Nette, lekker pootjes omhoog voor Bones zo dan maar ! Twijfel, heb je je vriendin al gebeld? Toch fijn als ze je even gerust kan stellen!
@Meijke: morgenmiddag krijgen we alle uitslagen, voor zover we ze nog niet weten, dus zwemmers, progesteron en samenlevingstest. Hoe gaat het met jou? Nog steeds lekker thuis?
verstandig dat je even gaat luisteren/kijken als je onrustig bent meis! Vertekl je ons ook even wat je hoorde? Overigens schopte mijn dochter steeds tegen de voorliggende placenta aan. Dus dat voelde ik ook niet. Ikheb steeds mijn eigen vk gebeld en die lusterde dan gelijk even. Pas in week 37 een echo om te kijken hoe dat nou kon steeds.. Maar dan was ik ook onrustig hoor! Ik doe mijn best.. Maar er speelt gewoon een hoop. En mijn extra talen zijn in al die maanden blijven liggen. Dus qua voorlichtingen, workshops, ouder overleggen en vertrouwenspersoonkwesties is het gewoon druk! MAar ik doe mijn best
Spannend morgen dus! Duimen draaien ook voor jou! Ja, hoef niet meer te werken. Alleen vandaag en morgen vanuit huis wat dingen overdragen, that's it. Doe wel heel rustig aan, zou een beetje gek zijn als ik wel allerlei afspraken buiten de deur had, maar niet meer ging werken . Ik nodig wel hier wat koffiedates uit overdag.
ik vind dat je best af en toe weg mag meijke.. werken is wat anders dan ontspanning.. en veel binnen zitten en daardoor je niet ok voelen is ook een stressfactor!
Ja, wel spannend, maar het meeste weten we al. We zijn het meeste gespannen over hoe ze het gaan interpreteren... Dit omdat het bijna allemaal op het randje is van ok, niet ok...
Mykelti, Succes straks.. dat er maar iets uit mag komen waar je wat aan hebt, zonder dat het iets naars is.. ! Hier, extra dagje werken (voor Jan L*L!) omdat mijn collega de kanten ervan af loop.. boos boos boos... tot vanmiddag!
Ow, da's niet aardig?! :x Is dat die collega die je ingehuurd hebt om jou te gaan bijstaan? Thanx, ik neem mijn vragenlijstje mee...
@mykelti, ook ik hoop dat er iets uit komt waar jullie iets aan hebben, dat er nu iets gaat gebeuren ipv wachtlijst hier en daar! Succes ! @leo, sterkte vandaag ! En collega,s die er de kantjes vanaf lopen, die had ik in mijn vorige baan ook, frusterend zoiets!!! Knuffel ! En even een mega- knuffel voor alle kipjes die het kunnen gebruiken Ik moet weer rennen en vliegen (te vaak op snooze gedrukt ) liefs suus
Lobi: fijn dat je 2 mei al terecht kunt. Alexandra: heel veel succes overmorgen weer bij de TP. Kristel: nog een paar daagjes en dan lekker verlof. Geniet ervan. Natas: succes donderdag met de 20 weken echo. Even snel berichtje, lees wel mee maar reageer niet of nauwelijks waarvoor sorry. Er maalt veel door mijn hoofd op dit moment. 3de IUI is mislukt en nu moeten we terugkomen (en weer bij een nieuwe gyn, om gek van te worden) op gesprek om te kijken wat de vervolgstappen zijn. Eerst wilden ze me pas een afspraak begin juli geven (ja dag hoor, tot dat gesprek gebeurt er helemaal niks, de tranen sprongen zowat in mijn ogen toen ze dat zei). Gelukkig was er eind april ook nog een plekje. Dus voorlopig nu even niks . Er maalt steeds vaker "Wat als het nou niet lukt" door mijn hoofd. Van het weekend een goed gesprek gehad met vrienden van mijn vriend. Veel gepraat over het afscheid nemen van een droom/wens. Poeh heel erg moeilijk. Ik word ook binnenkort 35 (weer zo'n mijlpaal zonder dat die ene wens in vervulling is gegaan).. Kortom ben heel erg met mezelf bezig ..
@Saskia Wat kl#te dat de 3e IUI ook niet geslaagd is......Weet geen andere woorden te vinden. Dus een hele dikke knuffel!
Goeiemorgen allemaal. mykelti; spannend dagje vandaag voor jullie. Ik hoop dat ze iets kunnen met de uitslagen en jullie goed en snel kunnen helpen. nanette: zo, dat klinkt allemaal wel heel erg druk idd. Maar allemaal wel leuk om te doen, lijkt me. Meijke: klinkt als een goed plan Maar af en toe weg gaan lijkt me geen probleem, toch? Dat kun je op je eigen tempo doen en geeft geen stress; is heel wat anders dan op je werk. Leo: zo, dat is wel ontzettend balen zeg. Volgens mij had je al eerder iets over die collega verteld? Saskia: wat enorm balen dat het allemaal zo tegenzit. Kan me voorstellen dat je dan veel met jezelf bezig bent. Geeft ook helemaal niets. Hopelijk heb je binnenkort iets leuks te vertellen. *Knuff* Ik heb net mn vriendin even gemaild wanneer ik haar het beste kan bellen. Ze heeft nl 2 kleintjes en lichamelijke problemen, dus ik wil haar niet storen terwijl ze bezig is of aan het rusten. Maar ik merk wel dat ik er teveel mee bezig ben nu. Ik ben echt gefocust op mn buik en probeer beweginkjes uit te lokken enzv. Ik weet dat ik het los moet laten, dat dat beter werkt, maar ja weten en doen zijn soms 2 verschillende dingen he.
Ik kan me wel voorstellen dat je er zo mee bezig bent. Ik hoop dat je snel bij je vriendin langs kan komen om je zorgen weg te nemen!
Dank je wel. Moet vanmiddag, dus ben erg benieuwd, heb al een lijstje met vragen klaar liggen. Heb vannacht alleen maar dromen over KS gehad.......
Twijfel, Ik snap je heel goed. Zsm bellen en laten luisteren. Desnoods bij een andere vk.. ze snappen je heus wel. Je eigen gemoedsrust is nu even het belangrijkst. Dikke knuf! Denk aan je..
Lieve Sas, het is niet meer dan logisch dat je met jezelf bezig bent. Geen sorry daarvoor hoor! Wat enorm kl*te dat de iui mis is gegaan.. En wat kan ik me goed voorstellen dat je wel kon huilen toen ze met een apfsraak in juli op de proppen kwamen.. Gelukkig nu eind april. Heb je enig idee waarnaar ze willen sturen, of wat jullie willen? Bah.. wat een nare onzekere tijd gaan jullie weer tegemoet.. lfs