Ja, maar ik wil hopelijk ook aspirine krijgen en eventueel heparine. met name als ik zwanger mag worden. Dit als gevolg van de homocysteine. Maar dat zou ik eventueel ook met de internist kunnen bespreken misschien...? Maar goed, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat als je een 2nd opinion wilt, dat die personen dan altijd het voorgaande dossier willen inzien. Is dat niet zo?
Mykelti, Jij heb een slt (2) gehad? Ik moet vrijdag, maar ben toch bang dat ik eerder een eisprong heb. Ik weet nou niet of we vandaag en morgen maar es gezellig moeten maken, of toch braaf wachten tot morgen met de kans een ronde te verliezen. Ik had vanmiddag een beetje positieve ovu test, morgen waarschijnlijk echt positief, maar ik VOEL gewoon een eitje en dat maakt me toch onrustig...Grrr wat een gedoe...
Als je voor een second opinion gaat wel ja. Maar als je gewoon niet vermeld dat je al ergens anders bent geweest, dan lijkt me dat niet. Maar als je nu zwanger zou raken, dan heb je toch ook aspirine en heparine nodig?? Waar zou je die dan halen? Tegen je internist hoef je weer niet te zeggen dat je IUI gehad hebt. Maar goed, je moet wel goed kunnen liegen hiervoor denk ik!
@Suus: oh wat klinkt dat lekker! Je moet maar toch je kids aan een vreemde toevertrouwen... @CM: fijn dat je zo goed begrepen wordt op je werk! @Femme: morgen lekker laatste dagje of was dat vandaag al?? @Eternity: oh meis, wat klinkt het allemaal spannend! Je zou niet de eerste zijn die toch zwanger wordt ondanks dramatisch slechte zwemmers hoor! Ik hoop er zo het beste van! Allemaal op roze! HUH de smileys zijn van volgorde veranderd... @Marjolein: goed dat je voor een second opinion gaat, wat een flapdrollen daar zeg! Net of 59% zo'n geweldig percentage is! En daarbij, net een beetje als bij ons, had je met zo'n % dan al niet zwanger moeten zijn??? :x Hopelijk wil je man mee naar het Geertgen en kunnen jullie het zo regelen dat je dochter er geen "last" van heeft. Aan de andere kant zijn er vast meer ouders die wat verder moeten rijden waarbij de kids ook helemaal niets tekort komen! Dikke knuffel!
hey hey iedereen... Ik ben er ook weer @eternity.. wahhhhhhhh wanneer is het weekend morgen??? @marjo.. nou ja zeg! Wat een nieuws.. daar heb je drie keer niks aan zeg! 2nd is wijs.. Maar ... (en misschien moet ik mijn mond houden en niks zeggen..) waarom ga je naar een zh omdat jeman dat wil.. Kunnen jullie niet samen een compromis maken? @twijfel.. Kader is niks mis mee Geeft ook exact dezelfde toegang tot vmbo niv 4! Maar als het veel te makkelijk is kan het juist demotiverend werken.. Anyway.. ik ken jullie zoon niet Dus ik zeg er verder niks over @suus.. wat fijn dat jullie ventje nuw el met plezier naar school gaat.. Het lijkt me dat niks pijnlijker is dan je kind met zijn ziel onder zijn arm te zien zeulen.. @sanne.. Morgen is je verlof meis @cm.. Goed dat je deze week thuis blijft.. volgende week ook lijkt mij nog veel beter @femmel.. foto's van je tenen? @wie ik vergeet sorry
Hey Nette, hoe is het met de kleine dramaqueen? Al wat minder walletjes enzo? En heel veel succes morgen! Hoe laat moet je?
kleine dramaqueen heeft vannacht weer ggeilt van de oorpijn.. Dus papa, mama en bella herself hebben wallen die tot op de vloer rijken.. (om 4 uur viel ze in slaap en ik dus net ff later.. de wekker ging weer om 6.20...pffffffff) Morgen moeten we er rond 11.00 zijn.. Eerst een echo om alles even goed te bekijken en daarna naar de gyn.. Dus zal wel laat thuis zijn
Eternity, ik snap wat je bedoelt! Ik wil eigenlijk de aspirine en de heparine overleggen met de internist. Daarnaast heb ik met een andere gyn, die het prius overneemt, overlegd dat ik kan bellen als ik zwanger ben. Momenteel loopt er een trial hiervoor en dan weet hij of ik het ook ga krijgen. Maar je hebt gelijk, als ik nu zwanger raak heb ik geen idee of ik aspirine en / of heparine ga krijgen. Ik hoop het wel... Maar nu snap ik wat jij bedoelt. Gewoon geen 2nd opinion noemen, maar echt als zijnde een eerste gesprek. Dat kan ik niet hoor. Zou ook heel bang zijn dat ik me verspreek, dus lijkt me geen goed idee! Mykelti, wat was jouw percentage ook alweer? En inderdaad, waarom zijn we dan nog niet zwanger... Overal hetzelfde liedje helaas. Ik zal het er idd nog eens met mn man over hebben. Hij heeft zelfs nog nooit van het Geertgen gehoord. Misschien is ie wel heel enthousiast Nanette, ik ga het er inderdaad met mn man over hebben! Jij alvast heeeeel veel succes voor morgen!!!
Lees net van je dochtertje. wat ontzettend sneu zeg Oorpijn is zo gemeen. Gaat het nu weer beter? En morgen 11 uur dus aan de slag. Ben benieuwd!
@Nette Wat zielig voor mijn dinnetje! Gaat het weer een beetje? Jij heel veel succes morgen meis, ik ga aan je denken... @Suus Wat heerlijk dat je zo'n goed gevoel hebt bij de nieuwe oppas!
Agossi, dat is getverderrie harstikke naar! Hoe gaat het nu verder met het amandelen verhaal? Succes morgen! Jammer dat ik moet werken en je 's morgens heen moet. Anders had je bij ons wel wat kunnen drinken of eten.
Ben wel eens benieuwd wat de kansen bij jullie zijn.. Ik ga sowieso mijn dossier opvragen, want ik wil alles eens goed lezen en eventueel zelf op onderzoek uitgaan. En inderdaad 1 jaar is anders dan 2 jaar, leeftijd speelt mee en onze achtergrond. Maarja, als ze eenmaal nee in hun hoofd hebben, krijg je ze volgens mij niet omgepraat. Ik heb net gekeken. Ziet er inderdaad wel heel vriendelijk uit. Voelt goed. Maar ik weet niet of ze ook kennis hebben van mijn problematiek, dus of het voor mij iets is... Maarja, bellen of schrijven kan natuurlijk altijd. Gaan jullie naar t Geertgen?
Ja precies! Kansen zijn heel fijn! Vooral als ze positief zijn. maar uiteindelijk heb je er niks aan als je steeds aan de negatieve kant van de kans zit. en daarbij, precentages zeggen mij sowieso niks meer: Hoe groot is de kans op een halve baarmoeder op 1 eierstok, 1 eileider en 1 nier op het verliezen van je kindje door anencephalie op het hebben van een stofwisselingsziekte Kansen...pfff ik kan er eigenlijk helemaal niks meer mee.:x Hebben ze in jullie buurt ook een kliniek waar je terecht zou kunnen? Jij woont id buurt van Leo toch? En ging je niet ook naar haar ziekenhuis? Of haal ik mensen nu door elkaar?
Ben op pagina 54 ...! Erg hard gewerkt nog de laatste tijd. Nu nog tweeenhalve week gelukkig. Alles goed hier! Ik hoop met jullie ook!!! ik ga de berichten eens flink scannen... KNUFFELS!!!