Oehhh spannend zeg!! Hoop zo voor je dat het raak is en dat het nu eindelijk eens helemaal goed mag gaan!!! Mijn duimen draaien heel hard voor je!!!!
lief dat je ondanks alles aan mij denkt.. en mijn duimen draaien mee hoor ook voor jou trouwens... Hoop dat het geluk ook snel jullie kant op blaast!
Tuurlijk duim ik zeker ook voor jou! Na alle rottigheid kan ook jij eindelijk wel eens wat geluk gebruiken toch?!? Spannend hoor!! Maarre...ik hoor (lees) het morgen dan wel hier
Meiden, ik ben er weer vandoor... Ga lekker mn bedje opzoeken, ben helemaal kapot. Tot snel maar weer en fijne avond nog!
Ik heb even op het net gespeurd en prednison wordt regelmatig aan kinderen voorgeschreven En dan vooral bij allergische reacties of ernstige astma-aanvallen. Ik las ook dat je het tijdens de zwangerschap mag gebruiken, en dat dat geen kwaad kan voor het ongeboren kind. Daaruit concludeer ik dan heel voorzichtig dat het voor (kleine) kinderen ook niet heel veel kwaad zal kunnen.... Maak je niet al te druk. De HA en het izkenhuis hebben ernaar gekeken, het moet nu toch echt wel goed zitten. Heb vertrouwen, je zal zien dat je meisje heel snel opknapt! Edit: en nu maar hopen dat ze nog niet naar bed was
Knuffel, ik ben nog niet naar bed! Wat super lief dat je dit voor me opgezocht hebt! Nou ben ik ECHT helemaal gerust gesteld. Kan nu vast heeeeel lekker slapen straks, nogmaals dank je wel, je bent een lieverd!!!
Marjolein: ik hoop dat de prednison kuur zijn werk goed zal doen en dat je dochtertje snel weer helemaal opknapt!
Nanette: wij gaan over iets minder dan 2 weken naar Engeland. Vriend zei al jij weet wel waar we 's avonds zitten als NL moet spelen....in de pub....dus niet hoor.
jou man en de mijne hebben dus iets gemeen hoewel ik zelf ook graag een wedtrijd van het nederlands elftal zie om eerlijk te zijn!
Wij gaan het zeker volgen! Normaal ben ik niet zo'n voetbal fannaat, wel met het EK of WK! Ik ga zo trouwens ook weer stoppen! Tot morgen. XXX
Hier gaat het wel goed, ben alleen al 11 dagen ongesteld nu, en ben het wel zat. Onzeker word je daarvan, of alles wel goed zit. Volgende week dinsdag belafspraak staan, dus dat zal ik dan ook maar gelijk navragen. We mochten ook langskomen om de hcg uitslag te bespreken, maar ik zou niet weten wat ik daar dan verder nog moet bespreken wat niet telefonisch kan. Weet iemand of ze kunnen zien dmv bloedprikken of echo, waar je zit in je cyclus?? Iemand dit al eens meegemaakt??
goeiemorgen mvl volgens mij kunnen ze dat wel zien , ik heb zojuist een mijn bloed onderzoek van een jaar geleden erbij gepakt (heb mijn bloedlaten onderzoeken omdat mijn libido al jaren weg was, waardoor ik dacht dat ik misschien al in de overgang zou kunnen zijn). zehebben met dat bloed onderzoek heel uitgebreid naarde hormonen gekeken ik zie hierop staan, fase van de follikel, fase van ovulatie, de luteale fase etc. dus volgens mij kunnen zedat inderdaad zien aan je bloed. Succes ermee, liefs suus
goedemorgen hoe gaat het met iedereen? kwam ff snel buurten tusen de vakantie drukte door...maar het is erg rustig hier...... @marjolein; hoe gaat het met je meisje? we gaan het voetbal op de camping volgen.....zijn tijdens alle 3 de wedstrijden van nederland, op vakantie. Maar we hebben een camping uitgezocht waar we het kunnen volgen! Mochten ze door gaan (...uhuh sorry, natuurlijk gaan ze door....), dan kunnen we de rest weer thuis volgen.... de oranje shirst gaan in ieder geval mee!