Joepie Sanne. Heerlijk lekker genieten nu. Ik volg je morgen na 1200 uur. Sprokkel hoe is het met jou? Weer erg druk gehad? Hoe is het met je handjes?
Vind jij het geen raar idee dat je nog maar 4 uurtjes hoeft en dan zo lang vrij bent? Is het nog gelukt met foto's maken?
Bieb ging toch ook naar het geertgen? Misschien kan je het eens aan haar vragen? Nijmegen - gemert die afstand valt toch wel mee? Uurtje max? Maar ja je dochtertje.
Ik vind het een heel raar idee. En ik ga er ook in met een vakantie idee. Zo van tot over drie weken dan ben ik er weer. Bruin en uitgerust. Maar het is natuurlijk heel anders. Ben erg toe aan de rust. Foto's maken is gelukt. Morgen weer nieuwe kansen voor de perfecte foto. En de rest van de weken natuurlijk.
wat lief van je maar ik zwaai wel even vanuit de auto.. moet je wel terug zwaaien he @sanne en femmel..pak zoveel mogelijk rust nu het nog kan @all die het vroegen.. dochterlief ligt nu heerlijkte slapen.. Dus denk dat de druk er weer af is.. de 19e moet ze weer naar de kno. die heet trouwens tjong a yong.. Zo'n grappige naam! Vind mijn dochter ook erg leuk om te zeggen.. En ze vond hem lief.. dus ze wil er wel weer heen.. valt weer alles mee.. @goof.. waar zijt gij?
Jeeeuh alles gelezen, wat een marathon...en nu is het al te laat en moet ik echt gaan slapen. Gelukkig morgen weer een soort van "vrij" en dan zal ik eens wat monologen neerzetten. Wat is er weer veel gebeurt meiden! Slaap lekker en dat al jullie mooiste dromen maar uit mogen komen! XX
Goeiemorgen ! @nanette heel veel sterkte !!! @marjo, heb je het al wat kunnen laten bezinken ? Ik vind het belachelijk hoe ze je daar afgescheept hebben en dan wel nog je zogenaamd zouden willen begeleiden zonder iets te doen ???? Ik moet zeggen dat ik Weert ook een goeie optie vind ! @goof, ik mis je meid, gaat het een beetje ? @sanne, rust rust rust !!! @femmel, nog 5 uurtjes en je kunt ook met de benen omhoog ! @eternity, dat libido haal ik sinds een tijdje uit een potje ! Als ik eraan denk om ze te pakken tenminste, maar het gaat stukken beter hoor ! En het is natuurlijk geen wondermiddel, het zit ook tussen mijn oren ! Maar tot nu toe geen klachten meer van suusseman ! @alex, morgen weer zeker ? Ik duim voor je ! liefs suus
Kippenlijst NOD 01-04 - Saskia33 -34 jaar - ronde 21 - 1 kindje 03-04 - elba-30 jaar -ronde 13-2e kindje 04-04 - Eternity - 31 jaar - ronde 13 - 1e kindje-IVF traject 10-04 - Mykelti - 32 jaar - ronde 21 - ronde 9*/19* -1ste kindje 15-04 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 23 - 2e kindje 17-04 - Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 22-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 20 - 1e kindje ??-?? - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje ??-?? - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 Afspraken: 28-03 Marjolein afspraak fertiliteitsafdeling 29-03 Leonieke kijkoperatie 29-03 Saffron controle gyn 30-03 Kristel79 VK 31-03 CM1978 extra echo 31-03 Nanette spaarne zh ivm verkleving 31-03 Sanne1975 afspraak VK 05-04 Mykelti gyn 2e afspraak 07-04 Natas79 20 weken echo 13-04 Sprokkel 35 weken echo (ligging en groei) 14-04 Karine echo (nekplooimeting) 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 34 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - CM1978 -32 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje Even NOD aangepast...
Zwaait maar Mykelti !!! Ik dacht dat jij eerder was dan mij Hoe is het vandaag ? Wanneer weet je meer, wat ze gaan doen, ik ben het even kwijt. liefs suus
Ik zie het al op de lijst, 5 april ! @cm en sanne, succes bij jullie afspraken ! @kristel, hoe was jou echo ??
*zwaait terug* Ja, was eerder, maar had even een schrijfdip... Gaat wel ok, al een paar dagen bovenin mijn rug mega last. Gisteren stond ik op het toilet op mijn werk, kon ik mijn hoofd niet meer omhoog doen van de pijn...auw auw auw.... Maandag a.s. gaan ze progesteron prikken om te kijken of dat ok is. Dan dinsdag terug voor alle uitslagen. Zullen wel weer zeggen dat we over een halfjaar terug mogen komen omdat alles goed is.... :x Verder al een aantal dagen misselijk, maar gisteren echt mega. Dacht dat ik moest overgeven. Het is dat ik weet dat het niet van een zwangerschap kan zijn, anders had ik er toch echt wat van gedacht... Gaat met jou alweer wat beter las ik? Hoe doe je dat: libido uit een potje???
Grrr heel stuk, alles weg. Even snel. Ja bieb gaat ook naar t geertgen en is tevreden. Ik zal t nog eens goed bekijken allemaal. Ook weet ik niet of ze daar iets kunnen met mijn afwijkingen en de homocysteine of meer alleen de standaard situaties. Dat eens yitzoeken en overleggen met mn man natuurlijk! Nanete wat fijn van je meissie. En van die naam zou ik ook vrlijk worden! Ben benieuwd wat ze nu uiteindelijk gaan doen! Voor vandaag ook vanaf hier heel veel succes!!! Mykelti spannend dinsdag! Als ze niks vinden heb je inderdaad grote kans dat ze niks gaan doen... Ben benieuwd naar de uitslagen! Enne..is er yeen inieminie kansje voor deze maand? Eternity hoe ist eigenlijk bij jou? En Goof en Kristel?
@Marjolein: bellen en info opvragen is een goed plan hoor! Doen! UIteraard hebben we wel weer kans deze ronde. Moet dan wel het schot van de maand zijn, maar zeg nooit, nooit....Ik kan in ieder geval niet van klachtjes op aan, want die heb ik gewoon niet zo....
Nog maar vier uurtjes..... Vannacht echt niet in slaap kunnen komen. Was toch een soort van zenuwachtig. Maar heel blij dat het vandaag mijn laatste dag is.
Nette veel succes vandaag CM jij ook veel succes bij VK Sanne jij ook veel succes en hopelijk doet boontje nu een keer wat je wilt. DRAAIEN