30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

Heb haar gisteren avond aan de deur gezet, samen met de vuilniszakken !!!

Ik ga voor een oma- vrije zomer en herfst !!!!

2. suussuus

Hallo Twijfeltje !!!

3. suussuus

Ben even wat wasjes draaien, maar ben in de buurt !

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Haha.. dat zal d'r leren! Ik doe mee.. geen oma's tot december!

Hoe gaat het met je zoon?

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    MvD: balen zeg dat ze moeilijk doen over je gewicht. :x

nanette: zijn juf zegt dat hij theoretisch zou kunnen als hij wil, maar dat wil hij echt niet, dus ze geeft hem kader advies. We hopen dat de nieuwe school dat over zal nemen. Vind het wel spannend hoor; hij wil zo graag. Zou leuk zijn als hij nu eens met plezier naar school kan gaan, hij gaat nl al bijna 8 jaar met tegenzin. Hij vindt het contact enzv wel leuk, maar hij is geen stil-zit kind. En toevallig is het nivo op deze school ook nog eens erg hoog, dus dat helpt ook niet mee. Hij krijgt wel minder werk, maar ja dan ben je toch weer anders he; en als onzeker middelste kind is dat vreselijk. ;) :(

eternity: wie weet voor jou ook een beetje mazzel dit keer. Mag ook wel eens he. Maar hoe voel je je vandaag?

Femme: veel plezier deze paar daagjes. Hoe gaat het nu met jou? Al iets minder stress en zenuwen?

Sanne: niet te veel mail checken he :D ;)

Mykelti: ik kan je geen zinnig antwoord geven, maar kan me voorstellen dat je er helemaal onzeker van wordt.

Leo; wat fijn dat het goed met je gaat. :) Nu even lekker bijkomen dan de komende dagen.

Suus: spannend een nieuwe oppas. Lijkt me echt lastig om een betrouwbaar iemand te vinden. Hopelijk klikt het.

6. suussuus

Het gaat beter met hem !
    We hebben 7 april nog een gesprek met het CLB samen met suusseman (hij was er het vorige gesprek niet bij ) En dan wordt er bekeken wat we gaan doen ! Qua intelligentie is er niks aan de hand, het is puur zijn concentratie, alleen daardoor ligt hij niet zo goed in de groep, en kinderen kunnen dan keihard zijn ! En als hij ongelukkig is ben ik dat ook ! Maar momenteel gaat hij gelukkig met veel plezier naar school !

7. suussuus

@twijfel, kan me jou gevoelens om je zoon zo goed voorstellen !
    Maar twijfel niet aan je eigen gevoel als moeder!
    En dat is makkelijker gezegd dan gedaan !

8. leonieke

suus, Dus het is meer het probleem van de groep en hem dan, het probleem van jouw zoon zelf? Ligt daar ook niet een mooie taak voor de juf?
    Wel fijn dat hij met plezier naar school gaat!

9. leonieke

Twijfel, dat vind ik ook zo sneu voor jouw zoon.. elke dag met tegenzinnaar school.. och arm.. want ze moeten zo'n groot deel van hun leven toch heen... wat een gevecht zal dat voor jou innerlijk ook zijn..
    Hoop dat ie gaat doen waar hij zich goed bij voelt.. school A of school B maakt dan niet uit..

10. leonieke

Mama van Dewi, Wat naar dat je zo rot in je vel zit... bah en dat gezeur over je gewicht ook..
    Ik hoop dat je ei weer mooi springt deze ronde, en dat je snel met een dikke glimlach rondloopt door een posi testje..
    Dikke knuffel!

11. suussuus

Ze gooien het probleem een beetje op zijn sociale ontwikkeling !
    Hij is heel gevoelig, knuffelig, terwijl de meeste andere kinderen heel serieus zijn . Maar ik ga mijn kind niet verbieden om niet meer te knuffelen ! Hij is gewoon soms te lief en heeft soms wat moeite om in te schatten hoe anderen daarmee omgaan !
    De 2 juffen die hij heeft gaan er goed mee om, en hebben ons gezegd dat het een hele pittige klas is qua persoonlijkheden !

12. leonieke

Als ze echt afwijkend gedrag ontdekken is dat natuurlijk super kl*te om te horen maar is het goed dat het adequaat wordt aangepakt..
    Maar een kind wat te lief en te knuffelig is.. als het een meisje was geweest was er waarschijnlijk niets aan de hand geweest..?

Ik zeg.. goed gedaan Suus! Mannen met empathie en lichamelijk contactuele eigenschappen zijn er serieus veel te weinig!

(althans, hier in het boeren buiten gebied van Noord Holland..:p)

13. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Het is stil aan de overkant. het is stik aan de overkant, het is stil aan de overkant. lalalallaalalalalalala.

Waar is iedereen gebleven?

14. leonieke

15. Hier ook;)

16. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Gelukkig er zijn nog meer mensen. Ik begon me al zwaar te vervelen!!

17. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik heb inspiratie nodig voor mijn foto´s. Ik heb al heel veel madeliefjes, paardebloemen en bloesem op de gevoelig plaat gelegd. Ben gisteren bezig geweest met druppelfotografie. Ik ga niet alleen het bos in. Wat kan ik nog meer fotograferen. HELP!!!

18. leonieke

Pff... geen idee werkelijk... :(

Is Pluis' kamertje al helemaal af? Anders maak je daar foto's van en zet je ze online.. heb
    ik ook wat te doen.. :p

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Kamertje is al helemaal af. Maar er is weinig veranderd. Er hangt alleen een gordijn extra bij en er zitten een heleboel gekregen knuffels op de kast te wachten totdat Pluis er komt wonen.

20. Helaas, ik heb ook echt geen inspiratie... Kun je geen mooie fotos van je buik maken?
    Of m schilderen als paasei en er dan een foto van maken?:p

Deel Deze Pagina