30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb je al een uitnodiging gestuurd!:D

2. eternity

eternity Niet meer actief

@hexje: nou, ik ben meer een kreeftje! :D
    En ik heb me idd door mijn mannetje in laten smeren met after sun.
    Hij was ook super verbrand, dus heb ik hem ook in moeten smeren! Hè, wat vervelend nou! :D
    Maar als gevolg hebben we natuurlijk super slecht geslapen... Pfff...
    Hoe is het nu met jou? Al aan het idee aan het wennen?!

@nanette: jij maakt het wel heel erg zeg!! Hahahaha.
    Ik dacht al dat ik net een doos was. Wilde ik eieren gaan koken, dus die leg ik op het aanrecht:
    ben ik ondertussen een salade aan het maken, hoorde ik ineens "pats" en m'n voet werd nat, dus ik kijken;
    was er een ei op mijn voet kapot gevallen!! Lekker slim ook!!;)
    Heerlijk om een kapot rauw ei op te ruimen! NOT!

@Mykelti: ik zag al dat je door Sweet gecorrigeerd was!! :D
    Dank je! Want zoals Sweet zegt: ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend!! :D

@marjolein: jeetje, dat is idd nogal een uitslag die Mayra heeft. En misschien idd de melk van de pap.
    En anders, je weet wat ik heb gezegd: gewoon naar de huisarts gaan, en als die niet genoeg helpt, dan naar de
    eerste hulp. Het kan niet waar zijn dat ze zo lang met die uitslag moet rondlopen.
    Jeukt de uitslag ook?

Zo, weer bijgelezen!
    Hihi.
    Ik ga straks weer naar mijn zus. Haar poes heeft kittens gekregen!!! Ze heeft me een foto gestuurd, en die
    zijn zooooooooooooooooooooooooooooo snoezig! Dus ik ga ze straks eens bewonderen.
    En uiteraard, gaan we daarna ook lekker BBQ'en. Kan niet anders als ik naar m'n zus ga. :D :D

3. eternity

eternity Niet meer actief

Uitnodiging zit in je postvak! :D

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hoihoi,
    karen: uitnodiging is verstuurd:)
    Evelyn; jeetje meid, das een hele beslissing... nu hopen voor je dat je alles snel op een rijtje krijgt en snel een huisje vind... Ik ben na een relatie van 7 jaar ook vertrokken toen hij mijn kinderwens definitief afschoof. Ik toen gelukkig bij mijn ouders tijdelijk terecht. (die hadden t al zien aankomen en de zolder helemaal gereed gemaakt voor me, echt superlief) na 3 mnd had ik zelf een huisje. Dit was ook allemaal tijdens mijn burnout... was een zware tijd maar ben er zeker sterker en gelukkiger van geworden. Die stap nemen is lastig.. vaak is t een kwestie van gewoonte... leven langs elkaar heen en elkaar weinig nieuws meer hebben te vertellen. Maar heb je die stap eindelijk genomen dan gaat er een wereld voor je open.... in ieder geval veel succes, en wel effe laten weten tussendoor hoe t met je gaat he.... of via hyves/msn... t is niet niks een relatie van 12,5 jaar achter je laten en verwerken laat toch littekens achter....

5. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    eternity, hoe is t met je kreeftenpakje?:D:D:D al een beetje minder rood?
    Hexje; al een beetje gewend aan t zwanger zijn? hoe voel je je?

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D ow een kreeftje zijn is niet fijn;) 3 weken geleden was ik ook zo verbrandt haha als je er veel last van hebt moet je er yoghurt op smeren:D dat helpt echt is wel een smeerboel maar ja het helpt werkelijk :D
    :D:D:D:D van dat ei dat had ik gisteren:):D:D:D:D alleen hebben mijn katten het meeste voor me opgeruimd die vonden het heerlijk:)
    Ow babypoesjes zo lief hihi neem je er zelf ook 1??? hahahahaha ik ga nooit kijken om die reden kom er altijd weer met 1 thuis na 8 weken:D maak je even foto's??? lief!!!
    ene wij gaan ook bbqen vandaag:D heerlijk hihi heb nu al honger :D:D:D

dikke knuff

7. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nannette; zwangerschapsdementie?????:p;):D:(

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Euh heb nog niks om te wennen :D heb geen kwaaltjes behalve dat ik me een olifant voel8) en dat ik me zo nu en dan rot ren om te plassen haha maar dat is alles hihi had net trouwens even in het andere topic gekeken en gelezen..... maar blijf lekker hier kleppen hoor..... :p

9. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Dat zelfde had ik nou ook, t is hier veel gezelliger

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Echt wel:D na het lezen had ik het gevoel daar niet tussen te horen 8) dus blijf lekker hier plakken:D

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Sweet en Evelyn, jullie hebben allebei PB.

Karen, uitnodiging is verstuurd...:)

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Eternity, ik ben ook een beetje een kreeftje, gelukig vandaag even iets minder zon. Kan mijn rug even bijkomen.

Toch ook wel weer jammer, 1 dag strandweer en het is weer over. Typisch Nederlands....

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    HUH??? Het is hier prachtig weer veel zon en heeeeeeel warm...... doe je zonnebrilletje eens af 8):D:D

14. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hier ook geen zon te bekennen... een paar grauwe wolken en wat gerommel in de lucht...

15. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    marjolein; zou ook best wel eens kunnen koemelkallergie.... maar kan dat opeens zo opkomen? En t is alleen na de ochtend pap dat t weer erger wordt? raar hoor? mmm misschien toch een keer een allergietestje aanvragen bij de HA?

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Bah daar is ook niks aan.... is ook wel voorspelt toch onweer maar dat dat nu al zo vroeg bij jullie moet betrekken en rommelen dat zou verboden moet en worden......8)

17. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    wordt er ook niet echt vrolijk van had gister net lekker mijn balkonnetje opgeruimd en plantjes neer gezet.... klaar voor t mooie weer.... zit ik als nog binnen...:x:x

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dat is zeker balen! Ik loop even naar buiten en ga kijken of ik de zon een beetje terug kan sturen naar jullie:D Je weet nooit als is het maar genoeg om net op je balkonnetje te kunnen zitten:D:D:D
    BRB:p

19. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    thanks voor t proberen ;);) ik wacht geduldig op een zonnestraaltje:p:)

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik heb het zonnetje even toegesproken:D hoop voor jullie dat het is gelukt of nog gaat lukken:D

Deel Deze Pagina