Jee HEXJE!!! GEFELICITEERD!!! Hoe duidelijk wil je eens treep hebben??!?!?!?? SUPER !!! En zo snel al!! Echt top hoor!!!
Bij deze verklaar ik de roze juni als geopend en duim heel hard voor jullie allemaal hele dikke knuff....
Ja 3de ronde pfff..... kan het zelf ook nog niet helemaal vatten hoor..... en moet eerlijk zeggen dat ik er nog helemaal niet op had gerekend.....
Hexje is ZWANGER!!!!!!!!!!!!! Wat een knaltest zeg!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, ik ben zo blij voor je!!!!
Marjolein, Jeetje sterkte met Mayra! En idd ik las het al een aantal keer, in het weekend gewoon doen of je gek bent en hup naar de 1e hulp in het ziekenhuis. Ze sturen je echt niet weg, en je hebt meteen een kinderarts te pakken. Maar meer nog hoop ik dat je die niet nodig hebt maar dat jullie meisje bult-vrij haar bedje uitkomt morgenvroeg. Hou je taai! Sweet, Wijs besluit. Duidelijkheid voor alles! En zie je nou dat je man het heus wel begrijpt?! Komt goed meis, heus.. Knuffel, hier ook zo'n man. Een lievere man kan ik me echt niet wensen, maar op de een of andere manier blokkeert hij emotioneel als het over zulke gevoelens gaat. (De onderwerpen Zwanger worden, Sex of 'Ik hou vanje' zijn erg moeilijk) Accepteer het 'gewoon' want anders is elke maand een struggle. Ik heb het los gelaten en merk tussen de regels door dat hij er net zo mee bezig is als ik (nou ja.. iets minder dan.. lol) En super gelukkig zou zijn als ik weer zwanger mag zijn..
JAAAAA.............GEFELICITEERD!!! Hexje is zwanger-Hexje is zwanger-Hexje is zwanger.................