30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo al weer thuis van school.. even nog hier kijken en dan echt mijn verslag schrijven.. bleghhhhhhhhhhhh

@lentebloempje.. balen hoor

2. eternity

eternity Niet meer actief

Hihi, dat is knap!

Ik heb net afgewassen en de badkamer wat opgeruimd enzo, en nu gaan we dalijk boodschappen doen, en dan ff langs m'n schoonouders.
    Maar daarna kom ik weer terug.
    Ik heb jullie echt gemist gister! Ik ben echt erg aan het worden! :):)

3. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    HOi HOI

@ hexje gefeliciteerd meid wat leuk geniet er van.
    @evelyn sterkte meid

Ben niet zo teleurgesteld had het wel verwacht. Niet op vruchtbare dagen gelet.
    misschien is het gewoon mijn tijd nog niet of blijft het bij 2 schatjes.

gisteren mijn verjaardag gevierd , wat was mijn huiskamer een puinzooi zeg. vanmorgen flink schoongemaakt.

Misschien tot later.

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi Hoi :)

@ lentebloempje balen meis..... dikke knuff

@ Knuffel strijk even door dan is dat van mij ook weg:D (sta nu ook te strijken ja ja alweer:D)

@ Marjolein hoe is het nu met je meissie???

Voor de rest allemaal een dikke knuff

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik doe mijn best hoor:D:D:D.
    Het is wel rustig vandaag zeg....

Hoe voel je je?? Is het al doorgedrongen???

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dank je haha heb een beste berg:D

Vindt het hier de laatste paar dagen al zo rustig:(

Voel me goed beetje last van opgeblazen gevoel:p en heb zo'n jeuk op mijn rug!! Schijnt van de hormoons verandering te komen:( het ergste is kan er net niet bij:D:D:D maar das ook alles.... ja het begint langzaam door te dringen gister 2de test gedaan en die was net zo donker als controle streep.... man zat 5 min met test in handen te loeren hahaha heb me een breuk gelachen..... hoe komt die streep daar nou.... haha

Hoe is het met jou meis? En je dipje?? dikke knuff

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier ook een enorme berg. Door de gripe heb ik er een tijdje niets aan gedaan. Nu dus de pineut...
    Nu pas een tweede test gedaan? Ik had er in no time toh ecth een aantal doorheen gejaagd, maar die van mij waren dan ook lang niet zo duidelijk als die van jou! Ik vond dat echt opvallend hoor!

Mijn dipje, tja niet te veel aandacht aan schenken, misschien gaat het dan vanzelf weg :):):)....

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ja maar 2 testen gedaan:p Heb er ook niet meer in huis haha haal van de week nog een digi en dan vindt ik het wel goed:) Ja hij is echt heel duidelijk hé vindt het zelf ook heel raar maar ja wat kan ik er aan doen???:(

Ja wel veel aandacht aan je dipje schenken meis..... voel me een beetje mede schuldig dus ik wil graag weten hoe het met je gaat en je weer uit je dipje vissen * pakt vishengel doet er een blok choco aan en gooit hem uit naar knuffel* Haha als je lang genoeg wacht gaat het wel over maar ja of je daar vrolijker van wordt??? If you need me i be here HUG

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    En is je griepje nu alweer beetje over???? en je koorts???? wel op jezelf passen hé anders moet ik op mijn bezem springen en naar je toe vliegen :D

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Knuffel????? waar ben je???:D

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik weet wel dat mijn kop in de grond steken ook niet goed is, maar ik wil (zeker ook op ZP) niet te vaak bezig zijn met me niet goed voelen. Het is wel zo, maar ik negeer het maar een beetje om er niet al te veel in weg te zakken en er niet te veel mee bezig te zijn. Het komt ook voor een groot deel door mijn lijf wat elke keer wel weer met een ander "gebrek" op de proppen komt. En dat ben ik heeeeeel erg zat, maar kan er zelf niet (snel) iets aan doen. Dat heeft tijd nodig. Ik vind het wel heel lief dat je met chocolade naar me gaat hengelen hoor! Maar je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen. Ik ben echt blij voor jou! Dat gaat alleen wel hand in hand met het feit dat ik (nog) niet zwanger ben. Ik weet wel mijn tijd komt, en alles komt goed, maar ik wil dat eigenlijk liever gisteren dan vandaag :D:D:D.
    Mijn griepje lijkt aardig op zijn retour (eindelijk). De koorts is verandert verhoging, dus ik heb goede hoop dat dat nu eindelijk voorbij is.

Zo, dat was weer een rete opbeurend berichtje van mij. Jullie hebben vast een heel raar beeld van mij. Maar ik kan ook best leuk zijn hoor;););).

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik was druk bezig met typen... Ben je trouwens al onderweg, lijkt me wel gezellig: Hex op visite. Ik ben wel benieuwd of we in het echte leven nou ook zo'n klik zouden hebben..... (en dan jniet alleen Hex en ik hoor, maar gewoon met allemaal......)

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hexje, waar ben je nou????

Ik moet zo even naar de fysio. Tot later dan maar? Of ben je dan weer weg???

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Als eerste "je kan niet ook heel leuk zijn" Je bent leuk!!!! Met of zonder dip!!! Knuff!
    Weet dat het hand in hand gaat..... helaas..... als er iets was dat voor je kon doen dan deed ik hem meteen! Omdat je heel leuk en lief bent! Of je nu wil of niet:D
    En ik weet zeker dat jou tijd ook komt, gister ja als ik kon toveren8) Maar misschien komt het allemaal wel sneller dan je denkt;)
    En je lijf ja dat is nu eenmaal een vreemd iets..... hoop dat je je snel beter gaat voelen en je lijf met je mee gaat werken:)
    En lieve lieve lieve knuffel ik weet dat je blij voor me bent en daar ben ik ook heel blij mee (hoop blij in 1 zin trouwens:D) Maar wil dat je weet dat ik veel aan je denk en heel erg hoop dat je straks en heel snel...............!!!
    Is het wat choco hengelen :D:D:D dan kom ik ook even beneden:D

Knuff

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Nee zeker niet ik ga hier op stok op jou wachten:D:D:D:D en das geen grapje dus tot straks lieve knuffel:D

18. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He Knuffel, beterschap. Kan het me voorstellen. Maar je mag best klagen hoor!

Ik hoop voor je Nanette, dat het meevalt deze zwangerschap. Wie weet is dat wel zo. In elk geval sterkte.

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nanette, ga even bij je topic kijken.

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hoi meiden,
    Hier ben ik ook weer eventjes. Zit wel al door de dag heen beetje mee te lezen (wat goed te doen is want, idd.. wat is het rustig hier de laatste tijd...?? :( :$)
    Nu op mijn laatste klant aan het wachten.... die nu nog bij mijn collega in de behandelstoel ligt schiet op..! en daarna kan ik ook naar huis.

Knuffel, KNUFFEL!

Hex, wat heerlijk zulke dikke strepen op je test! dat hcg van jou zit wel snor!

MvL, zonnetje? samen delen?? Duw eens naar noord holland noord... ;)

Deel Deze Pagina