blaas moeten legen met een catheter...)
    Maarja het neemt niet af dat het erg vervelend is zolang je het vast houdt. Je kan er ook zo weinig aan doen...
    Sterkte!!

Eternity, wat balen dat je nu weer onzeker gemaakt wordt door die vage kwaaltjes... Zo jammer dat het toch elke maand weer zo ontzettend spannend blijft. Ook al neem je je voor dat het niet kan, toch hoop je het ergens wel weer...

Alex, wat balen dat de groei van je ei niet opschiet :( Een dagje alles in 1 bloedprikken dus... scheelt toch weer een beetje met zenuwachtig zijn voor het prikken. Succes!

Leo, fijn dat het achteraf is meegevallen. Toch wel een schotje dus... ik ben benieuwd naar je hele verhaal als je ook alle uitslagen hebt. Fijn dat er nu niets meer in de weg staat om weer zwanger proberen te worden!

Twijfel, wat fijn dat het goed gaat en je nu ook weer wat voelt :D

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ik heb 2 dagen bijgelezen...

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Leo: Fijn dat alles er goed uitzag meid!!! Nu lekker weer gaan proberen ;) *knuffie*

@ rest: ik duik lekker op de bank... tot morgen :d ;)

12. MamavanDewi, zeiden ze dat tegen jou? Soms word ik wel moe hoor van al die tegenstrijdige berichten... Nouja, we wachten morgen maar even af..

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    alex ik heb een link voor je
    Schildklier en zwangerschap daar wordt tsh nog extra genoemd ivm herhaalde miskramen/ vmk

@twijfel.. Ik heb wat moeite met dat advies gebeuren ahv een testmoment. Deze liggen trouwens ook nogal ver uitelkaar. Veel belangrijker zou het advies van de basisschool moeten zijn, die kennen hem toch al 8 jaar.. Wat zeggen zij?
    (ik zuo daar in gesprek met de juf/meester ook excpliciet te bespreken)

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mvd.. wat een gedoe dat bmi.. bij mij is nog geen gyn daar over begonnen.. ik vind het belachelijk!!!!!

(wilde nog zeggen dat ik het zo grappig vond dat joupogen echt meepraten:) Leuk om te zien was dat.. een expresief gezicht!)

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ja ik ken het. Thanks anyway. :)

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    weet je alex.. zelfs al zou je ths niet schrikbarend verhoogd zijn dan nog denk ik dat de gyn er op moet mikken dat alle randfactoren zo ideaal mogelijk zijn...gewoon om alles uit te sluiten..

kl*te gedoe altijd..
    Waarom kan nou niks makkelijk gaan gevoel herken ik wel hoor;)

17. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@leo: ik ben ook vooral blij dat m'n LF niet zo dramatisch kort is.
    Want zoals je zegt, veel meer van die tegenslagen kan ik er niet bij hebben hoor.
    Hou jij oma nog maar even daar dan! Zeker met die lekkere paaseitjes! :D

@alex: wat enorm balen dat je lief de baan niet heeft gekregen!
    Maar het is idd hun verlies!
    En ik ben het met je eens meid... Waarom kan het nou nooit eens mee zitten!!!
    Dat heb je echt wel verdiend! En je lief ook!

@twijfel: wat fijn zeg, dat je je wuppie hebt gevoeld.
    Geniet ervan meid!
    Ja, soms worden gebeden verhoord, alleen niet de mijne! ;)

@mamavandewi: wat vervelend zeg, dat je niet lekker in je vel zit!
    Ik hoop dat het gaat lukken met het afvallen! Er mag natuurlijk geen reden zijn dat de IUI straks niet door kan gaan. Succes meid!
    En tja, ergens geeft het wel weer hoop ja, maar dat wil ik nou juist net niet.
    Het is best wel even "rustgevend" om geen hoop te hebben.

@mykelti: het zijn idd wel bijzondere signalen ja. Dat ben ik wel met je eens.
    Maar ik verwacht volgende week oma toch wel gewoon op bezoek te hebben.

@femme; hebben ze je auto met rust gelaten vandaag??

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dames, ik ga tukken...val bijna van de bank... :)

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Goed vasthouden dan maar.....:p

20. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Weltrusten meid!

Ik ga ook lekker slapen!