30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@sweet he lieve meid, wat een verhaal, maar het is heel goed dat alle emoties eruit komen hoor,ookal is dat in alle hevigheid>
    En fijn dat je man door ook begrip voor heeft, je moet hier toch samen doorheen, en weer verder.

Wie weet als al die opgekropte emoties nu min of meer zijn losgekomen, het onverwacht toch gebeurd ! Who knows ?
    Stress is zowiezo niet gezond(moet je mij nou horen), en wat er in je koppie omgaat het ook invloed op je lichaam, kijk maar als je denkt dat je zwanger bent en van alles denkt te voelen dat erop zou kunnen wijzen, blijkt dan je lichaam je zo voor de gek te houden.

Maargoed, het is goed dat je je tranen de vrije loop hebt gelaten en dat jullie erover kunnen praten.
    Ik blijf voor je duimen meid;););)

Dikke knuffel, suus

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey sweet.. Ik snap wel hoor dta je zo verdrieig was. Je wilt zo graag nog wat van je liefde geven aan een kindje..

Misschien dat je huilbui alle emoties en spanningen liet loskomen en daardoor je ongi ook kwam. Dit kan door alles wegblijven soms..
    De nieuwe ronde is voor jou ook weer begonnen!
    you go;)

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    hallo kippetjes,

hier ben ik dan even.....

heb niet veel terug gelezen..... is er nog veel gebeurt de afgelopen dagen?
    Heb wel het verhaal van sweet gelezen...pfff wordt er stil van...... sterkte meid

Nou, ik heb voor mezelf een beslissing genomen meiden. Ik ga mij maandag inschrijven voor een woning..... ik ga weg bij mijn vriend.... pffff wel moeilijk maar ik ben op en kan het gewoon niet meer opbrengen..... gisteravond merkte ik pas echt dat we alleen maar vrienden nog zijn. Was met dinnetje op stap en kwam om 20 uur thuis... hij was er niet... nou goed dacht ik, hij is ook vrij.... toen hij terug kwam kreeg ik geen enkele kus en er kwam ook niet de vraag: hoe was het?
    Ipv boos te worden ben ik na boven gegaan en ben onder de zonnenbank gaan liggen. 1 uur later kwam ik weer beneden en ging aan de laptop zitten tot 2:30 uur.
    Vanochtend voor de hond opgestaan en hem laten slapen... de rest van de dag zijn we wel beide thuis maar er wordt nauwelijks gepraat en iedereen doet zijn eigen ding.....
    Dus - spontane actie van mij - vanavond ga ik stappen met 2 vriendinnen.... hier in het dorp is swing night - nou dan ga ik maar lekker swingen.....

Mijn vriend weet van alles nog niets.... wil eerst maandag kijken wat de kansen zijn voor een woning etc. dan leg ik alle financieen naast elkaar en als ik er uit ben zal ik het gesprek aangaan met mijn vriend.

Weten jullie: Ik wil leven, wil genieten, wil een man die echt laat zien dat ie om mij geeft en niet alleen 1 of 2 dagen na een ruzie....

Ik ben er klaar mee.... dus maandag bel ik ook de huisarts en wil praten over een spiraal laten zetten.... dus meiden..... ik kom wel nog af en toe hier kijken hoe het met jullie gaat, maar ik maak plaats voor meiden die wel nu zwanger willen worden en ermee bezig zijn.... ik stel nu mijn wens even een tijdje uit tot ik weer klaar ben voor een nieuwe relatie....

Bedankt voor al jullie lieve woorden!! Het heeft mij aan het denken gezet en ik ben opgelucht dat ik nu voor mezelf de knopen doorhak. Hoop over uiterlijk 3 maanden mijn eigen stekkie te hebben - ben wel bang voor het nieuwe maar ik weet dat ik het red en ik weet dat ik het kan (mijn moeder, zus en 2 vriendinnen staan ook achter mij en helpen mij ook als ik hulp nodig heb t.z.t.)

Kippetjes, tot gauw en dan hoop ik dat ik gezellig met jullie me kan praten over zwanger worden of misschien zelfs over zwanger zijn...

IEDEREEN HIER: HARTSTIKKE BEDANKT VOOR ALLES!!!!!!!!!!! ik meen het.....

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

lieve evelyn, ik krijg toch wel even een krop in mijn keel zeg als ik dit nu lees, jij weet als geen ander hoe je je voelt, en als je gevoel zegt dit wil ik niet meer, vind ik het ontzettend knap van je dat je die stap durft te zetten, hoe moeilijk dat ook is !!!
    En ik weet zeker dat je dit aankunt, wij zijn perslot van rekening niet voor niets het sterke geslacht:p !!!
    Ik wil je in ieder geval heel veel liefs en sterkte wensen, wij wat je ook gaat doen, wie weet ben je hier wel sneller terug dan je denkt!

Ik denk aan je;)
    liefs, en een hele dikke knuffel suus

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Evelyn
    Wat ontzettend knap van je dat je de stap hebt gezet! Afgaande op jouw verhalen, is het ook echt de juiste beslissing. Ik hoop dat je heel snel een eigen woning krijgt en alles op een rijtje zult krijgen. Ik weet dat het ook heel eng is, ik ben zelf jaren geleden ook plots uit een slecht huwelijk gestapt. Maar als je eenmaal de stap hebt gezet gaat er een hele nieuwe wereld voor je open en kun je je VRIJ voelen!!! En je bent tot meer in staat dan je zelf denkt, geloof me! Alles gaat goed komen, want je hebt al laten zien dat je ontzettend sterk bent. :)
    Kom je af en toe nog wel even buurten en een update geven hoe het met je gaat? Dat je je kinderwens in de koelkast hebt gezet betekent natuurlijk niet dat we niet meer in je geïnteresseerd zijn he!
    Hele dikke knuffel!

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Sweet
    Meid wat een emoties toch! Ik vind dat je er toch heel goed mee omgaat en het helder ziet hoor. Jij hebt recht op je gevoel en je verdriet en dat hoef je voor niemand te verstoppen. Wel fijn dat eindelijk je ongi is doorgebroken. Kun je eindelijk weer verder.

Ik vind het fijn dat je een verwijzing maakt naar "vrouwen zoals ik", want dat is toch een erkenning voor het verdriet dat we al zo lang voelen. Dankjewel daarvoor! Samen zijn we sterk en we moeten elkaar allemaal proberen te steunen en begrijpen, ongeacht onze individuele omstandigheden. Zo wordt het verdriet toch een beetje verzacht.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Whahahaha heeeel herkenbaar!!!!!!! Hahahahaha.............en van dat missen mennnnn.........weet nog dat ik hem met 3 mnd een nacht en twee dagen moest missen.....slik......maar manlief had het ook hoor!
    Weet je, het is een ondoorzichtige ketting die je als moeder hebt met je kind. (meiden, jullie gaan dat ook meemaken, heb er alle vertrouwen in)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sweetvienna: wat naar dat je je gisteren zo vervelend voelde. Maar misschien is het uiteindelijk wel goed geweest alles er uit te gooien. Je man weet nu precies hoe jij er tegenover staat (en lijkt toch eigenlijk ook wel een tweede te willen:D:D:D). En je ongi is gekomen. Ik ben ervan overtuigd dat het een met het ander te maken heeft. Onbewust hield je die ongi tegen. Dus uiteindelijk denk ik dat je gisteren best veel bereikt heb door jezelf de kans te geven (niet dat je enige keus had.....) om alles er eens uit te gooien. Ik hoop dan ook dat vanaf nu de zon weer volop gaat schijnen voor jullie, en dat jullie deze toch best heel moeilijke tijd achter jullie kunnen laten.

@evelynw: wat een moedig besluit! En wat goed dat je voor jezelf gekozen hebt. Het betekent inderdaad wel dat er nu een moeilijke periode zal komen (je leven alleen inrichten), maar het begin is er met de nieuwe baan (dat gaat toch wel nog steeds door???). Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd, en laat je af en toen toch nog even horen hoe het met je gaat? Een dikke knuffel van mij.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Evelyn is stuur je ff een mailtje, niet dat niemand het mag lezen maar zo'n verhaal hier.....

@Sweet een hele dikke knuffel voor jou!!!!

@Alexandra, wat klink je toch weer sterk meid!!! Rijpte er de laaste keer wel een eitje trouwens?

10. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Evelyn, wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt, maar ik lees ook opluchting in je verhaal. Ik hoop dat je snel een eigen stekkie hebt en echt kan genieten van het leven... maar het zal niet altijd makkelijk zijn...ook al leef je nu als vrienden samen, je hebt waarschijnlijk ook mooie tijden gehad samen. En de wens opzij zetten is ook een grote stap, maar misschien nu wel verstandig. Ach...iedereen kan je goede adviezen geven, maar je moet echt je eigen gevoel volgen meis.

Heel veel sterkte!!!! Maar ook heel veel geluk.

Dikke knuffel

11. eternity

eternity Niet meer actief

@Sweet: ik ben echt blij om te horen dat je er eindelijk alles uit hebt kunnen gooien, en dat je man en jij eindelijk gepraat hebben samen!
    En wat goed dat hij toch voor een tweede kindje wil gaan!!! :D
    En dat nu ook je ongi er is. Ik denk dat het misschien toch alle stress enzo is geweest hoor! En toen je er alles uit gooide, dat je lichaam even tot rust kwam.
    En nee, ik weet geen tips voor dikke ogen na het huilen! Ik had dat gisterochtend ook heel erg, na de zware dag donderdag.
    Maar het is nu weer weg getrokken hoor!
    Ik heb er een koud washandje op gelegd. Puur omdat ik dat ook lekker aan vond voelen.

@ewelyn: heb je toch de knoop doorgehakt meis? Ik denk dat het de goede beslissing is, als ik af ga op jouw verhalen over hoe jij en je vriend samen leven.
    Je verdiend het gewoon om gelukkig te zijn, om gewaardeerd te worden, en om geliefd te zijn! Ik vind het heel knap van je meid!
    Het zal wel een vreselijk moeilijk gesprek worden, en de uiteindelijke verhuizing ook! Ik heb het dan wel niet met een 12,5 jarige relatie gedaan, maar wel met een 5 jarige. (1,5 jaar geleden nu ongeveer)
    Ik hoop echt dat je af en toe nog wat laat weten hier.
    Of anders op hyves. Ik ben zo benieuwd hoe het je allemaal zal gaan verlopen!
    En als je een luisterend oor nodig hebt, en je wil het even van je afschrijven allemaal: je weet me te vinden hè!
    Heel erg veel sterkte!!!!

Ik ben vandaag wezen zwemmen met m'n zus en haar zoontje (10 jaar) en m'n lief.
    Was super leuk! Maar uiteraard: ik ben VERBRAND!!!!!!!!!
    M'n gezicht gelukkig niet zo erg, want die had ik wat vaker ingesmeerd, maar echt HEEL mijn lichaam is rood!! (behalve waar mijn bikini heeft gezeten! Heel charmant, hahaha :D)
    AUW!!!!
    Moest ik ff kwijt, sorry!
    Nu ga ik ff lekker op de bank liggen, en dalijk naar de dansavond.
    Hopelijk is het niet te warm op de dansschool, want anders zijn wij HEEL gauw weer terug!

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Jeetje Evelyn....ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen...ik vind het ongelooflijk dapper van je. Je kiest voor jezelf, voor je eigen geluk. Maar je zult het nog heel zwaar gaan krijgen. En ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt waar je altijd bij terecht kunt. Er zullen momenten gaan komen dat je wellicht twijfelt aan de juistheid van je beslissing, dat je je vriend mist, dat je eenzaam bent. En dan ga je terugdenken aan alles dat wél goed was, want die momenten waren er natuurlijk ook. En dat zijn de momenten waar je doorheen moet. En de momenten waarop je terecht moet kunnen bij mensen die je steunen en van je houden. Ik wens je heel veel sterkte bij dit alles en hoop dat je hier af en toe laat weten hoe het met je gaat. Uit het oog is niet uit het hart! Dikke knuffel meid.

@de rest; dank jullie voor jullie reacties. Heel erg lief. Vandaag gaat het alweer een stuk beter. Voel me echt een stukje lichter.

Alexandra; geen dank je wel hoor. Ik meen het echt. Ik denk dat als je niet in dezelfde situatie zit, je nooit echt helemaal zult weten of beseffen hoe het is om ongewenst kinderloos te zijn en hoe het is als het maar niet lukt om een kindje te krijgen. Maar ik begrijp het wel steeds een beetje beter. Petje af voor al die mensen die hier doorheen gaan.

Meiden, ik ga lekker op de bank onderuit. Dikke knuffel en tot gauw.

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Knuffel moest zo lachen om mijn wederhelft haha:D Ja het begint al een beetje te bezinken.... :)

@ Sweet *slaat arm om je heen* pfff kan me voorstellen dat je na al die dingen bent ingestort.... is allemaal niet niks om zo even op je bordje te krijgen... en door alles wat je nog in je hoofdje had werd het allemaal nog veel erger..... *geeft je stevige knuff* fijn dat je even je hart hebt kunnen luchten bij je mannetje en dat hij gelijk voor je naar huis kwam.... ik hoop zo voor je dat hij je nu beter begrijpt... en jullie er helemaal samen voor kunnen gaan nu.... en denk dat je ongi idd weg is gebleven door alle stress in je hoofd en je lijf.... goed van je dat je er toch nog even naar laat kijken want 49 :$ dagen is toch wel heel lang.... Meis ik hoop dat als je bij de ha bent geweest dat je snel duidelijkheid mag gaan krijgen.... *hele dikke mega knuff*

@ Evelyn wauw wat een beslissing , maar heel goed hoor dat je voor jezelf kiest! Goed en heel moedig dat je voor je eigen leven kiest je verdient beter dan dit echt waar..... ik hoop dat alles heel snel voor je de goede kan op gaat rollen en je weer snel een plekje hebt voor jezelf en vanaf daar kan gaan kijken wat je wel en niet wilt.... pas goed op jezelf.... en hoop je nog wel te spreken hoor op msn ben er voor je hoor if you need me!! Of gewoon om even bij te kleppen wil graag weten hoe het je vergaat..... Pas goed op jezelf.... *dikke knuff*

@ Eternity haha dus je bent een garnaaltje:D:D:D:D Laat je maar lekker en goed :Dinsmeren door je mannetje:p

@ Marjolein hoe is het met jou en met je meissie??? Al enige duidelijkheid over de vlekken?????

Voor de rest allemaal een hele dikke knuff

14. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Evelyn Wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Er zullen best moeilijke tijden komen, maar bedenk dan dat je met je vriend nooit het leven zou hebben wat je wil. Namelijk met een mooi kindje. Heel veel succes en ik hoop echt dat je heel snel de ware tegen het mooie lijf loopt!

@Hexje!! Woehoe!!!!! Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!! Ik hoop dat ik je mag volgen en dat het voor mij ook raak is in de derde ronde (das namelijk nu :p.

Jullie hebben het over foto's die je bij elkaar kunt kijken, maar ik zie niets en ik ben zo benieuwd naar jullie!!! Wie kan me vertellen wat ik fout doe? Helpdesk Hexje soms???:D

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sweet ff je verhaal nu kunnen lezen, meissie toch!!!!
    Fijn dat je er alles nu hebt uit kunnen gooien, dat zal opluchten. Enne, kinderen mogen mama ook weleens zien huilen hoor, leren ze alleen maar van dat die emoties ook bestaan.
    Mijn tweede (eigenlijk derde) is me natuurlijk ook niet helemaal aan komen waaien dus kan wel begrijpen hoe je je voelt.
    Aan de ene kant zo van, ik moet niet zeuren want ik heb iig al een kindje maar aan de andere kant, en die weegt veel zwaarder, mijn gezin is niet compleet.......dat had ik ook hoor!!!!
    Ieder zijn eigen wens, ieder zijn eigen gevoel! En dat is juist zo mooi aan dit forum, althans aan dit topic!!!!

Ik zeg:..............tijd voor een groupshug!!!

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hier helpdesk hexje u had geroepen:D Nou dat komt omdat je dan nog geen vriendjes met ons bent dus ik zou zeggen uitnodigen al die kippetjes:D:D
    En ik duim voor je hoor:)

17. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Oh, op die fiets...........Ik ga iedereen meteen uitnodigen!!

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik doe meeeeee hughughughughughughughughughughughughughug:D

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474