30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

HEX!!!!!! MEIS!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!

zo, en nu ga ik bijlezen :D

2. shadowcat76

@Saffron : nog gefeliciteerd met je zoontje!!!! Zal zeker een drukke dag zijn geweest :). Lekker hoor Frankrijk, ik weet nog niet wat wij deze vakantie gaan doen, we zien wel. Hoop ook voor je dat je goed weer hebt!

@Saskia33 : pff kan me voorstellen dat je het er even heeeeel erg moeilijk mee had... hopelijk verwacht jij binnenkort ook een kleintje hoor! Ovutesten hebben mij erg goed geholpen, was erg duidelijk wanneer m'n eitje zou komen. Hopelijk zit je eitje goed voor je vriend weggaat!

@Marjolein : hoe is het met je dochtertje? Gaat het weer een beetje? Hebben ze al ontdekt waar het van was?

voel me gelukkig stukken beter, dus ben er weer vaker! Heb jullie gemist hoor. Ja heb 't gelezen van Hexje, echt super!!!
    Pfff zoiets zat er al aan te komen van Evelyn, maar wat een lastige beslissing zal dat geweest zijn...
    Ev ik weet niet of je het leest : maar echt heel veel sterkte gewenst meid in deze moeilijke tijd. Zal nog wel een pb sturen op hyves.
    @Sweetvienna : blij dat je wat positiever bent over je man z'n uitzicht naar 2e kindje. Wel balen dat oma weer is langs gekomen :(.
    Zal je zeggen dat ik helemaal niets heb bijgelezen... dat was veels te veel en met m'n zwdementie denk je toch niet dat ik alles kan onthouden he :D.

@Knuffel : stuur oma eens gauw weg!! Dat mens komt maar langs, we hebben onderhand wel genoeg van d'r gezien hoor!

@Lente : nee nee! Kan niet! Oma mag niet langs komen!!

@Hexje : hmmm jeuk op je rug.... hoe herkenbaar :D. Goh zou best kunnen dat 't daar van is hoor heb daar niet naar gevraagd maar nu je het zegt heb ik ook vaker last van jeuk!

@de rest die ik vergeten ben : Knuffffff!!!!

3. eternity

eternity Niet meer actief

@shadowcat: ik ben blij dat je je weer wat beter voelt meis! En dat je hier ook weer wat vaker gaat zijn! :D

Ik hoop ook dat we jou en hex en goof snel mogen volgen op die roze wolk!!!

@knuffel: meisje toch, je zeurt echt niet hoor! Je bent een hardstikke leuke meid!
    Als het je helpt om over je dip te praten, dan moet je dat zeker gewoon doen!!!! Zo lang het jou maar helpt!

4. shadowcat76

Dank je!! Ben ook erg blij dat m'n vriendschap met de wc over lijkt te zijn haha. Nou als 't aan mij ligt zitten we allemaal deze week op die roze wolk hoor! Zal nog wat hcgregenwolkjes rond sturen, hopelijk helpt 't!

@Knuffel : idd, net wat Eternity zegt, je zeurt helemaal niet, je bent gewoon een erg leuke meid en iedereen heeft wel eens z'n zeurmomentjes dus maak je niet druk, praat er over als het je oplucht!

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Shadowb Thx meis :D en die jeuk das gewoon niet leuk haha en ook niet een beetje haha heb allemaal korstjes op mijn rug :) kan er net niet bij haha dus alles stuk behalve waar het jeukt :D

Fijn te horen dat het beter met je gaat:D

Knuff

6. shadowcat76

Dank je :). Hahahaha ja ik kan er over meepraten hoor :p. Gelukkig heb ik nog geen korstjes op m'n rug staan maar af en toe moet ik echt even flink schrobben! Gelukkig ben ik vrij lenig in m'n armen en schouders dus kan er meestal wel bij, en anders vraag ik lief even :D.

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha ja dat kan ook lol maar mijn lief is er pas s'avonds na 7 uur weer en de rest van de dag jeukt het wel gewoon hoor:D:D:D:D

8. shadowcat76

hihi ja da's ook weer zo. Mijn lief is er waarschijnlijk ook pas na half 7, wat bij mij ook goed werkt is met m'n blote rug tegen m'n bureaustoel aanschuren :p.

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ik heb net even de deurpost "gebruikt":D:D:D

10. shadowcat76

haha dat kan ook nog, we hebben hier een structuurmuur in de computerkamer, die kan ik ook misbruiken :D

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D:D:D zie je al staan:D:D

Knuffel hoe was het bij de fisio?????

12. shadowcat76

lol je wil me niet zien staan dan hahahahaha.

Oh ja knuffel, hoe was het ?

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat ben je toch een lieverd... Je hebt gewoon de hele tijd braaf op mij zitten wachten (al schurkend en strijkend).
    Dat werken met die choco werkt wel hoor. Ik kreeg er in ieder geval wel een glimlach van...

Jullie zijn allemaal lieverds. Bedankt voor de lieve woorden. Ik voel me af en toe echt een zeurkous, het lijkt wel of ik nooit eens kan zeggen: hier alles oke! Maar het is dan ook al wel een hele tijd geleden dat ik dat ook echt zo voelde.... Mijn tijd komt vast wel weer, maar na ruim een jaar ben ik er wel aan toe.....

14. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    hoi meiden

Hier alles rustig. Nog 4 weken en dan gaan we op vakantie. heerlijk heb er zo zin in. Alleen kan dan 12 dagen niet op zp. hebben namelijk geen laptop.
    Ga ik ook niet aanschaffen want dan gaat mijn man de hele tijd van die schiet spelletjes doen niet gezellig.
    We gaan naar reeze in overijssel. sprookjescamping.

hexje jij woont toch in overijssel? Moet ik even komen Krabben? Geintje!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    De fysio doet erg haat best voor mijn ruggetje, maar zij geeft aan dat op dit moment externe factoren de hoofdrol spelen in de belemmering van mijn herstel. Oftewel stress. Dat zal dan komen van o.a. mijn werk. Lekker hoor, dat door gezeik op mijn werk mijn gezondheid niet op wil schieten (en ik ben ervan overtuigd dat de zwangerschapswens ook wel een rolletje speelt:):)).
    De spieren in mijn rug bouwen veel te veel spanning op, dit gaat vanzelf, ik heb er geen grip op. Maar dit geeft dus klachten waar ik wel last van heb maar niet erg veel aan kan doen...

16. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik zal hier soms minder zijn , maar vind het ook wel erg gezellig hier.
    Ben gewoon nieuwschierig hoe het met iedereen gaat.

17. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Weet je wat lekker is ter ontspanning. Bloesemtherapie(bachdruppels) en klankschalen. Heb ik beide keren voor mijn zwangerschappen gedaan. Nu niet want het is voor mij nu te duur.
    Helaas.

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha je mag komen krabben hoor:D Rheeze is namelijk om de hoek 15 min ongeveer haha

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hmmm yoga misschien een idee????

20. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Meiden ik ga Kindjes hebben honger we gaan eten.
    Trouwens waar is iedereen? Ben zo alleen.
    Nou ja lekker spinazie eten.

Deel Deze Pagina