Joehoe, eindelijk m'n kruis en nog wel op dag 15! Het wordt nog wel eens wat met mij! Maar dat zou technisch gezien wel inhouden dat mijn ei maandag bij de positieve SLT al was geweest???? Krijg je dan nog een zinnig beeld? Mooi punt voor discussie...
Morning kippetjes, nog 8 uurtjes werken voor mij. Mykelti ik snap helaas niks van kruizen, tempen en andere dingen maar ik hoop dat het ei goed benut is. Eternity het is een wonder, mijn auto is al twee dagen achter elkaar met rust gelaten. Hij staat ook tijdelijk op een ander plaatsje. Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Sanne weer aan de werkmail of heb je eindelijk verlof? MArjo succes vandaag.
Mykelti, fijn niet zo'n lange cyclus! Hoe dat zit met SLT geen idee, zou het idd even navragen. Want als ie al geweest was, dan was je vs al weer anders toch?
Femme, veel plezier je laatste dagje! Ze willen mij op het werk deze week niet zien . Misschien volgende week, maar als ik helemaal niet meer kan/wil is dat ook goed. Fijn, zulke begripvolle collega's, dat geeft rust !!
Goed zo meis en nu genieten van het feit dat het nu zo goed gaat. Op de bank jij en hup lekker liggen (of op bed, want het is tenslotte nog erg vroeg)
Leo, beetje bijgekomen van de operatie en de meds? Femme, idd nog vroeg, maar lag er op tijd in, dus wakker . Kan altijd later een middagdutje gaan doen! Nog 2 halve dagen dus voor jou, morgen laatste dag? Marjo, hoop toch nog op posi nieuws voor jou vandaag!
@sanne & femme, heerlijk aftellen !!! @leo, gaat het een beetje met je ? Dikke knuf ! @marjo, hoop dat je vandaag wat positiefs te horen krijgt, ik denk aan je ! @cm, fijn dat je collega,s alle begrip hebben ! @alex, hoop dat je eitje snel groter groeit ! En een knuffel voor alexman ! Hij verdient veeeeeeeeeeeel beter toch ! @eternity, hoe is het met jou ? @goof, al even niks gehoord, hoop dat het beter met je gaat ! @mykelti, wanneer hebben jullie vervolg afspraak ? En wat gaan ze dan doen ? liefs suus
Goedemorgen! Voel me prima.. beetje beurse plekken op mijn buik maar die enorme spierpijn die me voorspelt was heb ik niet.. Wel de hele dag en avond suf van de morfine.. wat een spul is dat zeg! Nu lekker 2 daagjes vij om bij te komen en lekker te rommelen.. lekker lekker lekker..! Hoe is het hier? Nog 2 halve daagjes Femmel.. aftellen..! Geen gekke dingen meer gebeurt in jullie buurt? Alle auto's en huizen met rust gelaten? Alex, Lijkt me ook fijn idee dat ze nogmaals de onderzoeken gaan doen. Je weet nooit wat de nieuwst inzichten brengen.. Nette, Yep. redelijk goed nieuws hier.. nu jij nog! Zet hem op morgen! Karine, Officieel is het ivm de operatie niet wijs om meteen door te gaan.. maaar.. dat zullen we nog wekeens zien.. Mykelti, Netjes.. Ei op dag 15!! Hoop dat ze iets met deze info kunnen. Inderdaad weer een goede voor de verdere discussie..! All, dikke knuf! Wat ik met het schotje doe weet ik nog niet.. Er bestaat nl een kans dat het een dubbele bm is, en dan kan ie sowieso blijven zitten omdat de doorbloeding dan goed is.. Dit gaan ze nog bekijken met echo of scan.. want de kans bestaat dat ik ook dubbele nieren heb.. En dat is een aangeboren 'afwijking' die geen kwaad kan maar wel de diagnose schot of dubbele bm kan bepalen. Dubbele eieider uitgangen/ingangen heb ik in elk geval wel.. en die zijn gisteren meteen maar doorgespoeld als extra service Och.. ik ben zo bijzonder hihi..
Goed hoor, even 2 daagjes vrij, maar de woensdag is maar een halve dag school, en dan s, middags zwemles met de jongste ! Om half 2 komt er een nieuwe oppas kennis maken, omdat mijn huidige oppas ermee gaar stoppen, dus ben heel benieuwd ! Maar morgen heb ik tot half 4 even helemaal suus-time, ga ik even helemaal niks doen !!! Ik hoop dat je na vandaag ook lekker kunt uitrusten ! liefs suus
Suusie, harde werkster! Hoe gaat het met jou? dagje vrij vandaag om mee te kleppen?? Mis je wel hoor...! In principe mag ik ervoor gaan, maar 'deze maand misschien nog maar even niet want vee l'gebeurt' aldus dearts ass.. Met andere woorden: dit ei gaan we zeker wel benutten, want ik voel me al prima..
Dacht het wel!!! Oma bij jou alweer de deur uit hoop ik? Het is wel wat... april of mei zwanger.. want oma met die warme zomerdagen vind ik nog stommer dan ze al is!