Euh heeeel maar dan ook heeeel veel berichten typen hoe meer je er typt hoe hoger je rang dus typen kom op lol
Dat wordt dan flink typen....... Heb gisteravond allemaal spullen gekocht voor mijn gvb weekend volgende week. Ondanks dat we het nog niet kunnen, willen we uiteraard wel leuk op de golfbaan staan
@evelyn.. wat een heftig besluit meis! Maar het klinkt of je er goed over hebt nagedacht.. Het feit dat je moeder achter je staat zegt mij een hoop Dat betekent waarschijnlijk dat zij al langer zag dat er wat speelde! .. mensen ik ga door met mijn titel 'domme doos 2010" Ik nomineerde mijzelf en Hexje gaf hem mij gul! Maar ik ga door.. Zucht.. vergat waar de kruiden lagen in de winkel waar ik regelmatig kom. Keilde de boel naast de band ipv op de band.. En vergat mijn pincode.. Mensen.. het gaat hier slecht! De jaren gaan kennelijk tellen
Neeeee het was een nominatie geen vloek Ik ga je award innemen...... sorry de stemmen waren verkeerd geteld Nu maar hopen dat het gauw helpt haha DIKKE KNUFF om het goed te maken
Ik zie je al staan mevrouw het is de bedoeling dat je de bal voor u uitslaat ipv na achteren..... en mevrouw zou u een beetje om onze grasmat willen denken overal waar u bent geweest missen stukken van 30x 30 centimeter
@Eternity: ben het met iedereen eens dat het een heel moedig besluit is en ik bewonder je daar enorm om. Ik vind het heel knap dat je deze stap durft te zetten. Nu kan het nog. En waarschijnlijk zat er, zoals je zelf ook al aangaf, iets niet goed in jullie relatie, buiten de kinderwens om. Hopelijk vind je mettertijd een nieuwe liefde en kunnen jullie samen bouwen aan een toekomst met zijn ...-en! Liefs en kom snel weer eens langs... @Sweet: ik weet niet wat eerst kwam, de spanning/stemming of de uitblijvende menstruatie. Wat ik alleen weet is dat ik bij die zeldzame late menstruaties van mij ook altijd extreme buien heb. Waarschijnlijk de boel giga en dubbel van streek... Hopelijk kan de huisarts je verder helpen. Succes! Sanne, je bent mijn nieuwe vriendje hoor! Hier vandaag flink wat kilometertjes gekanoot (tsja, hoe schrijf je dat eigenlijk?? ). Nog verdwaald en dus wat teveel gepeddeld. Was natuurlijk wel super weer, dus prima naar ons zin gehad. Ik had mooi uitzicht op de natuur en hubby op mijn rug en de natuur...
Is het te laat om ook nog in te stappen???? Wat leuk weer een dinnetje erbij. Nu maar hopen dat je dat niet deed om foto's te zien, die zstaan er bij mij (nog) niet helass... Nu toch echt last van zwanegrschaps dementie???
Heej Mykelti, ik denk dat je Evelyn bedoelt ipv Eternity! Volgens mij is Eternity helemaal gelukkig met haar vriend Meiden, ik kom vandaag nog wel even langs om te spieken hier. Tot later!
Hè SORRYYYY 8) dacht ik eindelijk iedereen op een rijtjte te hebben...Mag ik ook meedoen aan die verkiezing???
I wish Hoewel mij man het mij gisteren ook vroeg... Het gaat echt spannend worden nu (m.a.w hoe maak je jezelf gek in 14 dagen voor nod.. Een cursus in 14 dagen door Nanette.. ) Bij deze roep ik andere mensen op zich te nomineren En we hebben de eerste binnen Alexandra!
Meiden, ik heb even snel bijgelezen... Kan maar heel kort reageren.. Evelyn, meid wat een beslissing!!! k wens je het allerbeste toe en heel veel sterkte!! @Sweet, wat goed, dit nieuws!!! Ben heel blij voor! Ondanks alle tranen is dit toch hartstikke goed nieuws!! @Hexje, ik ben echt oprecht blij voor je meid!!! Geniet ervan!!! (Dankzij leonieke, jij ook bedankt meid) En voor de andere meiden, een hele dikke knuffel!!! Mayra was vanochtend voor het eerst iets minder bulten, maar na de pap zat ze weer helemaal onder...denk nu misschien toch koemelk?? Zal effe een foto plaatsen
Oh ja, MVL, het antwoord van de vk heb ik ook gelezen. Heb je idd niet zoveel aan... Misschien nog iets specifiekers stellen?
he marjolein.. ze zit er inderdaad helemaal onder.. Zielig voor zo'n meissie hoor. Geef haar maar een dikke knuffel van mij!
he ik zit nog even te kijken.. maar is het geen roodvonk? heeft ze ook een witte rand om neus en mond?
In deze twee quotes kan ik me helemaal vinden... ik heb er dan ook niets aan toe te voegen. Lieve Sweet en lieve Evelyn, een dikke knuffel voor jullie allebei en heel veel sterkte!
@ Marjolein jeetje arme meissie..... als het opkomt zetten na pap zou je idd haast denken aan koemelk allergie.... maar kan dat zo maar ineens op komen zetten???? Misschien is het een idee om soja melk te halen of zo (geen idee of dat smaakt) en te kijken wat er dan gebeurt??? Dikke knuffel @ Nannette blij dat je je beter voelt Knuff knuff en nog een nominatie hebt opgescharreld Kijk in uw postvak