he lieve kippetjes helaas geen positieve test vanochtend, maar ik was dan ook te vroeg met testen, eigen schuld !!! het is nogal dubbel, aan de ene kant voel je je zwanger of in ieder geval anders dan anders, en wil je het perse weten en als de test dan negatief is , heb ik al weer spijt dat ik niet even een paar dagen had kunnen wachten. Het kan dus nog.... voor de anderen hoop ik dat het "'rooskleuriger'' uitziet als ze gaan testen ik ga lekker werken en er even niet meer aan denken, voor zover dat lukt tot later, suussuus
@goofychick, ik ben 2 dagen te vroeg gek hoe je lichaam je geest voor de gek kan houden, of eigenlijk je jezelf gek maakt, in de hoop van ............zou het ik ga me nog even niet gek maken van die test, ik wacht tot zondag of maandag af en dan zien we wel weer voor iedereen een hele fijne zonnige en misschien ook rose dag !!!!
Ben je net begonnen? En iid je lichaam kan je aardig gek houden, hier vorige rondes altijd kwaaltjes en deze ronde bijna niet. Ja ik lustte voor mijn testdag opeens een bepaald soort chips niet lekker die ik daarvoor wel lekker vond. Maar wuifde het weg, zo van: neeee zal wel niks zijn
He bah suussuus! We willen hier meer roze hoor! Maar zoals ze hier vaak zeggen geen bloed geeft moed! Hoop dat er over een paar dagen wel een positieve test uit komt.
Hier zal het deze ronde wel niet raak zijn, heb sasseman maar 1 keer zover gekregen. Gisteravond waren we wezen spinnen en blijkbaar was hij daar zo moe van dat ik hem niet kon verleiden tot wat extra sport. Wel balen want volgende maand is hij met zijn moeder een paar dagen weg rond of in de klusperiode.
Hij weet elke keer dat de vruchtbare periode er weer is (vraagt hij ook zelf). Nu na 7 maanden beginnen we toch al allebei een hele boel minder plezier te krijgen in dat nummertje op ei-commando.
Snoetetoet, voor mij hoef je geen sorry te zeggen hoor! Ben heel blij voor jullie! Wij sluiten ons gewoon hopelijk over niet al te lange tijd bij jullie aan!
Ja, dat maakt het wel wat minder "gezellig" ja. Maar het is wel een beetje linksom of rechtsom: als we niet "gezegend" zijn met een super vruchtbaarheid of een flinke dosis geluk, zijn we helaas toch wel een beetje aangewezen op het verplichte "nummertje"...
goedemorgen, het is nog rustig hier.... ik ga even een beetje bijlezen, was er gisteravond niet meer van gekomen....geloof dat ik wel het een en ander gemist heb de afgelopen tijd (tijgertje??? schaap in wolfs kleren....mmmm).
verder heb ik zelf inmiddels rustig plaats genomen op het wachtbankje.....nog anderhalve week en dan weten we weer meer. mMet de ovu testen dus mijn eisprong gemist, geen idee wanneer die is geweest (voel het ook niet). We hebben wel geklust..maar dus geen idee of het in de goede periode was. We wachten af.....
Mogguh meiden, ik kon het niet laten en heb gisteravond nog getest (sorry Marjolein ). Hartstikke negatief! maar dat wist ik eigenlijk al. En ik had niet veel gedronken dus het kon. Ik deed het voor het psychologische effect. Ik denk nl. haast zeker te weten dat het niet is gelukt en dus hoop ik met deze witte test de ongi te laten doorbreken...dus kom dan maar op met die ongi, weten we dat ook weer....maar vooralsnog geen rood...ik denk dat dit morgen komt...Ik ga me nu even aankleden. Marjolein, ik hoop zooooo voor jou op roze!!!! kom op meid, een tweede dikke streep voor jou!! succes ik duim voor je! Tot later meiden.
Balen zeg! Ik blijf nog even voor je duimen; geen bloed geeft moed toch? Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoeld.....en als je dan toch ongi moet worden, dan maar het liefst zo snel mogelijk...dan kan je weer verder kijken.
@Sweetvienna, bah meid!!! Je bent natuurlijk nog vroeg maar net zoals Saffron al zei, soms weet je het zo zeker! (hoewel...?)
goedemorgen! bah wat een nare berichten over die hagelwitte testen hier ook een beetje test stress gehad net. Ik weet dat ik niet te vaak moet testen, maar ivm de vorige domper is er iets in mij dat dolgraag wil zien of die streep echt wel zo mooi roze blijft dus blijf ik voorlopig testen vanmorgen de eerste test heel raar opgedroogd, (waarschijnlijk teveel urine?!) streep was 5 x zo licht als gisteren schrok me wild, zat me totaal niet lekker en ben nog een testje gaan doen en die is gelukkig weer mooi roze, pff even ademhalen. ik duim voor alle testers dat het toch nog goed mag komen!!
@glimworm; gefeliciteerd he! Ik hoop dat de streep mooi rose blijft!!!! Kan mij voorstellen dat je even geschrokken bent van die eerste test. Zeker gezien het verleden.....Ik duim heel hard voor je dat het allemaal goed gaat!!!
Nou meiden, vanochtend toch maar een testje gedaan, of eigenlijk 2 Op de eerste (sensitest) dacht ik nl een heel licht streepje te zien. Dus daarna een 2e test gedaa, kruidvat. En die was helaas negatief. Dus ik ga uit van een nega test, want over kruidvat hoor je gewoon veel goede verhalen. Maar ik kan er niks aan doen, ik blijf toch stiekem een beetje hoop houden. Dat heb ik andere rondes nooit, na een nega test weet ik gewoon zeker ik ben niet zwanger. Er spreekt een stemmetje in mn hoofd dat ik mezelf enorm voor de gek aan het houden ben, maar ik kan het niet helpen. Fiets ik net naar mn werk, staat er een vrouw met een iniemienie babietje en een sigaret in haar handen. Dan kan ik wel janken. Er zijn hier zoveel meiden die zo hard hun best doen, er alles voor zouden willen laten, gezond eten, etc, etc en dan lukt het niet, terwijl zij gewoon een (waarschijnlijk gezond) kindje heeft mogen krijgen. Ik kan daar heel slecht tegen @Glimworm, dunnere testen kunnen door van alles komen (bijvoorbeeld ook als je meer gedronken hebt). Hoop echt dat je jezelf niet gek maakt... Gelukkig had je daarna weer een mooie roze test!! @Sweetvienna, jee meis wat balen... En dat je helemaal geen hoop meer hebt. Heb je vanochtend toevallig nog een testje gedaan of zijn de duivels eceht doorgebroken?? Hoop zo voor je voor alsnog goed nieuws!!! @Saskia, wel herkenbaar hoor die verplichte seks... Word er uiteindelijk niet leuker op. Nu wij het om de dag doen, gaat het weer een stuk beter gelukkig!! @Nanette, nee uiteindelijk blijft het voor een man toch anders. Een vrouw voelt het veel meer denk ik... Hoop dat jullie er toch over kunnen praten en samen voor een goede beslissing mogen gaan! Hou je ons op de hoogte? @Mykelti, heel herkenbaar hoor die jaloerse gevoelens. Toen ik mn miskraam kreeg liet een collegaatje ook heel trots haar 10 weken echo zien Hoop dat alles goed is in het ziekenhuis vanmiddag! Laat je weten hoe het gegaan is? Veel succes alvast! @Leonieke, heb je de test kunnen weerstaan! Spannend hoor!! @KNuffel, is het nog gelukt gisteravond??? @Suussuus, voor jou ook balen meid.. Maar jij houdt ook nog hoop dus... Ik hoop dat het jou deze maand toch gegund is!! @Saskia, wie weet hoor. Je hoort wel vaker dat het bij vrouwen door 1 keer vrijen gelukt is, dus het kan nog best!!! Neem lekker plaats op de roze sofa
Marjolein: ook voor jou weer ontzettend balen!!!! We hadden het gisteravond over het verplichte nummertje en over dat het volgende maand waarschijnlijk ook weer een verloren maand is en dat de volgende kans dan pas weer in juli is en dat we dan al 9 maanden bezig zijn. Zeiden we tegen elkaar als het nou meteen gelukt was zouden we in juli trotse ouders zijn geworden. Ach heeft ook geen zin om onszelf daarmee te kwellen.