Hola! Lief dat je aan me denkt! Alles goed hier hoor, maar de laatste loodjes wegen ineens wat zwaarder haha. Ik ga nu ook even een tukkie extra doen op de bank en dan op alles reageren als ik weer wakker ben. Heb alweer mijn monologen-materiaal opgeslagen Tot zo X
Kippenlijst NOD 03-04 - elba-30 jaar -ronde 13-2e kindje 10-04 - Mykelti - 32 jaar - ronde 21 - ronde 9*/19* -1ste kindje 15-04 - MamaVanDewi - 32 jaar - ronde 23 - 2e kindje 17-04 - Marjolein-31 jaar-ronde 18- 2 miskramen- en 2 dochters. Eerste dochtertje geboren en gestorven jan'08,2e dochtertje dec'08 17-04 - Alexandra - 34 jaar - bezig sinds 2008, ICSI-traject - 1e kindje 18-04 - Nanette - 33 jaar - ronde veel - 2e kindje - 5 mk vanaf jan 2009 21-04 - Leonieke - 34 jaar - ronde1 - 2e kindje (Pimmetje*) 24-04 - Suussuus - 42 jaar - ronde 15 - 3e kindje 27-04 - Saskia33 -35 jaar - ronde 22 - 1 kindje 30-04 ? - Eternity - 31 jaar - ronde 14 - 1e kindje-IVF traject ??-?? - jippiejee - 30 jaar - ronde 23 - 1e kindje (hierna IUI) Afspraken: 11-04 Sanne1975 afspraak gyn 13-04 Sprokkel 35 weken echo (ligging en groei) 14-04 Karine echo (nekplooimeting) 15-04 Meijke 34 weken controle+ echo gyn 18-05 Nanette verwijderen verkleving dmv hysteroscopie 18-05 Sprokkel afspraak VK 20-04 Twijfel 20 weken echo + gyn 20-04 Saskia afspraak gyn 22-04 Leo uitslagen Lapro, hystero en alle bloeduitslagen 28-04 Karine VK 10-05 Eternity echo + afspraak IVF arts 16-05 Marjolein afspraak internist ivm homocysteine 30-06 Natas79 echo voor placentaligging Bevaldata: 14-11 - Snoetetoet - 34 jaar, 2e kindje --> Coen! 01-12 - Femke32 - 34 jaar - 2e kindje --> Lucy! 04-12 - Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje --> Valerie! 17-12 - Leonieke - 33 jaar - 1e kindje --> Pimmetje* 23-12 - Goofychick - 35 jaar - 2e kindje --> Toine! 27-04 - Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 29-04 - Saffron - 35 jaar - ronde 7 - 3de kindje (dochter 4, zoon 2) 02-05 - Rieanne - 33jaar - ronde 4 - 2e kindje 12-05 - Femmelepem - 31 jaar - ronde 11 - eerste kindje 16-05 - Sprokkel - 35 jaar - ronde 2 - 1e kleintje 22-05 - Kristel79 - 31 jaar - ronde 20, 2de kindje 27-05 - Meijke -33 jaar - ronde 3 - 1e kindje 13-06 - Jel1978 - 32 jaar - ronde 28 - eerste kindje 23-08 - Natas79 - 31 jaar - ronde 8 - eerste kindje 04-09 - Twijfel - 36 jaar - 4e kindje 28-10 - Karine - 30 jaar - ronde 11 - 2e kindje Ook ik 35 jaren jong nu...en nieuwe afspraak vk
CHIPS CHIPS CHIPS!! :x Kopieer ik de lijst zonder alle opgeslagen berichtjes eerst te plakken in "Word"...eghhh nu ben ik dus alles kwijt en zal ik het uit het diepste van mijn soepbrein omhoog moeten zien te halen. Ga eerst maar even tukken en doe dan mijn best alles te herinneren... Knuffels!
Sanne, fijn weer van je te horen dat alles goed gaat! Balen van die kabel.. kon je je vermaken zonder ons.. Sprokkel, Tuk ze meis! Typen komt straks weer.. balen als je alles weer opnieuw moet doen he.. :x Mykelti, heb de laatste keer laproscopie en hystero gehad. Zeg maar nee, dan krijg je er 2.. Hier, Ik ga door voor het raarste ei van 2011... ben errug benieuwd wat temp gaat doen.. als ik hem verder invul heb ik ei pas as zondag.. (met een eerste pos ovu op dinsdag? Kan toch niet..??) En die arme man van mij maar klussen..
@mykelti, dikke knuffel meid ! En dan die hormonen waar je geen controle over hebt , gewoon even je emoties laten gaan hoor ! @leo, met die rare ovu testjes weet je niet meer hoe of wat, dus heel verstandig om alle kansen te benutten ! @kristel, eindelijk verlof !!! En hoe is het met het kamertje ? @sanne, hoe is het met jou en met je schoonvader ? liefs suus
Kristel welkom bij de verloffers. Vanaf nu is het elke dag op zp en reageren he Eternity hoe is het met de vleermuis? En hoe is het met jou meis? Suus dit weekend kwam je vader tovh afgereisd naar het zuiden? Heel veel plezier alvast. Voel je je goed?
He lieve Femmele Mijn vader komt dit weekend nog niet, maar ergens in de week Morgen komt zijn vrouw aan op schiphol, dus hij is nu in Leiden, van daar uit komen ze richting ons ! Met mij is alles goed hoor ! Ik zie dat ik eens serieus werk moet gaan maken vanavond van mijn ei, wil ik nog een kans maken !!! En jij, geniet je lekker van je verlof ?
Alex, wat een spannende week voor jou ook weer! In elk geval mooi dat er een super TP heeft plaatsgevonden !
Met dit weer geniet iedereen volgens mij. Maar het is wel lekker dat ik alles heel rustig aan kan doen. En mijn lieve mannetje helpt zo goed mee met alles. En inderdaad wat doe je hier nog Aan het werk jij. Laat die libidopillen hun werk maar eens goed doen. Hopelijk wordt het dan een heel goed benut eitje
Hoi kippies! Wat een mooie dag om op zp te zijn! @Sprokkel Fijn weer wat van je te horen! Balen van je Sprokkelmonologen, grrr! @Mykelti Ach lieve schat toch, natuurlijk voel je je zo, is echt niet gek. Klotezooi, dat is het! *knufs* @Nanette Hmm... lastig die onduidelijkheid. Maak je sowieso wel kans deze ronde? (Oftewel, denk je dat je goed getimed hebt?) @Kristel Heerlijk thuis! Lekker rustig aan doen en veel zp-en. @Suus Leuk voor je dat je vader komt. Fijn dat je zo'n hechte band met hem hebt! @Eternity Hoe gaat het met je? Nog op vleermuisjacht geweest lately? @Sanne Vermaak je je een beetje thuis? Vervelend van die handjes, meid. @Leonieke Een raar ei is ook een ei! @Natas Vervelend dat je weer terug moet door die vervelende placenta, maar gelukkig is het niets om je druk om te maken.
@femme en Alexandra; we hebben geen last meer gehad van de vleermuis. Dus hopelijk blijft ie lekker weg! Met mij gaat het verder wel goed. Alleen ERG last van m'n rug weer, de laatste paar dagen. @suus: idd aftellen naar 10 mei. En dan hopelijk heel snel beginnen met de IVF! Ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden hoor. En ga jij maar eens aan de klus vanaaf ja! Want het is idd zonde om je ei te verspillen hè. Wanneer komt je paps trouwens voorgoed terug naar NL? @alex: hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? @femme; hoe bevalt je verlof??
Eternity, Gelukkig geen batman taferelen meer bij jullie.. Beestje is zich kapot geschrokken van je gegil moet je rekenen.. Wat naar dat je zo'n last vanje rug hebt.. hernia-like gevoel? Of 'gewoon' de tuin, en verhuis spieren? Poco loco meis... Nog een maandje te gaan tot 10 mei.. hoe gaat het met je? Ben je er klaar voor, voor zover.. lfs
@eternity, wat leo al zegt nog een maandje, en wij trekken je er hier allemaal wel doorheen hoor !!! Net zoals jij ons oppept ! En inderdaad hopen dat ze dan ook snel willen starten ! liefs suus