Alles oké met de kleine. Hij was behoorlijk gegroeit. Bloeddruk was 114/77. Krijg nog een liggingsecho, maar de kleine was al een beetje ingedaald. Vandaar ook wat krampen onderin. Harde buiken moest ik in de gaten houden, nog rustiger aan doen maar omdat de kleine druk is is het niet erg. Toch even langs ha voor urinetest
Kristel, ik zit op mn werk, dus dat gaat niet lukken helaas. En daarbij is het streepje wrs toch echt te licht voor een foto... Femme, fijn meis!! Alles lijkt goed te gaan, super!!
Jaaaaaa! Gevonden! Wilde ik reageren, zag ik pas dat het hok gesloten was Ik ben helaas niet zo goed in onthouden, dus ben hier maar blanco begonnen Jullie hebben wel jullie best gedaan zeg de afgelopen 2 dagen. Mykelti: ik ben bang dat ik het gemist heb, hoe is het gegaan bij de gyn? Zijn jullie al wat wijzer? Marjolein: balen zeg :x Vooral die onduidelijkheid en onzekerheid is zo vreselijk iritant. Misschien heb je toch iets te vroeg getest? cm: fijn weekend. Kan me voorstellen dat het spannend is om verder weg te zijn van een zkh, maar laat dat je plezier niet bederven. Het zou wel heel toevallig zijn als je net nu een bloeding krijgt. Femme: ik hoop voor je dat je geen blaasontsteking hebt. (Mijn pb is miss dus ook niet zo goed getimed; sorry) Leo: heel veel succes vandaag MvD: ik hoop dat je snel de uitslag krijgt; spannend hoor. Allemaal veel plezier morgen!
@Alex meis toch, kan me goed voorstellen dat je dan zo reageert op die persoon, en iid mensen realiseren het zich niet vaak genoeg dat het een groot geluk is. Vanmorgen een artikel gelezen waar een kindje door zuurstofgebrek spastisch is geworden.......en als je dat dan leest dan lopen de tranen bij mij over de wangen en dan ga ik naar mijn boys om ze ff een extra knuffel te geven......ook door jou staat zo iemand als ik dan weer gelijk met twee benen op de grond, of juist niet en geniet er dan volop van........maar tevens is het een dubbel gevoel soms, dat ik denk van, oh meis (en alle kippetjes hier) wat gun ik je dit mooie gevoel. Lieverd, je wil het misschien niet horen en je kan er niet zoveel mee, maar ik hou me dan vast aan de verhalen die ik om me heen lees en hoor en dan denk ik: er is nog hoop voor Alex! Wat gaan ze nu doen in de wetenschap dat het zwanger zijn geen probleem is maar blijven wel???
Fijn dat alles goed is meis! En geniet nog even volop van het getrappel in je buik want hoe gek het ook klinkt dat ga je nog missen als je kleine spruit geboren is.
He Twijfel geen sorry he. Een blaasontsteking is niet het einde van de wereld. Als het al een blaasontsteking is.
Ik heb vanmorgen plasje ingeleverd. Na een half uur mocht ik bellen. Geen nitriet maar wel ontstekingsparameters. Zou voor 1 uur worden teruggebeld. Nog steeds niet teruggebekd door meneer de dokter. Dus weet nog niks. Mijn auto mocht weer eens naar de garage. Moest hem gisteren brengen omdat hij elke keer afsloeg, had te maken met de kapotte distributieriem. Ik heb zelf gezien dat hij gisterenavond naar binnen is gereden. Ze zouden ook bellen als er kosten aan zouden zijn, Ik vond het namelijk belachelijk dat er na 1600 euri betaalt te hebben voor een nieuw moterblok en al er nog steeds problemen waren die voor mijn rekekning komen. Hallo jullie zijn de spevialisten ik vertrouw erop dat jullie alles in orde maken. Hele discussie over gehad. Dus belde ik maar eens op. Ja hij is klaar. Zijn er kosten aan verbonden voeg ik nog. Ja zegt die knakker 400 euro!!! Ik helelemaal uit mijn stekker. Nu wordt het toch vergoed maar mijn autodeur wilde niet meer op slot daar??????? dus ook maar een nieuw slot ingezet. Huh nergens problemen mee gehad hoor. Maar goed ik ga zometeen nog wel eens een hartig woordje spreken daar. Beetje pissed off Sorry lang verhaal geworden
Dit stukje hoorde nog bij Twijfel sorry beetje chaotisch vandaag Daarnaast heb ik je al verteld dat ik voor jou heel graag een uitzondering wilde maken. Ik zal mijn baas effe smsen wanneer ik kan en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten.
Dank je wel. Ik vind het echt heel lief van je. Kan me voorstellen dat je boos bent om dat hele gedoe met je auto. Soms lijkt het wel alsof er met die mensen geen afspraken te maken zijn. :x
Zo, ik heb het nieuwe hok ook weer gevonden? Mag ik er ook weer bij op stok?? Ik internet nu via mijn man's telefoon, dus de verbinding is errug traaaaag... Dus ik reageer wel uitgebreid als ik weer fatsoenlijk verbinding heb. Veel plezier met het uitje morgen!!
Meiden ik heb alles gelezen, maar te moe en teveel getyped al vandaag om op alles te reageren. Daarbij spreek ik de meesten van jullie toch morgen! Leuk! Alle anderen krijgen een virtuele knuffel, de rest mag m morgen in het echt ontvangen Hoop dat alles goed is leo! Marjo, jij maakt het toch weer spannend...we wachten geduldig af Alex, super reactie op die man, helemaal met je eens!!
Onderzoeken stelden geen moer voor! Ik moest 2 keer komen vandaag, om 9 uur en 15 uur, en beide keren maar 1 buisje bloed afgenomen. Het lastige van die test is het 12 uur nuchter zijn van te voren, zelfs geen slokje waterr en mocht ook mijn tanden niet poetsen.. Daarna eiwit vrij ontbijt van zkh en luch mee naar huis.. Toen om 15 uur weer prikken en dat was het.. Heb in de tussentijd Alkmaar leeg geshopt en thuis mijn crackers verorberd.. Over ca een maand de uitslag. Gelijk met alle andere uitslagen.. Het einde komt nu echt in zicht..!
Alex, wat een oneglooflijke idiote reactie van die man zeg.. Als dat een grapje was.. (grrr...) Femmel, ik denk dat dit de laatste keer is dat ie naar die garage gaat, niet? Hoop dat je inmiddels een goede uitslag van de huisarts hebt..
MvD, ik zeg ook eisprong hoor! Hij blijft nu mooi hoog.. als ik je grafiek van vorige keer vergelijk ziet deze er nu al beter uit! *blaast mvd-temp nog wat omhoog* Marjolein, Ik zeg dat het nog kan.. je nod loopt ineens 3 dagen op me voor.. dat is gek.. volgens mij moet je nod nog komen.. overmorgen nog een testje..?!
Ik hou me ook vast aan verhalen hoor, alleen ga ik steeds meer tot een minderheid behoren (leeftijd+mmm+habituele abortus) en dat is eng. Er gaat nu eerst een chromosomenonderzoek komen en ondertussen ga ik gewoon door.
Zo dat loopt wel behoorlijk in de papieren weer. Wat een slechte communicatie van hun zeg. (Mannen zeker? ) Raar verhaal over dat slot opeens. Ik zou hier ook geen genoegen mee nemen. Succes ermee!
Hey meid, ik heb een plekje bij het raam eh... kippengaas voor je vrijgehouden. Kom er maar bij. En dankje. Ga je zelf ook nog wat leuks doen dit weekend?
Eternity tuurlijk mag je ook weer op stok. Gezellig. Als je nu dicht bij mij komt zitten kan ik je misschien wat hcg naar je toe strooien. Sprokkel, mijn auto rijdt weer als een treintje. Hij doet het weer fantastisch dus morgen sta ik lekker voor jouw deur te wachten met mijn blauwe Seat Ibiza. Leo daar ben je dan zo zenuwachtig geweest en heb je je zo op "verheugd". Maar ja lekker shoppen in Alkmaar is natuurlijk ook niet geheel verkeerd. Bij jullie ook zulk baggerweer? Alex dikke knuffel nogmaals Marjo Ga je morgen weer testen of laat je het gewoon maar zo? Goof ik vermaak me nog prima hoor met kleine pluis in mijn buik. Af en toe lach ik me dood om dat k;leine ding hoe die reageert en hoe druk die is Ennu oja leuk nieuws van de dokter. Ze waren er nog niet over uit. Maandag weer nieuwe plas inleveren, Ik ben er zelf maar even langs gereden om 16.15 u Ze waren vergeten me te bellen ivm wisseling van de wacht. Ik wilde al een nieuwe huisarts, maar nu is het helemaal definitief.