Kristel en Alex, ik heb ook wel een auto ter beschikking. We kunnen ook met de auto carpoolen, scheelt ook een hoop centen! Ik vond het parkeren zo duur in Utrecht maar als we het met z'n 3-en wat delen ofzo. Dan kunnen we wel ergens afspreken of iets dan we samen rijden! Ik vind het geen probleem jullie ergens op te pikken!! Is dit het makkelijkst??
girls ik heb echt zin in morgen... even er tussenuit gezellig met mijn kippedinnetjes...... ps: t staat weer gereserveerd op naam van de 30+kippetjes degene die er als eerste is succes!!!!
Leo, Klinkt als een intensieve ziekenhuis dag... Ik hoop dat de uitslagen goed uitpakken! Marjolein, ik ga morgen een testje wagen als mijn temp nog hoog is! CM, veel plezier van het weekend!! Femmelepem, heb je al uitslag gekregen? Een blaasontsteking komt altijd veel voor tijdens zwangerschappen... Fijn dat het met de kleine goed gaat!! Karine, dat klinkt als een gezellig avondje Alex, een chromosomen onderzoek klinkt inderdaad als een goede vervolgstap nu. Het vervelende is inderdaad dat ondanks de ICSI de beeb wel nog steeds moet blijven plakken... Sterkte!! Mykelti, fijne avond! Nanette, lekker altijd toch, gewoon even iets anders! Ik ben nu juist van mahonie naar koper gegaan... lichter voor de zomer We kunnen het morgen bewonderen
alex.. is er eigenlijk wel eens gekeken naar je progesteron? Dat schijnt de bizonkid te zijn!!!! en anders babi pangang
merk dat ik het toch vervelend vind dat ik nu de enige ben die kindje meeneemt 'k hoop dat ze zich gedragen kan en zich vermaken kan Ik heb nml echt geen andere optie dan haar meenemen..
Nanette, het komt vast wel goed! Gewoon belonen met een lekker taartje als ze zich gedraagd In het ergste geval gewoon even een half uurtje er tussenuit om haar even buiten uit te laten, dat helpt bij Dewi vaak ook wel... (maarja, elk kindje is ook zo anders)
Meiden, ik ga ook weer op mijn stokje in mijn hoekje zitten... nog even voor de buis hangen. Tot morgen!!
Yep heb ik ook al geopperd, hoor je vaak. Ook iemand ik ken die door progesteron probleem eerst niet zwanger kon raken maar nu wel een mooie dochter heeft.
@nanette: ehm, ik wil ook een foto zien!!! *trekt pruillipje* @mamavandewi: jeuj, een ei!!!!! Goed zeg!!! heb je ook goed geklust?