@suus: oh, wat fijn zeg, dat je zo'n oppas hebt!!! Ik kan me echt voorstellen wat een rust je dat moet geven! En ja, het klinkt idd heel verdacht. En ook to good to be true... Maar goed, zo lang oma nog weg blijft, vind ik 't wel even goed.
Suus, dat klinkt fijn inderdaad! Hoe ben je aan haar (hem) gekomen? Eternity....ik zeg niks... Of toch wel...1 woord: testje?? Nou meiden, mijn gyn heeft ook gebeld. Ze willen ons niet gaan helpen. Ook niet na 2 jaar. Ze schatten de kans dat ik nu binnen een jaar zwanger ben op 59% en na 2 jaar 51% (als gevolg van het feit dat ik dan een jaar ouder ben). Dus ze denken dat ze met hulp dat precentage niet kunnen verhogen. Wel mogen we over een half jaar terugkomen, voor een gesprek. Niet dat ze ons dan willen helpen, maar meer omdat ze wel begeleiding willen bieden. Nou dat doen we dus niet. Ik ga morgen mn dossier opvragen en een 2nd opinion regelen. En daarna ga ik het laten rusten..
Als er dit weekend nog geen oma is, dan zal ik eens een testje wagen. Wat enorm k*t dat ze jullie niet willen helpen! :x Heel goed dat je een second opinion gaat aanvragen! Ik hoop dat ze daar wel kunnen/willen helpen. En ondertussen, zoals onze gyn tegen ons zei over het wachten op ivf: gewoon wat aanrommelen samen.
Jee Marjo, dat is lekker nieuws. NOT. Wat een onzin dat ze jullie niet willen helpen. Net alsof je door een gesprek na een half jaar je beter gaat voelen. Goed idee die 2nd opion. Weet je al waar je dat gaat doen? Maar echt wat een stelletje ..... Oh meis, ik bied je mijn schouder aan, hopelijk heb je er iets aan. Dikke knuf
Ja precies ik zei ook al waarom zou ik langs komen voor een gesprek als jullie toch niet willen helpen. wat is dan het doel van het gesprek. Nou zegt ze omdat we wel begeleiding willen bieden. Ik heb meteen gezegd dat we dat niet hoeven. En waar de 2nd opinion..vind het moeilijk. Het liefst zou ik het Geertgen willen ofzo, maar ik wil niet dat mijn dochtertje eronder gaat lijden en ik ben bang dat we erg veel tijd kwijt zullen zijn aan reizen e.d. Dus ik neig nu eigenlijk naar het CWZ. (maarja daar heb ik niet hele positieve verhalen over gehoord) Dus dilemma...
Heel goed Marjo... Wat een gel*l... nog een jaar (of 2).... SUPER belachelijk!!! Goed dsat je voor een 2nd opinion gaat!!! @ Suus: Dat klinkt SUPER!!!! Gelijk van genieten @ Eternity: Inderdaad zeg... als je niet beter zou weten...
@marjolein: wat wil je precies bereiken eigenlijk? IUI?? Want dan kan je ook naar Weert komen voor een second opinion. Wij hebben echt zulke geweldige gynaecologen!!
Ja, IUI! Weert...misschien is dat wel een idee. Weet eigenlijk niet hoever dat reizen is en check mijn vorige post. dank je iig voor het meedenken!
Nijmegen en Weert.... Hm, dat is niet echt naast de deur. Maar volgens mij ook weer niet SUPER ver weg! Ik zou het overwegen hoor. Ze zijn zo lief hier.
Maar daar had je geen goede dingen van gehoord, van het CWZ? Nou, mocht het bij het CWZ nog niet lukken, dan kom je maar naar Weert!
Oh, Marjolein, is het geen idee om gewoon ergens helemaal nieuw heen te gaan, en dan gewoon je geschiedenis verzwijgen, en gewoon dat jullie al zo lang bezig zijn voor een tweede? (of ja, een derde bedoel ik dan hè) Als je alleen voor IUI wil gaan, dan is dat misschien ook een optie... Niet helemaal eerlijk, maar goed, all is fair in love and war!
Oeh jij bent wel echt slinks Eternity haha! Maar ik denk dat dat niet kan in mijn situatie. Ik zal toch moeten vermelden van mn halve baarmoeder, miskramen en de homocysteine. Dus dan zullen ze mijn dossier wel willen inzien kan ik me iets bij voorstellen..
Hihi, gehaaid ben ik hè! Maar je kunt ze wel vertellen van je halve baarmoeder, maar waarom moet je ze vertellen van je miskramen en homocysteine? Als je echt puur voor IUI wil gaan, dan is dat toch niet belangrijk? Het is gewoon om een extra zetje te krijgen. (en dat hoeven hun niet te weten)