MVD wat GAAAAF! ow heerlijk hopelijk nu dus weer helemaal op de rails. Geniet van het goede nieuws en ik hoop dat er ook meteen een mooi kuikentje uitkomt! Nette, ik wil die hete bliksem van je ook graag ontmoeten..daar doen we dit toch allemaal voor dus alleen maar leuk een kippekind erbij! Femme, Blauwe Seat Ibiza..heb ik ook Goof succes met Toine..jammer dat we jullie nietgaan zien morgen. Dat geldt voor iedereen die niet kan trouwens!!! Karine, hoe gaat ie? En Twijfel? Jippie, ik hoor ook graag hoe het met je kindjes gaat hoor en hoor graag advies van ervaren mama. Hier rond en gezond..heet op mijn werk al nijlpaard...haha! Maffe collega's Bis morgen!
Lente, Huh?? Ik begrijp het niet geloof ik.. Jammer dat je het zo ervaart en dat je niet meer meeschrijft.. MvD, YES! Een ei!! Je temp zag er ook veel mooier uit dan de vorige keren.. Nu op naar een mooi bevrucht ei..! Nette, Ben benieuwd... zwart met koper.. had jou met lang donderblond haar in mijn hoofd.. dus dat wordt ff zoeken.. Ik heb de etiketten in mijn tas! Mykelti, Sta je klaar om 11.30? Dan zoeven we meteen door naar Kristel! Eternity, Klus ze meis!! Jammer dat je er niet bij bent.. volgende keer wel weer hoor..! Goofy, Heerlijk dat je even een uurtje hebt gesport.. maakt het uit dat het vooral kletsen was.. ben je er toch ff uit en tussen de regels door toch aan je conditie gewerkt! Jammer dat ook jij niet mee kunt.. Toine nog steeds een veelvraat momenteel? Alle high tea-ers, tot zo! Alle niet high tea-ers, bewaken jullie het hok? Jammer dat jullie niet kunnen.. volgende keer mee gaan hoor..! Liefs
ik weet ook niet of ik er heel erg blij mee ben Eerst wel.. maar nu.. hmzzz.. Manlief vroeg me heel lief of ik het weer wil laten groeien en blond maken.. "niet dat dit niet mooi is hoor!" voegde hij er nog zachtjes aan toe.. Maar moet eerlijk zeggen dat de gniffel toen ik binnenkwam voldoende zei
Goedemorgen kippies.... Gisteren was een mooi en leuk afscheidsfeestje, wat ga ik haar missen!!! Maar goed, e-mail en telef.nr binnen bereik @ high-tea: Heb er onwijs zin in, dus we gaan nu even boodschappen doen en dan zie ik jullie @ Utrecht Kippies die niet meegaan: Jammer!! Had jullie ook willen ontmoeten..volgende keer dan he?!?! *knuffffffff* @ Sprokkel: Gaat goed hier
Heb gisteravond al boodschappen gedaan, dus zo alleen douchen en aankleden en dan ben ik er klaar voor......
Zo lekker gedouched, nu nog even hapje eten en met de konijnen kroelen en daarna Sprokkeltje ophalen. Meiden heb er onwijs veel zin in. Kippetjes die niet meegaan. Ik zal jullie missen en ik hoop heel erg dat jullie volgende keer wel meegaan.
Net even de verkeers informatie bekeken en op de A2 A'dam-Utrecht staat het stil ivm wegwerkzaamheden en ook voor de meiden uit het zuiden die via de A27 naar Utrecht willen komen check even de vid.nl want het is daar ook erg druk ivm wegwerkzaamheden en een ongeluk met een vrachtwagen!
Owww nou dan is het maar goed dat we vroeg op pad gaan met zijn allen! Hier vanmorgen de muizen verschoont en al verder ook al wat schoongemaakt. Helaas ook weer de keuken moeten doen, want onze hond had helaas weer een ongelukje (of 2 ) gehad. Weet inmiddels ook meer, maar dat licht ik straks anders wel toe. Leo, heb me op mijn lentebest gekleed, dus ben er helemaal klaar voor en miomio ook! Degene die niet meegaan, tot morgen (vanaaf visite) en hopelijk kunnen jullie de volgende keer ook mee! De rest, tot straks!
Thanx goed dat je het even vermeldt. Ik kom dan wel over eindhoven maar ook daar is het altijd erg druk!!!
@leo: de volgende keer ga ik zeker mee hoor. Ik vind het ook wel jammer dat ik niet mee kan. Heel veel plezier vandaag bij de High Tea kippetjes!!! @marjolein: ik kwam expres even kijken voor jou vandaag! Testje gedaan?????