30+ kippenhok met moederkloeken, wannabees en kuikentjes

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Mykelti, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mykelti, Ik hoor dat je het weer spannend maakt! Heb je al contact met mca gehad voor een date?

Femmel, vastbinden was niet nodig, nadat ik gisteravond laat voor de zekerheid toch nog een ovu testje deed die positief was (smiley) kreeg ik een waas voor mijn ogen en heb hem gewoon misbruikt.. :p
    Naar grote tevredenheid bleek achteraf.. hihi

Sanne, wat goed dat hij al op zaal ligt! Fijn dat ze zo zorgvuldig omgaan met een evt longonsteking.

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Sanne gelukkig dat je schoonvader alweer op zaal ligt dan is hij iig stabiel genoeg. Nu maar hopen dat er geen longontsteking bovenop komt.

Leo het vastbinden vond hij vast en zeker ook nog leuk, maar ben blij dat het zonder ook gelukt is. En dat het weer een 10punter was.

Mykelti maak je het expres voor ons elke maand het zo spannend?

All dikke knuf

Hier zowaar een hele nacht doorgeslapen. Ooooh wat heerlijk was dat

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    ;) ja, speciaal voor jullie... :D

Ik zal wel gewoon ongi worden. Had ik trouwens maar overduidelijke symptomen altijd, dan was het makkelijk...de laatste mk dacht ik toch ook echt ongi te gaan worden...:)

Leo, ik wacht even met bellen totdat ik ongi ben. Dan weet ik ook meer over de wachttijd, maar mss bel ik vandaag of morgen wel. Ben er nog niet over uit...

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Femme, dat moet zeker lekker zijn geweest! Heerlijk!
    Ik heb de meest wilde dromen de laatste tijd...pfff...gisteren lag ik te praten en te vloeken tijdens een droom...werd er zelf wakker van... ;)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Môge Suus, hoe is het met je vaders huizenjacht afgelopen?

6. suussuus

suussuus Niet meer actief

@alex, heel veel succes meid !

@femmele, met jou en pluis alles goed !Super !

@sanne, toch wel voorzichtig positief dat hij op de afdeling is nu !
    lijkt me wel moeilijk voor jou om te ontspannen nu, terwijl dat juist zo belangrijk is nu ! Dikke knuf !

@mykelti, hou je het nog 3 daagjes uit ? Spannend hoor !

@leo, you go girl ! Ik had precies hetzelfde gedaan :D

Vanmiddag hebben suusseman en ik een gesprek met CLB over onze oudste, ik heb wat haar op mijn tanden laten groeien, want ben bang dat ze weer een etiketje willen plakken, en ik ken mezelf !

Fijne dag, en tot later, liefs suus

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Idd goed die haren gebruiken hoor! Doet vaak wonderen! Succes!

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Succes vanmiddag suus. Laat ze maar een poepie ruiken. Jij kent je kind het beste.

9. suussuus

De jacht is nog open, hij logeert momenteel in Den Haag en as zondag komt zijn vrouw ook uit Z-A, om waarschijnlijk een bod te doen op een huis ! Super spannend dus ! Maar ze zullen van de week ook nog even afzakken naar het zonnige zuiden !

En jij, zou het kunnen deze maand ???

liefs suus

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Alex heel veel succes vandaag. Ik denk aan je

11. suussuus

Ik ga ze een poepie laten ruiken !

Tot later !;)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Wat spannend! Zou zo leuk voor jullie zijn! Was hij voor zijn werk ooit daarheen gegaan?

Hier kan altijd alles...zal wel gewoon ongi worden, maar die opvliegers van gisteren waren wel apart. Ben benieuwd of ik ze vandaag ook weer heb...heb nog geen bruinverlies, maar wel krampen...kan ook zomaar weer een lange LF hebben ivm vroeg ei...;)

Heb jij al gebruik gemaakt van je ei?? :)

Liefs

13. leonieke

Suus, succes vandaag met het gesprek.. go get them!

14. leonieke

Alex, Ik duim voor een succesvolle TP! Succes straks!

15. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Alex Heel veel succes met de TP!!

16. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Suus succes vandaag met het gesprek!

Alex veel succes bij de TP!

17. saskia33

Sanne: fijn dat je schoonvader weer op zaal ligt, hoop dat hij stabiel blijft.

Leo: arme leo-man je hebt hem gewoon overmeesterd... :)

18. saskia33

Ben wel blij dat ik nu in ieder geval 1 ronde zonder hormonen, injecties e.d. heb. Kan mijn arme lichaam een beetje herstellen (alhoewel ik vrees dat die extra kilootjes niet zomaar zullen verdwijnen). Had een hele rare ongesteldheid deze keer. Maar 4 dagen, eerste 2 dagen wat kleine stolseltjes en donker (oud) bloed en daarna 2 dagen alleenmaar beetje donker bloed. Terwijl ik normaal echt wel aardig wat helderrood bloed verlies. Vreemd zal het de 20ste tegen de gyn zeggen als we dat gesprek hebben. Had wel ergens gelezen op internet dat clomid een effect op je baarmoedervlies kan hebben....Daarnaast ook fijn geen ziekenhuis dan kan hopelijk Sasseman sex weer los van zwanger worden zien, want echt zin heeft hij niet meer....

19. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Een maandje geen medicatie en ziekenhuis geeft denk ik wel wat rust. En zeker goed voor je lichaam, want die krijgt het natuurlijk voor zijn kiezen door al die middelen....

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Alex: Succes met de TP!

@ Suus: Succes met het gesprek!

@ Mykelti: Spannend weer meid... Waren er inderdaad maar gewoon overduidelijke tekenen van óf de ongi óf een zwangerschap... Dat gedoe met dat lichaam elke maand... ;)

@ Leo: Toppie!! Vrouw overmeesterd haar man om......... :D :D

@ Sas: Hoop dat je wat duidelijkheid krijgt over de vreemde menstruatie van de afgelopen keer... En een maand geen hormonen extra en ziekenhuis zal inderdaad wel even lekker zijn...

Deel Deze Pagina